Přejít na obsah

milanrapidNH3

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení milanrapidNH3

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. Tak přesně na tomto číslo zařízení 5JA 035 871C, hardware 690, software 8740 mám už z výroby na Rapidu jak Android auto, tak MirrorLink i CarPlay. Takže to jít musí. A nedávno mi do toho v ŠA nahráli ještě novější software 8755 :-)
  2. Vždyť Ti to chybu napsalo, RAW Code 00353B, bohužel však nevím co to znamená https://octaviaclub.cz/chybove-kody-obd2-vw-skody-octavia-i-fabia Ještě jsem tam našel kódy motoru a tam našel jen P0353 popsanou jako Zapalovací cívka C Primární / Sekundární Porucha obvodu
  3. https://www.carscanner.info/coding/ Nevidím důvod proč by nešlo, samozřejmě funkce Ti to nabídne podle toho co auto v sobě má či nemá. A dle následujícího odkazu OBD2 měli i starší vozy: https://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Skoda-superb-2
  4. Vždyť je to jen archív (neaktivní) tak dej vyčistit
  5. Rozumíme, já mám sice manuál 6 st, ale se start stopem a při otevření dveří mi to řvalo taky a při opuštění auta s klíčkem také. Vyřazeno funkcemi uvedenými výše.
  6. Ano, viz můj příspěvek: Nevarování na klíček mimo auto (Přístrojová deska-Remove key warning) Zamčení nastart. auta (Dveře,zamykání a odemykání-Enable key open/close functions while engine running)
  7. Se rozepiš jak přizpůsobuje, to mne zajímá, SS mám. Mám takový pocit, že se hlavně přizpůsobuje peněženka :-) Baterie se nedá přizpůsobit. Přizpůsobit by se mohlo jen auto, ale vzhledem k tomu, že baterka může být za provozu různě nabitá a vybitá, pracovat v teple či zimě, za různých vlhkostí, stárne atp. nelze její stav jednoznačně dopředu definovat a tedy něco přednastavit. Tedy musí každé nové startování řídit počítač auta a to vždy start od startu - automaticky. Jak říkám jediné, co je předem dané, je její kapacita a ta se v car scanneru nastavit dá, ale to může být jedině tak dobré pro řízení nabíjení. NO jestli se pletu, tak mne z toho vyveďte, ale prosím detailně.
  8. Nevidím jediný důvod kódování baterie. Ta není nijak na sběrnici identifikována - kódována a nijak nekomunikuje. Podle mne u stejné kapacity stačí jí jen vyměnit. A ano, pokud bude jiná, nastavit v car scanneru její kapacitu bude vhodné. To lze pochopit z hlediska jiných dobíjecích proudů. Vyzkoušeno samozřejmě nemám... mám příliš nové auto i baterii.
  9. K tvému "Takze kdyby byla vyhorela pojistka, adapter by nesvitil, nebo se pletu?" jsou dvě napětí, stálé a po zapnutí zapalování, tedy nevím. Ještě je tam v nastavení možnost kromě tebou nastavené OBD-II / EOBD také OBD-II / EOBD VAG TSI/TFSI CAN-UDS + AT/DSG (PQxx, PLxx, MQB, MLB, MSB, etc.) - tu používám já a myslím správná volba a ještě je tam OBD-II (alternative) - Use this only when Skoda OBD-II is not connecting!
  10. No já mám také doma i ELM 327 Bluetooth OBD2 adaptér, ale koupil jsem si další, jiný - ten přes WiFi, páč s tím přes Bluetooth jsem se stále pral, poněvadž se mi vždy po zapnutí zapalování připojil telefon dřív k Bluetooth rádia v autě než k OBD. Takhle s WiFI to mám už v pohodě. Předpokládám, že taky používáš svůj běžně používaný telefon jako používáš v autě. ...jen ještě podotknu, že v aplikaci Car Scanner jsou dole zobrazeny dvě připojení: Připojení aplikace ELM - to jde i s vypnutým zaplováním (ale třeba můj adaptér po vypnutí zapalování, kvůli ochraně baterie asi do půl hodiny usíná, takže jej musím vždy odpojit - připojit, resp. ten můj má na to na sobě tlačítko) a pak: Připojení jednotky ECU - na to musí být zapnuté zapalování ale ne nastartováno. Ještě jak píšeš "Na jinym aute jede bez problemu, jen u te Fabie2 se mu uz nechce ", to je divný, je nastaven správný protokol pro auto, to druhý auto nemá jiný protokol, nebo nevyhořela někdě nějaká pojistka, vypadá to jako by ten adaptér neviděl že je zapnuto zapalování
