Ahoj,
Chci se zeptat jak to přesnějí funguje s výměnou řídící jednotky s budíkama.
Chci se zeptat přesnějí, které kódy budu potřebovat, když budu měnit obojí..
Řešil jsem tlak oleje v autě a občasné blikání IMO + svítícího motoru
Tlak oleje
Jedná se o soft poruchu, motor byl kompletně repasovaný a dělal to i předtím.. Jedná se o to, že dva měsíce zpátky to měl mechanik a kontroloval čidla, tlaky v motoru, mazání, olej a podle něj je vše v pohodě.
IMO + zamykání
Občas se stane, že špatně přečte klíč a bliká IMO - řeším to zatím jen vytažením klíčku a po chvíli vložením zpět ať si ho znova přečte...
taky se stává, že se sám od sebe zamkne, ikdyž jsou klíče uvnitř nebo dokonce je nastartováno..
diagnostika motoru
Jedná se o svítící kontrolku motoru - podle delphi diagnostiky se jedná o špatné čtení klíče (je možné, že to dělá systém centrálu který první majítelka měnila?)
V servise ty dva měsíce zpět kontroloval i všechny kabely v motoru, jestli tam není někde zkrat, nestřílí to do kostry nebo něco prostě od čeho by se dalo odvíjet dál.
Bohužel kabeláž je v pohodě. (i to slavné místo, kde kabely korodují a ničí se je údajně v pohodě.
tak mně napadá, že ŘJ může být chybná a tak mně napadlo jestli to jde nějak udělat, že by se to vyměnilo rovnou i s budíky jestli to není náhodou i v nich.
Vím, že potřebují kódy. (Od IMO kód mám z klíče, ještě budu muset načít kód od budíků - to si vytáhnu), ale jestli když to vyměním budu potřebovat pouze NOVÉ kódy od řídící jednotky (IMA) a budíků nebo i ty staré?
Děkují (jo a dementní kecy typu "že to je čidlo tlaku" - opravdu to čidlem NENÍ - je tam třetí čidlo, které bylo 100% funkční)