Přejít na obsah

Koutnas6

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Koutnas6

  • Narozeniny 20. Květen

Návštěvy profilu

1 010 zobrazení profilu

Oznámení Koutnas6

  1. My neočkovaní budeme jíst v autech, objednat tě snad pustí ne ? :D
  2. Ahoj, dokázal by někdo poradit, jaký kabel pro VCDS a hlavně kde jste koupili? Po konzultaci s @keras jsem zjistil, že všechny moje kabely mají chip atmel, takže pro Scalu jsou nepoužitelné na ebay ani wish nikde tuto informaci neposkytují. Děkuji za rady. Tom
  3. Kluci, já Vás dneska poctím svojí návštěvou jen chvíli. Snad nebudu jedinej zástupce rodu Scala :D
  4. @Michal T. Děkuju za informaci. Díky tobě neumřu blbej :D :)
  5. Zdarec, mám HW H22, SW 0276 tvrdí mi, že je aktuální.
  6. Ještě tu nahraju přílohu, co naměřili. Taky jsem podstoupil dvě návštěvy, až na té druhé jsem toho garančáka vytáhl do auta a jel jsem mu ukázat, co to dělá. Až to na vlastní oči viděl, uznal to. protokolgeo.pdf
  7. Ahoj, měl jsem ten samý problém- volant při přímé jízdě jsem musel držet natočený vlevo, abych jel rovně. Když jsem donutil garančáka, aby se se mnou svezl, abych mu ukázal, jak auto táhne do strany. Na místě mi taky tvrdili, že je vše v pořádku. Tak mi zdarma seřídili geometrii a zjistili špatnou sbíhavost předních kol + vychýlenou přímou polohu řízení. Vše seřízeno a je to ok.
  8. @Michal T.Ještě by mě zajímalo, ze superba jsem byl zvyklej, že když jsem někomu začal volat a měl jsem mobil připojený přes bluetooth k autu, automaticky se mi ukázal ten hovor i na digitálním štítu, takže jsem mohl hovor ovládat z volantu. U scaly si do položky telefon na digitálním štítu musím najet manuálně. Pokud tohle neudělám musím hovor ukončit dotykem na amundsenu. Máte to taky tak ?
  9. Mám HW H22, SW 0270 ( ten původní), problém se zvukem mám taky, z ničeho nic auto ztichne a nejde zvuk jak u rádia, tak ani z flešky, infotainment normálně reaguje, ale při zesilování a zeslabování zvuku je stejnak pořád ticho, pomůže buď auto nechat "odpočinout", nebo vytáhnout pojistku od hudebního zesilovače. Toho, co se tam roze*ere se bojím taky. Přinejhorším výměna celé jednotky.
  10. Ahoj, @Michal T. dnes jsem vezl Scalu do serivsu. Už vyšel oficiální nový FW pro Amundsen. Právě mi jej nahrávají. Tak uvidíme. Když jsem se jich ptal na change list, nebo co všechno tam je nové, nedokázaly mi odpovědět. Jsem zvědavej, jestli to bude konečně provozuschopné.
  11. Tak, na jednu stranu chápu názor @vormen Ovšem musím říct, jako technologického nadšence mě baví objevovat a zkoušet takový technologie i v autech, navíc jsem za to ve škodovce zaplatil. Chtěl bych, aby to patřičně fungovalo, to, že to tak není je obrázek automobilky. Navíc, když Scalu prezentovali, tvrdili jak je to revoluční právě v oněch technologiich a jak je to auto pro mladé lidi. Tohle tvrzení dostalo nový rozměr: se starým člověkem by to už šlahlo, kdyby s tím měl pořád takové problémy. :D
  12. Po aktualizaci appky, se mi tento průzkum neukázal a nemohu ho nikde najít. :(
  13. Zdar, chtěl bych se také poptat. Jestli někdo ví, co by to mohlo znamenat. Carista mi po nějaké době začne vyhazovat tyto chyby. Z překladu nejsem moc chytrý. Moc díky. Tom 02166- Reference signal for a temperature signal of a windshield 00081- Undervoltage Seat Heater Disconnect
  14. Zajímavé je ovšem to, že v pujčené scale se stejnou motorizací se to takto nechová. Taky jsem to přisuzoval druhému okruhu, ale přijde mi to zvláštní, když jedno auto to dělá a druhé ne.
×
×
  • Vytvořit nový...