Přejít na obsah

Scorpio_Luke

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Scorpio_Luke

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Scorpio_Luke

    Litá kola

    Zdravím, mohu koupit starší kola. Bohužel půjdou poštou, tak nemohu posoudit stav na místě. Tři jsou jako nová, jen jedno se potkalo s obrubníkem. Co myslíte, mohl by být nějaký problém při vyvažování?
  2. Jak říkám, schází mi Vaše zkušenosti. Ještě jednou děkuji. Fotky atd, dám poté do fóra svíčky. Jinak každému komu jsem v práci povykládal příběh o AS který nechal v autě vzduchový filtr 120 000 km tak kroutil hlavou. Já to furt nedokážu vnitřně rozdýchat, koupím auto komplet se servisní historií a bohužel i chybou AS. No nic, život jde dál.
  3. Už mám tedy informaci, že na vlastní díly můžu zapomenout. Tak doufám, že ty jejich svíčky nebudou ty francouzské NGK. Díly chci určitě zpátky, to je jasné. Rád nafotím, to není žádný problém. Dušane, jinak jsi říkal prvně, že ten filtr není takový hnus :-D Na svíčky si sám určitě netroufám, jednak nemám momentový klíč ani ten vytahovák, mám jen strach, že bych tam něco posral. Budu věřit tomu, že si ten prostor u těch svíček nejdříve vyčistí, je tam celkem špína a prostoru málo. Napadlo mě to vyfouknout kompresorem, ale to zase může vletět kamkoliv jinde.
  4. Asi ano, to mě nenapadlo. Já měl originální, uvnitř úplně totožný UFI jako ten, co tam byl z fabriky. Jak jsem ale psal, měl jiné těsnění a byl trochu větší. Spíše mě zarazilo jak špatně tam šel zatočit.
  5. Tak to mě pěkně štve, ale asi jsem to při výměně vzduchového filtru neudělal. Když auto nebylo nastartováno, tak ten olej nemohl vzlínat. Těžko posoudit tu vůli, šahal jsem na to velice opatrně a jen trochu zkusil pohnout, vůle tam trochu je. No, při výměně svíček nechám zkontrolovat v servise, ale asi to rovnou vymění, pokud říkáš, že se to nemá hýbat vůbec. Po 30 000 km fakt paráda.
  6. Prosím opět o Vaši radu, resp. názor získaný zkušenostmi. Auto které jsem koupil, ten ventil mělo vyměněn před dvěma lety a 30 000 km. Dnes při výměně vzduchového filtru jsem se na to místo zaměřil... Je tam boční vůle, opatrně s tím jde hýbat a kolem je trochu oleje. Když jste si to vyměnili, tak tam potom není vůbec žádná vůle a olej také ne? Jako spíše je to mastné, ale také mě napadlo zda to třeba před těmi dvěma lety nevyčistili když byl ulomený. Jde mi o tu vůli, resp. ten boční pohyb který to umožňuje. Děkuji za reakce.
  7. Super postřehy, věděl jsem, že napsat tady přinese klid pro objednání. Pokud budu moct mít při servisu vlastní díly, tak budu objednávat NGK Japonskou prvovýrobu.
  8. Díky za uklidnění, já si to tak myslel, když jsem se díval dovnitř. Není sice "jako nový", ale žádná hrůza jako zvenčí to není. JJ, v druhém forů kde jsem žádal o pomoc s výběrem svíček to řeším. Příští pondělí jsem objednán do servisu, teď čekám na jejich vyjádření, zda k nim mohu mít vlastní díly. Pokud ano, tak budu objednávat NGK tu japonskou prvovýrobu. Poslední výměna byla při 74000 km, takže po 47 000km. Co ten okroužek, má být tak nahoře ? Dík
