Přejít na obsah

Pavel další

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pavel další

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Sup II combi, el.sedačky. Chci je potáhnout novými potahy. Ja je vymontovat z kabiny, abych neodpálil airbag, neutrhl káblík,atd. Jak je dostat ven - předními či zadními dveřmi ? jedná se o řidičovy a spolujezdcovy sedadla.
  2. Já jsem nakonec nepájel. Vypinoval jsem zbytek ulomeného drátku z konektoru a nahradil ho delším kouskem. Pak jsem tento vložený kousek propojil s protikoncem kabeláže lisovací dutinkou a celé to zabalil smršťovačkou.
  3. měl jsem taky ve výčtu závad "levé zadní vadné". Taky mi to občas naskočilo, pak už vůbec. Nakonec byl nalomenej drátek těsně před konektorem čidla. nemusel ani dolů nárazník, ani nic jiného. Díky přístupu přes výřez pro výfuk jsem káblík opravil.
  4. Jenom jsem vyřešil minulý týden zlomený drátek v husím krku dveří, teď mám zlomený drátek těsně před parkovacím senzorem přímo nad výfukem. (sup II). Je možné ho spojit nějak letováním, nebo dojde k ovlivnění funkce např. změnou odporu drátu apod ?
  5. Je to práce na půl hodinky, tou částí na tvé fotce můžeš začít, pokračuj částí, v níž je vložka vzduch.filtru - to je ten filtrbox. Nevím, jestli pod něj vsuneš ruku a husí krk přihneš, nebo ho odmontuješ a přihneš potom, příp. na něho nasadíš např. mirelonovou ochranu, co je na izolaci vodovodního potrubí, mě stačilo ho zahnout, aby nedrnčel.
  6. Obrázek je sice z nějakýho inzerátu, ale je to krásně vidět. Ten "komínek" nahoru je ve skutečnosti dolů, na obrázku je filtrbox vzhůru nohama.. A ten komínek drnčel o nějakou příčku či kaastli v motor.prostoru, a rezonoval při nízkých otáčkách. Přeju ti, ať je to i tvoje příčina, a ne třeba ložisko..
  7. Dlouho jsem se trápil s duněním při nízkých otáčkách, omdlíval jsem z obavy, že bude převodovka, ložiska,.. v háji. pak jsem to objevil a je úplně ticho. Pod filtrboxem je z něho něco jako husí krk, odvod nečistoty dolů, nebo tak něco. To drnčelo o v motorovém prostoru, Ale jak hnusně ! Trochu jsem to vychýlil a je úplně klid, odešlo to okamžitě, takže to bylo ono.
  8. Jak jsi ti vyřešil ? Já zapomínám 2x denně zhasnout, nefunguje mi to pípání, nevěděl jsem proč a teď je mi to jasný, když tvrdíš, že je to předěláním na maxidot. Já jsem to nechal předělat taky, ale souvislost mi nedošla... Pokud má š řešení, poraď.
  9. Nemáte někdo nějaký manuál k nastavení vstřik. čerpadla Lucas ve Felicii ? Po výměně rozvodů hlučně chrochtá, nebo nechrochtá a to zase nejede vůbec. je to v nějaké zde stahovatelné příručce ?
  10. Dírku jsem samozřejmě zamázl silikonem, lehce by šlo zopakovat prostříknutí, pokud by se zopakovalo to zaprasení. Pak bych to samozřejmě nafotil pro ostatní zvědavé, ale tím zopakováním by se potvrdilo, že bude docházet k opakování závady. Z mé strany jsem téměř rozhodnut prostříknutí opakovat asi jen jednou, pak bych nechal dveřní lampičku odpojenou od konektoru, atˇsi spolehlivě svítí to co potřebuju- osvětlení kabiny při otevření. Určitě nemám odvahu mikrospinač měnít, prtože se jedná o nerozebiratelný spoj (zatavení do zámku). Vím, že šikovnější to dělají, mám dokonce doporučovaný mikrospinač z TME, ale nevím,nevím...
  11. Vyřešeno - přechodový odpor v dveřním spinači. Způsoboval nižší napětí v okruhu pro dveřní spinač, při samotné zátěži až na 0V. Opravil jsem to tak, jak jsem to zde na fóru ještě nečetl, tak předkládám své řešení: Dveřní spinač jsem nedemontoval, abych se vyhl problémům se zpětnou montáží a funkčností. Do spinače - do spáry mezi horním a dolním dílem jsem vyvrtal dírku pr. asi 2mm. Pomocí trubičky tam nastříkal Kontox, nechal vyschnout. Od toho okamžiku funkční na 100%.
  12. Žiju domění, že dveřní spinač je OK, protože spolehlivě ovládá osvětlení v kabině. Ovšem osvětlení v kabině se spíná za podmínky, že dveřní lampičku vypojím z konektoru. pokud je ta dveřní lampa nasazená v konektoru, nerozsvěcujese ani to osvětlení v kabině při otevření řidič.dveří. vyřešíme asi dřím kody Enigmy než tolhle !
  13. Nejde mi okruh osvětlení ve dveřích řidiče. spinač dveřní OK, lampička OK, osvětlení v kabině dělá co má. V okamžiku kdy má lampička svítit nemá kostru. Kam vede přesně ten vodič - kostra od této lampičky, chci ho prozvonit, jestli není přerušený. mýlím se, když si myslím že do ŘJ ? který je to pin na tom velkém konektoru (pokud tam vede.) Nebo chyba jiná ? dobré by bylo schema kde bude okolí té lampy.. O1 combi Tdi m.r.2001 elegance,vše v elektrice, dálk. centrál,..
  14. Před chvílí jsem měnil lanko v řidičových dveřích. Otázka opravdu pár minut, bez zádrhelu : sundat tapec, odpojit lanko od kliky-to kra´tounké (tzn. rozebrat kliku, odpojit to lanko). Celý zámek se jen povolí (2šrouby tisícihranové z čela dveří) a zámek se přisune k díře ve dveřích a krásně jde to lanko ven. vyloupne se z plastové přídržky - svorky a vyytočí z bajonetu. Hotovo. Nasadí se nové, zalupne do svorky, zámek se přišroubuje do dveří, připojí klika. A je to ! Teď jsem mistr světa ale nejtěžší bylo se naučit (už dříve) tu kliku.
  15. Něco podobného možná budu taky řešit. Problém ze svícením dveří při otevření těch řidičových a spinač asi OK. Lampa osvětlení kabiny se rozsvítí a dveře ne. Mj. jak ses dostal ke kabeláži v místě dveře-sloupek. K tomu konektoru ? Ten gumový průvlak je lehce demontovatelný ? jak ? Cci ty kabely taky shlídnout
×
×
  • Vytvořit nový...