Přejít na obsah

matej357

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení matej357

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Problém som vyriešil prespájkovaním pinu 7 konektora zámku (po dlhom kontrolovaní odporu drátov a konektorov som zistil, že je tam studený spoj). Po prespájkovaní už všetko funguje - centrál, interietové svetlá atď.
  2. Mám podobný problém s Fabiou 6Y. Centrál (bez diaľkového) a svetlá vo dverách (pri otvorení) od výroby. Prestali sa rozsvedcovať svetlá interiéru, dvere sa začali odomykať/zamykať náhodne, nie vždy viem auto zamknúť na centrál z vodičovej strany. Skrátka : Dnes som vymenil hornú časť mikrospínača zámku dverí, no žiaden z problémov to nrvyriešilo. Chcel som pôvodne vymeniť celý, no kontakty boli zaliate plastom (teda prespájkovať to nebolo možné). Mikrospínač krásne počuť "cvakať", no nič sa nedeje - kde inde môže byť chyba ? Zámok samotný ? Konektor ? Kábel ? Studený spoj mikrospínača ? Za nápady predom ďakujem
  3. Skrátka, keď bol 2. válec v HU (sací ventil otvára a výfukový zatvára), tak na 3. válci malo vahadlo výfukového vetilu vôľu, medzeru medzi ventilom (cca 0,1mm). Viem, že tam žiadna byť nemá, preto som to uvoľnil, potom dotiahol na dotyk + 2 otáčky (podľa príručky). Potom to prestalo (to klepanie). Ale ak sa motor zahreje, tak to je torchu hlasnejšie než za studena, rozobral som to ešte raz a všetky opäť kontroloval, ale zdali sa byť v poriadku, tak som to len naspäť poskladal a neriešim to ďalej. Je to lepšie ako to bolo a nemám referenciu s čím to porovnať, resp. ako to znelo za nova. Teraz trochu ľutujem, že som nenatočil video (aká vôľa tam bola).
  4. Mám nové info k téme, je asi trochu neskoro, ale ... V skratke : našiel som faktúru zo servisu (z roku 2015) a zistil som, že keď bolo menené tesnenie pod hlavou, tak vymenili aj všetkých 8 hydroštelov. Preto som sa rzohodol urobiť "zákledné nastavenie hydroštelov". Takže som dal dole veko ventilov a podľa tabuľky a návodu hydroštely kontroloval a nastavoval. Jedno vahadlo malo vôľu (konkrétne to bol výfukový ventil 3. válca) tak som nastavil iba tento jeden (lebo ostatné vôľu nemali). A zvuk zmizol, ale po prejdení cca 40km mám pocit, že sa to ozýva znova. Je možné, že sa to len "usadlo" a je potrebné to ešte prenastaviť, alebo je to už "po smrti" ? Tak isto som niekde čítal, že ak na vahadlo zatlačím a pohne sa, tak hydroštel je už kaput, lebo neudrží tlak, to ale môj prípad nebol. Tiež ma zaujíma ako to mohla ovlyvniť teplota motora a podobne, predom ďakujem za rady hydrostely_po_nastaveni.mp4
  5. Dobrý deň, mám problém s motorom 1.4 MPI (AQW). Prejavuje sa to zvukom klepania a miernymi vybráciami. Ale iba keď je teplo, teraz v zime (kým je motor studený) ide úplne potichu, klepať začne až keď sa zohreje. Myslím si, že to bude problém s hydroštelmi. Spočiatku som si myslel, že to je len rozvodová reťaz (ale jej výmena pomohla len trochu). Auto má najazdených 172 000km (nestočených - auto vlastním 17 rokov) bolo riadne servisované a olej tam bol menený pravidelne, používam Shell Helix Ultra 5W40. Jazdí väčšibou na LPG, takže veľa karbónu tam tiež nebude. Uvažoval som nad tým, či by nepomohlo používať 10W40 (polosynetický) niekde som čítal, že pre staré autá to je lepšie, mohlo by toto pomôcť ? Ak by to niekomu pomohlo, tak posielam aj video (so zvukom). 2020-06-29-082 (online-video-cutter.com).mp4
×
×
  • Vytvořit nový...