Zdravím, potýkám se s problémem, že mi auto při řazení kope. Není to rána, jen citelné cuknutí a takové tupé klepnutí v momentě, kdy pustím spojku do záběru. Probíhá to asi takto:
Rozjezd je v pohodě, Síla spojky se dá pěkně dávkovat. Problém je až při jízdě při přeřazování. Když po přeřazení přidám plyn a do toho pouštím spojku, kopne to. Když do toho plyn nepustím, nekopne to, když ji fakt nepustím naráz. Když se řadí rychle, tak auto necukne, ale to kopnutí je slyšet také. Jedině, jak se dá řadit bez kopnutí, když tomu opravdu dám čas a po přeřazení přidám více plyn a nechám to trochu proklouznout. Trvá to ale dlouho a v městském provozu je to znát, že mě to zdržuje.
Mechanik mi prohlížel silentbloky motoru a reakční vzpěru, prý jsou všechny v pořádku a zejména vzpěru bych poznal na rozjezdu.
Může to být spojkou? Unavené pružiny, zvlněná lamela, ložisko, nebo vysouvací páka? Spojka jako taková jinak vystavuje dobře, neklouže, naopak je hodně kousavá.
Díky moc předem za případné poznatky ;-)