Zdravím, reagoval bych na některé body od Orelma.
Mám 2 roky Karoq Scouta motor 2.0TDI 110kW ( kód DFF s DSG, najeto 28tkm).
Od začátku motor taky poslouchám, vždy jsem měl diesel motory
1.) prvnich 10tkm se za studena pri polechtani plynu nad volnobeh objevovalo kovove drnceni, a to i behem pomaleho popojizdeni, viz video https://youtu.be/W_YEZKrDMUs ... nyni uz se neobjevuje
- měl jsem od začátku úplně stejný problém, nenechal jsem se odbýt v servisu ŠA, tak mi nejprve vyměnili kompletní výfuk, za týden jsem tam byl znovu, tak si tam auto nechali a po několika dnech mi ho vrátili s tím, že museli udělat změnu v řídící jednotce a od té doby je vše ok.
5.) DSG za studena v ostrych pomalych zatackach radi divne, obcas mi motor pri vyjezdu z krizovatky vytoci na D2 zbytecne vysoko a pritom motor vyrazne min tahne. Narovnani volantu pomuze s prerazenim, zvlastni.
-já mám problém podobný, hlavně za studena z 2 na 3 a někdy i z 3 na 4 řadí neskutečně dlouho. Celkem nemá vliv jak mám přidaný plyn. Teď jdu na garanční prohlídku, tak to bude zase zážitek se tam s nimi dohadovat co je a není normální.