Přejít na obsah

Labakan29

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Labakan29

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím v Novém roce:-) Ano té skutečné nuly už nedosáhnu, ale zahlédl jsem tam v nastavení FIELD REGENERATION LIMIT OVERRIDE. To mi přijde, že je třeba volba, jak alespoň možá fomálně nastavit ten limit, aby se to ukazovalo od 0% ? Zkusím po pár regeneracích kdyžtak. Zatím sem zachytili jen jednu, tak tomu dám čas. Hlavně aby se mi nějak podařilo párovat apku s OBD. Daří se Vám párovat apku už při zapnutém zapalování do první polohy, tedy ještě bez nastartování motoru? Tak aby vlevo nahoře svítili všechny ze 4 ikonek (BT, OBD, AUTO a REFRESH) zeleně?
  2. Ahoj a díky za postřehy. Jen to párování je peklo, nechce se to chytat. Snad to nějak vykoumám. Možná placená verze by bylo řešení?Ahoj a díky za postřehy. Jen to párování je peklo, nechce se to chytat. Snad to nějak vykoumám. Možná placená verze by bylo řešení?
  3. Ahoj, mám přesně ten. Koukal jsem, že v nastavení mám u CUSTOM ENGINE GROUP volbu READ FROM ECU. to by snad neměl být problém. Mám kod motoru CXX, ale všechny volby v nastavení jsou jen 4 místné kody. Zkusím to změnit na z READ FROM ECU na voblu skupiny 5 kde jsou kody motorů CXXC, CXXA,..., třeba se něco změní. Včera jsem chytil regeneraci. Trvala cca 22 min, najeto 26 km. Saze se spálily cca z nějakých 23g na cca 5g. Zaplněnost filtru ze 100% (asi) na 22% jen - to je OK? Nejde to nějak nastavit, aby se to zobrazovali po vypálení do 0% ? Fialové číslo vpravo nahoře ukazuje, jak se aktuálně vypalujou saze?
  4. Zdravím. Pořídil jsem adaptér od Konnwei (Je to už durhý adaptér po ELM 327), ale nedaří se mi párovat s autem (škoda Octavia 1,6 TDI, 81 kw, 2016). Bluetooth se spojí, ale s autem to pak nekomunikuje. Respektive to spojení trvá ukrutně dlouho a někdy se to nespojí vůbec. Stále to vytahuji z OBD portu, zkouším samotný Konnwei vypínat zapínat, krátce dlouze, aplikaci VAG spuštět znova na telefonu a takhle furt dokola, dokud se to někdy nechytí. Včera se to chytlo po hodině neustálého zkoušení za jízdy. Jak Vy to děláte ? Jezdíte s adaptérem neustále napojeným v OBD portu? Po jízdě ho nijak nevypínáte a vypne se prostě sám vyndáním klíčků ze zapalování? Před jízdou ho pak znova pokaždé zapínáte? Případný odběr proudu asi není třeba řešit, když mí auto málokdy stojí více než dva dny? Aplikace by měla naběhnout až po nastartování motoru něbo se má spárovat už po zapnutí klíčku? Hledám kde co, ale asi to bude opět vadný kus - co myslíte? Mám verzi softwaru 6336 - nechali byste si ji nebo mám nechat přehrát? Co jsem zde četl, tak se může dost zkrátit četnost regenerací? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...