  9. Tak tam byl skutečně filtr ještě od výroby 05/2013 (všechno hlídat i v AS), takže výměna po 121 000 km. Nedokážu posoudit stav, je to první vzduchový filtr, který jsem měnil. Tak se když tak podívejte na fotky a budu rád za případné postřehy ve srovnání s tím, jak vypadal filtr Váš, vyměněn třeba po 60 000 km. Děkuji za rady jak na výměnu, nakonec jsem neměl problém, jen je zvláštní, že nový originální díl (taktéž UFI v krabici Škoda) je nepatrně větší a má už jinak řešeno těsnění u těch třech plastových částí, které se do víka upevňují. V jednu chvilku už jsem to chtěl skoro vzdát, protože ten nový filtr, asi vlivem jiného těsnění nešel normální silou zacvaknout do toho víka. Ve srovnání s tím původním jsem musel nakonec víko opřít o sebe a opravdu celkem silou točit. Tak budu věřit, že se tam nic neulomilo. Jinak výměna provedena dle videa (viz.výše) pro ostatní, kteří se budou do toho také pouštět poprvé. Také si nejsem zcela jistý tím, zda má být ten okroužek, který je vidět na fotce P1340395 tak nahoře (asi ano, ale nechtěl jsem na něho tlačit je tam konus) Jen dejte pozor na podltakovou hadičku která je z boku na té velké hadici sání. Jednak při přetahování spony (ať Vám to do ní nestřelí) a pak je ta podtlaková hadička celkem namáhána když se víko vytahuje. Nejdříve i když jsem to hlídal, tak jsem nervózní nebyl, ale po montáži a kontrole po práci jsem si všiml, že u vstupu do motoru té podtlakové hadičky je kolem vstupu odvzdušňovacího ventilu víka hlavy válců trocha oleje. S tím ventilem jde trochu hýbat a právě při pohybu tou sací hadicí při vyndávání filtru je na něj vytvořen tlak. Nevím, jak moc se má hýbat, ale ten olej už tam asi musel být, tak snad jsem nic nepoškodil. Pokud to máte stejně, dejte prosím vědět.
  10. JJ, zítra udělám a pak nafotím. Díky moc za rady, pomoc...
  11. Oprava - na faktuře je i číslo dílu shodné s objednávacím číslem dle Škoda 03F 905 600 A a v popisu dílu je tedy LONGLI ( tudíž asi označení long life)
  12. Tak to by bylo pro mě celkem vysvobození co se týče posouzení stavu, když ho tam Ti experti nechali 120 000 km. Když sis ho měnil, tak máš představu jak má zhruba normálně po použití vypadat. Bohužel jsme od sebe 100 km, ale moc si vážím Tvé nabídky. Mě to přijde podle toho videa úplně v pohodě. Spíše nemám zkušenosti a jsem příliš opatrný, než že bych měl obě ruce levé. Zítra to budu dělat, tak tady pak dám fotky a jestli by ses podíval na míru zašpinění toho filtru, tak bych byl moc rád. Dík
  13. Čeká mě teď mimo jiné výměna svíček, auto vlastním od podzimu. Z faktur jsem zjistil, že v autorizovaném servise dali při poslední výměně "zapalovací svíčka LONGI" více tam není. Rád bych tam dal toto (viz.odkaz), asi podle Vás nejlepší možnost, že? Také uvidím, zda můžu mít vlastní materiál. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03f905600a-zapalovaci-svicka-1-2tsi-ngk-25477.html Děkuji za rady...
  14. Aha, to si ovšem bez povolení hadice sání u motoru a na druhé straně nedokážu představit, vždyť musíš přeci potom celý ten box nadzvednout, aby ses dostal k filtru.
  15. Je mi to už blbé se ptát, ale zase ta opatrnost... Koupil jsem si originál vzduchový filtr a chci vyměnit sám. Pořádně tu skříň ve které je uložen vyčistit, vysát. Bohužel jsem našel dva rozdílné přístupy k jeho výměně. Na YouTube je video návod, který mi přijde logický https://m.youtube.com/watch?v=7UC1fxlQgGY nicméně v dílenské příručce je postup odlišný. Na postupu z YouTube asi není co pokazit, jen jak to vytahuje, tak to jde pod úhlem a mám strach abych tam něco neulomil, tak si právě říkám, že v dílenské příručce, pokud jsem to dobře pochopil vytahují celou tu skříň a odpojují podtlakovou hadici a sací hadici u motoru. Poradíte někdo prosím, jaký způsob je lepší... Díky předem.
×
×
  • Vytvořit nový...