Přejít na obsah

lemra79

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení lemra79

  1. jj, toho prelevani studenyho vzduchu pri prudkych zmenach a malo intenzivnim foukani jsem si taky vsiml. to nam nase fabie taky dela, ale neni to obtezujici. za tech 8 km, nez dojedu do prace se v aute stejne neohreju.
  2. snaha kazdyho obchodnika, levne koupit, draho prodat a pozde platit faktury. Ja zas to mam trochu jinak, auto musi jezdit a je mi jedno po cem smrdi. Ja bych kolem komina klidne naky elektrovehement poridil, treba uplne maly. Nemam k tumu predsudky, ale musi to financne davat trochu smysl.
  3. koukni na bazos a najdi podobny. Otazka, jestli jsi ochotny prodat prez bazos. Jinak budes muset akceptovat cenu autobazaru. Autobazarnik treba pozna, ze nechces prodat, tak s tebou neztraci cas a popichnul te.
  4. pred garanckou jsem konektor zapojil a nikdo nic nerikal. zapojit/ odpojit casove cca 2 minuty, mozna 30 s.
  5. a co led? jakou tam hraje roli sikra pneu?
  6. koukam do Tp a koukam, ze na auto muzu dat i 165/70 r14. mate to tam nekdo, jak se to chova? Vzhledem k me motorizaci mpi....
  7. jj, to at si kazdy dela jak se mu to hodi. ja zase SS vlastne vubec nepotrebuju a ty info o stavu aku asi taky ne. pokud mam odpojenou rekuperaci, mam jistoku, ze aku je vramci moznosti vzdy na 100 %.
  8. mas to vymakany, ale nevim, proc neodpojis konektor u munusu. prestane fungovat i to rekuperativni nabijeni. uz to tak mam skoro rok a ok. koukal jsem do aku na elektrolit a je ho tam akorat.
  9. honim milivolty, je pro me naprosto nepripustne se pripojovat jinam, nez na baterku. Nabijecka byla na motoru. Rozhodne nikoho nenavadim aby to delal stejne spatne jako ja. Mimochodem jsem dokumentoval spunty.
  10. dnes me prijemne prekvapilo, kdyz jsem zjistil, ze i u me fabie se da zkontrolovat hladila elektrolitu.
  11. jj, odpojit bych to mel, az bude proud 0, ale chtel jsem zkusit, jak se to pohne za hodinu. Jestli to vubec dojde na 100% z tech palubnich 14.4 V. Tak uvidime, jak dlouho jeste vydrzi, az neotoci, dam vedet.
  12. to potom nemuze stacit ani hodinova jizda s palubnim napetim 14.4V
  13. Odpoledne se mi do ničeho nechtělo, tak jsem dělal vědu. Tu baterku, co měla 12,26 V jsem připojil na nabiječku. Nabijím zdrojem 14,3 V s proudovým omezením na 8A. Při připojení na baterce bylo 14,22 V a 1,65 A, po hodině 14,25 V a 1,13 A, pak jsem to vypnul. Po hodině klidu bylo na baterce 12,34 V, otázka, co na ní bude ráno, jestli se mi bude chtět, tak ji změřim. Je to ve starym autě, kde je toho na elektriku minimum a nemá žádný strat/stop, ale zase se s nim jezděj couračky tak do 10 km, v tomhle režimu se pravděpodobně nemá šanci při palubním napětí 14,4 V nikdy dostat na 100 %, škoda, že nemám hustoměr. Koukl jsem špuntem do baterky, ale nevim, viz foto. Malinko šli bublinky , ale fakt jen málo.
  14. Jste mě vyštengrovali a vzal jsem multimetr a šel to taky změřit. f3, 1,0 mpi, 2019, 25000 km - odpojený konektor, od pátku stojí, napětí na baterce 12,32 V. Před měsícem ji na garančce měřili, neštudoval jsem to, výsledek ok. Teď za tepla je v palubí síti při chodu něco pod 14 V, v zimě dle teploty okolo 14,5V. Toyota corolla, 1998, cca 6 let stará baterka, za tu dobu +/- 70000km - od včera stojí 12,26 V, zatím se nejeví, že by byla horší. Byla to nejlevnější baterka, co tenkrát šla koupit, má ještě dolévací otvory, kdybych mě hustoměr, tak ji změřím. Dle toho, co jsem tady četl by obě baterky měli být na konci životnosti, což se mi moc nezdá. Přiznávám, že měnim baterku, když má problém se starty. Neměnim preventivně, ale taky neuznávám zachraňování baterek všemožnými metodami.
×
×
  • Vytvořit nový...