Přejít na obsah

rejdy1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení rejdy1

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Díky moc!, ještě jednou na to kouknu, ale na 90 % to mám zcela stejně. Čekal bych, že v poloze zavřeno (vnitřní cirkulace aktivní) bude klapka dosedat na tu přední část, viz upravené fotky. Takhle podle se podle mě shora dostává vzduch mezerou na filtr a dál do auta, ale zase když tobě do auta nic nejde...
  2. Tak jsem na to koukal, na klapku je celkem dobře vidět. Hýbe se bez jakéhokoliv zadrhávání, ale přijde mi, že ten rozsah pohybu je malý. Když vezmu, že filtr leží naplocho, tzn. je pomyslnou přímkou, tak při aktivované vnitřní cirkulaci se klapka nepřiklopí, aby byla s filtrem rovnoběžně a utěsnila tak přívod vzduchu, ale svírá s filtrem úhel cca 40 - 50 stupňů, je vidět, že vzduch může jít okolo ní, celkový rozsah pohybu klapky je cca 90 stupňů. Chtěl jsem to nafotit, ale jak je tam málo místa, tak na fotce poloha klapky vidět pořádně není.
  3. Ahoj, díky za odpověď. Zkusím teda kouknout na tu klapku - takže, jestli rozumím správně, měla by být trochu vidět i bez vyndání filtru, stačí jen otevřít a "vyháknout" přihrádku jak při jeho výměně a předpokládám, že je nad filtrem? díky. jo a kontrolka svítí pořád.
  4. Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně správného fungování vnitřní cirkulace, než budu případně řešit servis. Mám r.v. 2020 a i při aktivní vnitřní cirkulaci se do auta dostává nějaký vzduch zvenku (odhadem tak 20-30 %), poznat to je, když jedu za nějakou tatrou, nebo i třeba v delším tunelu (vždy funkci spustím včas). I při použití ostřikovačů je odér trochu cítit. Je mi jasný, že auto úplně vzduchotěsné být nemůže, to by musel být v kabině přetlak. Nicméně u předfacelifu z 2016 mi to přišlo lepší. Aircare zap/vyp nemá vliv, zkusil jsem i kalibraci klapek na panelu, ale beze změny. Pokud při stojícím autě ztlumím intenzitu ofuku na 1 dílek, aby větrák nerušil, tak je z palubky slyšet, že se klapka cirkulace hýbe, trošku se změní i intenzita ofuku. Takže otázkou zůstává, jestli to je tak správně a část vzduchu jde pořád zvenku, aby si teoreticky někdo při dlouhodobě zavřeném přívodu čerstvého vzduchu neuškodil (i když po nějaké době se funkce automaticky deaktivuje), nebo klapka jednoduše nedovírá. Díky.
  5. Díky za reakci, známému to O IV dělá prý také, ale neslyšel jsem osobně... Snad to nějaká aktualizace odstraní.
  6. Ahoj, podařilo se nějak tento problém vyřešit? Děje se mi to samé, rovněž u Amundsenu MIB3 ze září 2020. Šum je nejvíc slyšet při otočení kolečkem na středovém panelu na minimální hlasitost, šumí rádio FM/DAB, MP3, telefonní hovor přes bluetooth. Šum/rezonance je však zřetelný pouze na pozadí nějakého zvuku, tzn. pokud hraje hudba, člověk na telefonu mluví apod. Pokud je ticho (pauza mezi skladbami, dotyčný na telefonu nemluví, hlasatel zpráv v rádiu nemluví), šum přítomný není. Předchozí Columbus z 2016 nešuměl ani trochu, tohoto jsem si všiml hned při ztišení hudby po zastavení...
×
×
  • Vytvořit nový...