Přejít na obsah

HEllwAZE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení HEllwAZE

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mám stejný problém. Motor mezi cca 1700-2200 ot/m cukal a zároveň se při tomto cukání ozýval rachtající zvuk odněkud z prostoru motoru. Nejvíce to dělalo při jemném sešlápnutí plynu nebo jízdě z kopce a jemném přidání. Byly provedeno: Výměna škrtící klapky na sání motoru Výměna hydroštelů a vaček Nové rozvody Vyčištění EGR Nové náplně Auto po této opravě fungovalo bez cukání, ale druhý den hlásilo vadnou váhu vzduchu, kterou před opravou nehlásilo – bylo mi řečeno ať s tím jezdím dál, že se to časem srovná. Přišlo mi, že auto nemá výkon jako dřív a spotřeba byla o cca 0,5l vyšší (pozn. před cca 2 lety byl proveden chiptuning z 105k na cca 130k) Po cca 400km auto začalo jemně cukat opět ve stejných otáčkách, po 800km již více, nicméně rachtání se projevovalo minimálně. Také jsem si všiml občasného kolísání otáček volnoběhu. A před týdnem auto začalo cukat jak kráva a přestalo fungovat turbo. Dal jsem ho do servisu, kde mi dneska řekli, že je to vadný EGR ventil a že ho zaslepí, tak jsem zvědavý jestli to bylo tím. Jelikož cca před 3 měsící bylo sání a EGR vyčisten a dnes je zase zasraný, tak to možná tím EGRkem bude, ale uvidíme. Jinak když nešlo turbo, tak na přístrojovce nebyla žádná závada. To rachtání je podle mechanika určitě dvouhmota, říkal že to cití i na spojkovém pedálu, že je po smrti. Tak jestli zaslepení EGR pomůže s cukáním, tak s tím budu měsíc jezdit abych to otestoval a pak nechám udělat dvojhmotu. Dám sem pak vědět jestli zaslepení EGR k něčemu bylo :) EDIT: Tak po dvou měsících dávám vědět, že to bylo tím, že EGR do sání pouštěl moc bordelu z výfuku :) Sání bylo opět špinavé (na to, že bylo předtím vyčištěno) a diagnostika hlásila něco jako málo vzduchu v sání. Mechanik zkontroloval hadici od turba a potom zaslepil EGR ventil + přehrál SW - cukání motoru přestalo. Potom jsem jěště vyměnil váhu vzduchu za originální BOSCH ( s neoriginální váhou motor občas nereagoval plyn) a auto funguje :)
×
×
  • Vytvořit nový...