Přejít na obsah

Ferdinand II

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 187 zobrazení profilu

Oznámení Ferdinand II

  1. Ten na převodovce jsem měnil. Nevypadal moc k světu, ale právě přemýslel jsem nad tím hydrolůžkem, jestli by to po těch 23 letech také nestálo za to. Nic ale z něj nevyteklo. Otázka je, jestli je to fakt to hydrolůžko nebo jestli to tak škodovka souhrnně označuje a ve skutečnosti je to jenom obyčejný kus gumy. Nejsem ale schopen objektivně posoudit jeho stav. Mám i video, kde jsem natočil, jak se to chvěje při běhu motoru a oklepe při vypnutí.
  2. Prosím, leze na tohle forum vůbec ještě někdo nebo už je F1 tolik out? 😀
  3. Rozlišení by mělo být stejné jako parametry boot loga, čili pravděpodobně 320 x 234. Boot logo 320 x 234, 256 barev, formát BMP.
  4. Zdravím, potřebuji na své 21 leté leštěnce udělat spojku, ale nechci ji dávat do normálního servisu. Zajímá mě jednak aktuální stav a pak mám vlastní sadu, kterou chci použít. Nejste tu někdo takový dobrák s dílnou, který by to se mnou jako melouch udělal? Přijedu kamkoliv a zaplatím ;-) Díky!!
  5. Zdravím, prosím vás, když nemám ten olej podle dílenské příručky, který údajně vytvoří lepkavou vrstvu a usadí lůžko? Mám to nalisovat nasucho? Krásně jsem do hladká vybrousil konzoli, aby to šlo co nejlépe a protože jsem neměl ten spešl olejíček, namazal jsem to motorovým. Po 150 km mi oba povylezly :-(
  6. Když počkáte, tak to teď budu dělat ještě na dalším autě, tak sem můžu naházet fotky na efektivní demontáž ;-)
  7. Jojo, vyřešil. Netěsnil vstřik. Natlakovaný benzín z lišty postupně vypustil do sání a motor se zahlcoval. Po výměně úplně bez problému. Před tím jsem ještě prověřil tlak paliva, kolik dává čerpadlo, měnil palivový filtr a prověřil elektriku, jestli to nedělají senzory otáček (na klice, na vačce) nebo klapka. To je dobré projít, ať neměníte něco nahodile. Jinak test vstřiků: vyndat lištu se vstřiky, položit na motor na list papíru a otočit klíčem, aby se lišta natlakovala nebo přes test akčních členů na Vagu natlačit benzín. Za půl hodiny bude pod nějakým flek. Lišta se dá vyndat bez demontáže klapky a bez odpojení hadice přepadu chlazení. Jenom je třeba hadici lišty odpojit v místě předělu palivové trubky (vedle expanzky chladící kapaliny). Je tam plastová svorka jako na palivovém filtru, dělá se s tím dobře.
  8. Nikdo nemá zkušenost? Když to zjednoduším. Je potřeba hodně citlivě a déle nechat spojku v prokluzu, jinak to jakoby kopne. Jako když byste pustili spojku moc rychle. Spojka jako taková vystavuje, zabírá plynule, neklouže - otestováno na výjezdu z garáže - tam by špatná spojka klouzala. Pak mě trochu máte rozdíl mezi silentblokem převodovky a hydrolůžka motoru. Že je to obojí uložení, to chápu, ale jaký je v tom rozdíl materiálově? Nebo je to jenom jiný název téhož? Díky
