Přejít na obsah

77Tomas77

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení 77Tomas77

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No není tomu jinak. Mám auto 14 dní a měl jsem velké problémy s infotainmentem. Po reklamaci výměna řídící jednotky a už mi nefunguje ani spojení s telefonem. Prý se čeká na nějaký upgrade systému. Kdy to bude nikdo neví. Takže ten systém je nedodělaný, nedoladěný a v servisu mi bylo řečeno, že s tim mají problémy u většiny aut co předávají zákazníkům.
  2. Čau, Carplay mi fungovalo bezvadně,Octavia 4, Ambition Plus, pouze do té doby, než jsem reklamoval ostatní chyby infotainmentu. V servisu mi vyměnili řídící jednotku a telefon se mi nepřipojí ani přes Bluetooth, ani přes Carplay. Bylo mi řečeno, že se čeká na upragde systému a nikdo neví kdy to bude. Jinak Infotainment je opravdu katastrofa. Nebezpečný z hlediska ovládání za jízdy...
  3. Dostal jsem služební Octavii IV ve výbavě Ambition, tzn. Swing 8". Je to 14 dní. Nevím jak vy ostatní, ale od začátku naprostý chaos v infotainmentu. Nelze se vůbec připojit k aplikaci Škoda Connect, po nastartování se ukrutně dlouho načítá uživatel, tím pádem se nelze dostat například k topení, vyhřívání sedaček, klimě a ostatnímu nastavení. Pokud chcete vypnout Start/Stop režim, musíte tedy buď počkat, než se dohledá uživatel (někdy se nenajde vůbec) a nebo to vypínat za jízdy, protože vás prostě čekat nebaví. V minulé Octavii III stačilo 1x stisknout tlačítko a bylo vypnuto. Tady se musíte nejdříve dostat tlačítkem na nabídku na obrazovce a tam ho vypnout. Rozsvícená obrazovka mě při jízdě ruší, v nastavení se dá nastavit vypnutí obrazovky po 10. vteřinách. Říkám si super, to se hodí. Ovšem už to není super, když to musíte znova nastavovat po každém novém startu. Oproti Octavii 3 znatelně horší zvuk v reprácích. Spodní lišta, kde nastavujete vyhřívání sedaček se často vůbec neobjeví mrška. Klimatizaci lze nastavovat pouze na dotykové obrazovce. Za jízdy je to opravdu nebezpečný oříšek. Naštěstí má auto Front Assist, tak vás v prípadě časté nepozornosti díky dotykové obrazovce pohlídá. Co se týká Lane Assist (hlídání pruhů) už to taková hitparáda není. Neustálé kopání do volantu je dost nepříjemné. Jednou mě auto v úzkém pruhu tlačilo proti jedoucímu kamionu. Naštěstí jsem ho přepral. Takže Lane Assist před každou jízdou vypínám. Ale proto, že se velmi dlouho načítá uživatel, jak je psáno výše, vypínám to opět za jízdy, až je mi to systémem umožněno. Opět rozptylování za jízdy. Pokud si nevypnete reagování hlasitosti rádia na styl jízdy, tak budete jak na pouti. Naprosto chaotické samovolné zesilování a zeslabování zvuku. Ale protože je zvuk stejně mizerný, tak to nezapínám :) Nedalo mi to a zajel jsem do servisu. Auto jsem tam nechal a bylo mi řečeno, že tam vyměnili jakousi řídící jednotku a že skoro všechno funguje. Skoro všechno? No, bylo mi řečeno, že po výměně jednotky už nelze připojit telefon přes Bluetooth a ani přes Carplay. Super, telefonem se živím a tohle mi malinko komplikuje život. Nové auto ve slušné výbavě a nelze si zavolat. Na otázku co s tím mi bylo řečeno, že se na problému usilovně pracuje a bude vydána aktualizace systému. Hloupě jsem se zeptal kdy. Nikdo nevěděl. pak mi bylo řečeno, že tyto problémy jsou skoro u každého nového auta s tímto systémem. To se mi ulevilo. Auto je jinak naprosto v pohodě. Motor 1,5 benzín paráda. Proč ale vypustí do světa tak trestuhodně nedodělaný systém infotainmentu fakt nechápu. Jak jsem psal nahoře, auto je to služební a proto spoustu věcí překousnu. pokud ale zvažujete koupi auta pro sebe, raději počkejte až vychytají mouchy.
×
×
  • Vytvořit nový...