Přejít na obsah

Jirra

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jirra

Bažant

Bažant (2/14)

  • Collaborator Vzácný
  • One Year In
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Já myslím, že se silou signálu GSM to spojitost mít nemůže, protože to nenaběhne vždy při nastartování. Ze začátku stačilo jen vypnout motor a znovu nastartovat a bylo vše OK. Navíc můžu jet přes celou republiku a nechytne se to. Ty kondiky... zas v autě může být více zdrojů rušení, třeba vn od zapalovací svíček, atd., předpokládám nutnost vyšší odolnosti proti rušení než u mobilů. Dodi 15 ... předpokládám, že se jedná o baterii v ecall? Připadá mi to nejlogičtější. To by mohl někdo zjistit, kde to vyčíst ve Vcds... M.a.r.e.k.... může záležet kolik máš najeto, tj. kolik hodin bylo auto v provozu. Mi se to začalo projevovat až kolem 35tkm Nejvíce mě štve, že pak nejede celý infotaiment, tj. ani handsfree, rádio, navigace, atd. Kdyby to šlo alespoň nějak vyblokovat...
  2. Pánové, mám s ecall stejný problém. Stává se, že několik dnů nefunguje, následně zase několik dnů funguje bez problému. Časem se to zhoršuje. Nezdá se mi normální, že by škodovka nebyla schopna závadu za 3roky, co je tento systém na trhu, identifikovat. Přece je blbost, aby závada byla v software, když to přestává fungovat po cca. 1 až 2 letech. Kód software přece není závislý na čase. Rovněž měnit po roce kabeláž se mi zdá nesmysl. Utvrzuje mě v tom i to, že někteří, jak to tady tak čtu, už na výměně byli opakovaně. Daleko pravděpodobnější mi připadá informace od vormen, který nahodil myšlenku akumulátoru v ecall. Zajímalo by mě, kde k této informaci přišel.... nevěřím, že škodovka příčinu po 3 letech nezná, takoví diletanti snad nejsou. Pak mě napadá ještě např. vysychání elektrolyt. kondenzátorů v jednotkách a tím zvýšení náchylnosti k rušení apd. To by tak odpovídalo, že po výměně bude tak rok, dva klid a pak znovu... Ještě jsem vypozoroval, že závada se objeví skoro okamžitě, jak se zvýší venkovní teplota nad cca. 10°C. Když byly nízké teploty, byl klid. Zajímaly by mě na to zdejší názory. Pokud to nevyřeší, abych se toho auta hned po záruce zbavil.
  3. Jirra

    Kódování Kamiq

    Ahoj, segmenty světel jsem ještě nezkoušel, ale potvrzuji funkčnost kódování Light assist a upřesňuji rychlosti. Aktivace je při 60km/h, k vypnutí dojde pak až při zpomalení na 30km/h. Přepínání je celkem solidní, pouze mi vadí, že pokud je volba aktivní, přičemž dálková světla zrovna nesvítí, nejde to vypnout bez toho, abych zapnul dálková světla.
  4. Jirra

    Kódování Kamiq

    Jen info, proč nemůžeš najít "speed limit" pro Light assist. Jednotka A5 řady 3Q0 už změnu prý nepodporuje.... "Activation speed is a 5Q0 Adaption and not avaliable anymore in the facelift's 3Q0-Type cameras. In 3Q0 no change is possible, it either hardcoded or parametrised. Either way, no real chance of changing this"
  5. Jirra

    Kódování Kamiq

    Nemáš poznačen i ten boční segment? Ta část jen na 5-tých dveřích se mi zdá poměrně malá. Ještě jsem si všimnul, že jsi hledal nastavení minimální rychlosti pro Light Assist, podařilo se ti to nakonec najít? Taky by mě zajímalo, jestli to je od 30km/h nebo 60km/h...
  6. Jirra

    Kódování Kamiq

    Zatím ne, jezdím teď ve dne nebo ve městě, jak bude příležitost, tak to určitě vyzkouším, dám vědět... Ještě bych chtěl zkusit zadní DRL, ale nevím, které segmenty jsou které. Pro Scalu nějaký popis je, ale jestli ty segmenty jsou stejné i pro Kamiq...
  7. Jirra

    Kódování Kamiq

    Jo, teď jsi mě zaskočil. Mám zafixováno, že na moji jednotce byl tvůj byte 19 u mě na 15, teď fakt nevím, jestli nekecám. Teď jsem si teprve všiml, že jsi ten předchozí příspěvek opravil... Každopádně tedy vrátím v tomto byte nastavení na původní: FLA additional high beam, no additional high beam FLA Headinglight type LED
  8. Jirra

    Kódování Kamiq

    Jj, 09 je jasná. Teď jsem koukal ještě na tu A5 a obsahuje oba dva byte - Byte15 i 21, tak jsem nastavil podle tebe i ten 15byte. Mám jednotku 3Q0 980 654A. Až bude příležitost, tak to v noci vyzkouším a uvidím, případně pak zkusím vyčíst, jestli tam nenaskočí nějaké chyby. Já postupoval právě podle návodu na Scalu...
  9. Jirra

    Kódování Kamiq

    Ahoj, hledal jsem po fórech nastavení pro AUTO LIGHT ASSIST a teď od "keras" vidím další variantu. Nevím teď, zda nakódovat A5 přes byte19 jak uvádí "keras" nebo jak se uvádí jinde (vesměs pro SCALA) přes byte15/21 (dle jednotky) volbou 0x20 AFS_Coding_Light_Assist,High_Beam_Assist. Mám výbavu style, takže bych měl mít bi-led světlomety. Kdy se používá která varianta? Předem dík za vysvětlení..
  10. Jirra

    Kódování Kamiq

    Ahoj, používá kamiq mr2020 ochranu kódování prostřednictvím tokenu SFD? Prý u mr2020 a novější již nefungují běžné postupy vypnutí START/STOP protože již obsahují nové jednotky: https://forum.obdeleven.com/thread/7666/disable-start-stop Zkoušel to někdo deaktivovat, kdo kupoval kamiq teď v posledních měsících?
×
×
  • Vytvořit nový...