  9. Zdravím, řešil jste někdo uložení motoru na Fabii 1.4 MPI? Při přidání/ubrání plynu trochu cuká - zlepšilo se to výměnou reakční vzpěry, ale furt to není ono. Mám dva typy: 1) výměna zbylých dvou silentbloků - to posoudil mechanik tak, že zařadil 1 a pouštěl spojku při zabržděném autě do záběru a motor lítal sem a tam (až si říkám, jestli se tímhle testem něco neutrhlo); 2) spojka - to posoudil jiný mechanik, že by mohly být unavené pružinky lamely nebo tak nějak. Měl byste někdo nějaký tip? Ještě se chci zeptat. Mazali byste závity šroubů uložení? Když jsem měnil tu vzpěru podle DP, tak tam nic o mazání nebylo, a tak jsem šrouby pečlivě očistil kartáčkem a s pomocí čističe brzd a našrouboval zpět s řádným dotažením na příslušný Nm. Děkuji.
  10. Stalo se mi to jednou po čištění klapky a nastavení. Možná nějaká chyba v komunikaci, ale pomohlo znova provést vymazání adaptačních hodnot a pak základní nastavení škrtící klapky.
  11. Zdravím, potýkám se s problémem, že mi auto při řazení kope. Není to rána, jen citelné cuknutí a takové tupé klepnutí v momentě, kdy pustím spojku do záběru. Probíhá to asi takto: Rozjezd je v pohodě, Síla spojky se dá pěkně dávkovat. Problém je až při jízdě při přeřazování. Když po přeřazení přidám plyn a do toho pouštím spojku, kopne to. Když do toho plyn nepustím, nekopne to, když ji fakt nepustím naráz. Když se řadí rychle, tak auto necukne, ale to kopnutí je slyšet také. Jedině, jak se dá řadit bez kopnutí, když tomu opravdu dám čas a po přeřazení přidám více plyn a nechám to trochu proklouznout. Trvá to ale dlouho a v městském provozu je to znát, že mě to zdržuje. Mechanik mi prohlížel silentbloky motoru a reakční vzpěru, prý jsou všechny v pořádku a zejména vzpěru bych poznal na rozjezdu. Může to být spojkou? Unavené pružiny, zvlněná lamela, ložisko, nebo vysouvací páka? Spojka jako taková jinak vystavuje dobře, neklouže, naopak je hodně kousavá. Díky moc předem za případné poznatky ;-)
  12. Tak NEVYŘEŠENO. Byl to jen akutní problém, že zdechla zapalovací lišta. Je tam nová Champion + nové svíčky Champion RC89PYC a je to furt stejné. Zatím byly znovu prověřené vstřiky, jestli rozprašují, změřené komprese + motor prozkoumaný endoskopem. Komprese 13,5 baru na válec. A je to furt stejné. Prostě jakmile auto stojí po jízdě déle než 15 min a pak chci nastartovat, startér točí jako o závod a pak, když to nechcípne, tak se to celé klepe. Za studena ok. Asi to zůstane neobjasněná záhada.
  13. VYŘEŠENO: vadná zapalovací lišta. Celou dobu tam byl někde zkrat nebo odpor, házelo to slabé jiskry, blbě jelo a ve finále přestala úplně napájet jednu svíčku. Nový modul Champion a chrochtá si. Jinak off topic: mechanik, co mi pomáhal při diagnostice a sledování hodnot točil studený motor po 3 minutách od startu na 4000 otáček, víc snad ne, nevím. Je to v pohodě, vydrží takové manévry? Mám zažito za studena s citem zahřívat, tak mě to překvapilo a leží mi v hlavě.
  14. Myslíte, že je reálné, aby to dělaly špatně nastavené ventily? To znamená špatné výchozí nastavení - příliš zašroubované stavěcí šrouby na vahadlech a tím nastavení mimo pracovní rozsah hydroštelu, což vede ke špatným startům, když se to ohřeje?
  15. Tak píši poznatky. Po výměně čerpadla a paliv. filtru furt stejné. Byly i vstřiky na čištění a testu a také pořád stejné. Prostě je to asi nevysvětlitelné. Kontroloval jsem hadice do sání - od podtlaku brzd, jestli není prasklé koleno, od aktivního uhlí + el. mag. ventil. Také nic. Absolutně nevím, co s tím mám dělat.
×
×
  • Vytvořit nový...