Přejít na obsah

Altisek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Altisek

  1. Kolik si účtuješ za práci? Co vše k tomu potřebuješ? a kde to případně poslat? Díky moc, ještě se dneska podívám na kontakty té původní co je v motoru jestli tam není koroze a zkusím jí případně odstranit.
  2. Ještě otázka Potřebují znát pin té "nové" řídící jednotky, která byla vytažena z vyřazeného auta? Nebo to jde nějak udělat bez toho? Pin IMMA od mé stávající jednotky mám. Ještě právě jestli potřebují znát nějaký další pin od té jednotky, která mi leží teď v kufru.
  3. VAG číslo jednotky jako co mi načte VAG? ten musím ještě rozchodit na notebooku, který teď nemám k dispozici.. Jinak číslo řídíci jednotky mám 03D 906 032 A Samotnou jednotku už mám v kufru a kabel mám KKL VAG-COM for 409.1
  4. Dobrý den, Chci se zeptat zda-li má někdo zkušeností s výměnou řídící jednotky? Jedná se o to, že jsem koupit úplně typově stejnou řídící jednotku a chci zkusit vyřešit další problém na mé fábii pomocí výměny řídící jednotky. Diagnostika ukazovala přímo problém s ŘJ a je možné, že další problémy jsou způsobené právě tímto. (olej, immo). Ano olej jsem se snažil už vyřešit dříve, neúspěšně. Mechanik neví co s tím je... Immo je jenom o čtení klíče. Nějaké kroky, které jsou potřeba pro výměnu? mám origo klíč, vím že potřebují WAG kabem a program, akorát nevím jak vytáhnout kódy a jak je zapsat do "nové" (jetá z jiného auta) Děkují
  5. Ahoj, Chci se zeptat jak to přesnějí funguje s výměnou řídící jednotky s budíkama. Chci se zeptat přesnějí, které kódy budu potřebovat, když budu měnit obojí.. Řešil jsem tlak oleje v autě a občasné blikání IMO + svítícího motoru Tlak oleje Jedná se o soft poruchu, motor byl kompletně repasovaný a dělal to i předtím.. Jedná se o to, že dva měsíce zpátky to měl mechanik a kontroloval čidla, tlaky v motoru, mazání, olej a podle něj je vše v pohodě. IMO + zamykání Občas se stane, že špatně přečte klíč a bliká IMO - řeším to zatím jen vytažením klíčku a po chvíli vložením zpět ať si ho znova přečte... taky se stává, že se sám od sebe zamkne, ikdyž jsou klíče uvnitř nebo dokonce je nastartováno.. diagnostika motoru Jedná se o svítící kontrolku motoru - podle delphi diagnostiky se jedná o špatné čtení klíče (je možné, že to dělá systém centrálu který první majítelka měnila?) V servise ty dva měsíce zpět kontroloval i všechny kabely v motoru, jestli tam není někde zkrat, nestřílí to do kostry nebo něco prostě od čeho by se dalo odvíjet dál. Bohužel kabeláž je v pohodě. (i to slavné místo, kde kabely korodují a ničí se je údajně v pohodě. tak mně napadá, že ŘJ může být chybná a tak mně napadlo jestli to jde nějak udělat, že by se to vyměnilo rovnou i s budíky jestli to není náhodou i v nich. Vím, že potřebují kódy. (Od IMO kód mám z klíče, ještě budu muset načít kód od budíků - to si vytáhnu), ale jestli když to vyměním budu potřebovat pouze NOVÉ kódy od řídící jednotky (IMA) a budíků nebo i ty staré? Děkují (jo a dementní kecy typu "že to je čidlo tlaku" - opravdu to čidlem NENÍ - je tam třetí čidlo, které bylo 100% funkční)
  6. No on je problém, že jediná už možná příčina jsou kabely, protože motor je kompletně po generálce a dělalo to i před tím i po. Dokonce se měnily všechny sondy v motoru. Tak mně napadá jenom kabeláž a ta vyjde na docela vysoký randál.
  7. Zdravím. Chci se zeptat. Bohužel už hodně dlouho nás na mojí fabii štve jedna věc. Jedná se o kontrolku s olejem. Po nějaké době jízdy (většinou až se zahřeje motor) tak začne v intervalech blikat a řvát kontrolka s olejem. Slyšel jsem, že jde vypnout "bzučák" co je v palubové desce.. jenže, aby jsem to mohl udělat tak musím po této úpravě provést opětovné zakódování palubovky. Jenže nechci kvůli tomuto hrabat. Potřebují ať auto ještě nějaký pátek funguje. Proto jestli je nějaká možnost třeba přes diagnostiku vypnout kontrolu oleje nebo ten bzučák systémově vypnout. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...