Přejít na obsah

ventrtom

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ventrtom

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně nestartujícího motoru AUM. První projevy byly krátké ztráty výkonu během jízdy - auto na půl vteřiny občas úplně ztratilo výkon. Pak to ovšem nezůstalo u půl vteřiny ale auto prostě za jízdy zhaslo. Při pokusech o nastartování se točí startér ale auto nechytne. První úvaha byl benzín, jelikož při otočením klíčku nešlo čerpadlo - vyměnil jsem celé čerpadlo i kabeláž k němu, takže teď už čerpadlo jde, ale auto stále nenastartuje. Dalším krokem byla kompletní výměna svíček a cívek, ale beze změny. Připojil jsem na počítač a toto to hlásí: 16825 - system odvzdusneni nadrze P0441 - 35-00 - spatna pruchodnost 17947 - spinac spojkoveho pedalu (F36) - neverohodny signal 18010 - napajeni svorky 30 P1602 - 35-10 - napeti prilis male - Sporadická 16396 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci) P0012 - 35-10 - nastaveni DRIVE nedosazeno - Sporadická 16712 - cidlo klepani 1 (G61) P0328 - 35-10 - signal prilis velky - Sporadická 16717 - cidlo klepani 2 (G66) P0333 - 35-10 - signal prilis velky - Sporadická 17069 - ridici obvod napajeciho rele ridici jednotky motoru (J271) P0685 - 35-10 - preruseni - Sporadická 18057 - datovy BUS pohonu P1649 - 35-00 - chybejici sdeleni od ridici jednotky ABS 18058 - datovy BUS pohonu P1650 - 35-10 - chybejici sdeleni od ridici jednotky panelu pristroju - Sporadická Motor není v oktávce ale v Kaipanovi, takže chyby s ABS jsou na místě protože v autě žádné ABS není, ale v tom ostatním se nevyznám. Dokáže někdo poradit v čem by to mohlo být, když je nové čerpadlo, svíčky i cívky, startér točí, ale auto prostě nechytne? Moc děkuju za jakékoli nápady. Tomáš
×
×
  • Vytvořit nový...