  11. Případně vlez v Car Scanneru do Nastavení > Spojení. Vybírá se zde jak typ adaptéru Wifi, Bluetooth LE, Bluetooth, ale i adresa a port, kdyby tvůj adaptér používal nestandartní. To se dočteš k návodu k adaptéru. Dále protokol připojení auta a pokročilé nastavení kde toho jde nastavit, ale asi i zkazit milion. Já mám třeba Wifi viz podpis.
  12. Tak odznovu. 1) Funkce Alarm kterou jsem aktivoval v Car scanneru žádnou položku v Infotinmentu zapínutí vypnutí nemá, a ta při odemykání a zamykání mi netroubí (nevím ovšem jestli je to ve spojení s funkcí 2). 2) Funkci potvrzování zamykání mám ještě aktivovanou z Caristy a ano, ta má v infotinmentu možnost potvrzování vypnout a zapnout. A přesně jak říkáš, je to hlučné, bydlím na sídlišti :-) a proto to mám v Infotainmentu vypnuté, ale funkci jako takovou si stále nechávám, může se hodit a obzvláště když se dá v Infotainmentu snadno vypnout a zapnout. Jestli jde přes Car Scanner vypnout jsem tedy nehledal a nestudoval. Kdyby nic jiného, umožnila mi fce 2) možnost použít funkci 1) bez potvrzování zavírání ...ale samozřejmě nevím jak by se funkce 1) chovala bez u mne zapnuté funkce 2), tedy jestli funkce 1) má standartně zapnuté potvrzování či ne a já to fcí 2) nepoupravil. Ale každopádně takhle mi jde alarm i bez potvrzování zamykání a odemykání.
  13. Ahoj možnost deaktivovat alarm není a po pravdě ani nevím na co by to bylo dobrý. Funguje to na otevření dveří zevnitř např. po vyháčkování dveří či otevření / rozbití okna, nejsou zde žádná prostorová čidla která by způsobovala plané poplachy, žádná otřesová čidla, tak se nenabízí ani důvod deaktivace. Jedině tedy zase snadno přes Car scanner. Co mám v infotinmentu možnost je zapínat a vypínat akustické potvrzování otevírání a zavírání dveří přes klakson...to jsem si vypnul poněvadž to je poměrně hlučné. Ale to už jsme u jiné funkce než Alarm.
  14. Ahoj ovi, doplnil jsem vše rovnou do příspěvku i pro ostatní.
  15. Tak musím říct, že jsem nadšený, povedlo se mi na svém autě přes Car Scanner to co ani Carista nedovedla. A sice mám: Zfunkčněný alarm dveří na klakson auta (Zvuky a alarm-Activate anti-theft alarm system) Aut.zavření okna řidiče u zamčení (Jiný-Autom. close driver window after locking car Only for MY2019+) Zpřístupněnou nabídku Komfortní spotřebiče (Multimedia-Display comfort systems consumption in MMI) Zamčení nastart. auta (Dveře,zamykání a odemykání-Enable key open/close functions while engine running) Logo Škoda VRS v Infotainmentu (Multimedia-Show Swing/Bolero startup screen) Přetočení budíků (Přístrojová deska-Test pointers at engine start) ...Vyzkoušeno i v Rapid NH9 MR 2018 Nehlídání pásu (Zvuky a alarm-Seat belts alerts) ...Vyzkoušeno i v Rapid NH9 MR 2018 Aktivace stopek (Přístrojová deska-Show lap timer) Surround zvuk (Multimedia-Improve sound quality Skoda Bolero without CANTON)Vyzkoušeno i v Rapid NH9 MR 2018 Nevarování na klíček mimo auto (Přístrojová deska-Remove key warning) Jinak před vším jsem si na email odeslal zálohu :-) , ale vše proběhlo bez problémů. Car scanner zakoupen - Version/Build: 1.67.9/400679 20201118 Alarm - poplach.mkv 20201118 Automatické zavření okna řidiče.mkv 20201118 Přetočení budíků.mkv 20201118 Zamčení nastartovaného auta.mkv
×
×
  • Vytvořit nový...