Přejít na obsah

pinkano

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pinkano

  1. Klimatizace nefunguje hned po startu, já čekám tak minutu, často se to sekne a nenastartuje vůbec, případně fučí tak jak byla nastavená před vypnutím motoru, čili studený vzduch, protože motor není zahřátý. Minulý týden nová hláška, chyba asistenta rozjezdu do kopce :) Samozřejmě v kopci. Ne, že bych ho potřeboval, ale každý měsíc poznám novou hlášku :) Asistent parkování není dostupný každé cca třetí parkování.. kamera mi nevadí, ale kdyby jel alespoň ukazatel vzdáleností zvukově, ale ani ten nejede.
  2. Zase to tu nějak ožilo. Kromě toho, že každý druhý start nefunguje kamera a asistentni nárazu, ani hlasové, ani kamerové, je potřeba restart auta, updaty nefungují, tak dnes nová chyba, že nefunguje asistent rozjezdu do kopce :) Pokaždé když nastartuju auto, tak se těším, co za novou chybu vyjede :)
  3. Jediný jak poznám, že je zapnuto svícení je, že ztmavne Google Maps :)
  4. @Martabmožná to problém je, ale ne můj, ale automobilky ne? Nakonec to dopadlo tak, že kdybych objednal u Škodovky, čekal bych měsíc, takže jsem musel u BestDrive a dojet v zimě na letních gumách do pneuservisu, Škodovku to samozřejmě vůbec nezajímalo (jo, to dojedete na letních v klidu). Já nevím, jsem na operáku už asi 6 let, začínal jsem na Rapidovi, pak na Octavia III a teď IV je prostě krok ne vedle, ale úplně zpět. Na to, že Octavia je nejpopulárnější auto v ČR to absolutně nechápu. Zadní se rozsvítí jen když zapnu tlumené svícení, jinak při denním svícení svítí jen takové bludičky vepředu a vzadu nic. Když ráno odjíždí na podzim nebo na jaře manželka s dítětem a vidím, jak nejsou vidět, tak mi z toho dobře není.
  5. Asi lepší autosalon, mně nebyli schopni ani říct, jaké gumy si můžu koupit, potřebovali technický průkaz plus fotku kol
  6. Přesně tak, nechat otočný knoflík na světla v poloze svícení, ty obrysy dole vepředu plus žádné svícení v zadu mi chybí. Navíc ty senzory nefungují, kolikrát je špatná viditelnost plus lehký déšť a nesepne se nic, mám rád, když jsem vidět.
  7. K čemu je stojan na mobil kdesi vpravo dole? :)
  8. Nemohl jsem si zvolit Octavii III bohužel, takže moc jiného nezbývalo. Nebo snad SuperB za 13000 tak to už je lepší jíž do Mercedesu. Každopádně jsem myslel, že nový model rovná se to samé co předchozí plus vylepšení. Zajímalo mě, jestli jsem sám komu tohle všechno vadí nebo zda ostatní mají podobnou zkušenost.
  9. Přesně to jsem zažil včera, kufr otevřenej půl hodiny, protože jsem nosil různé věci a pak to zavřít byl fakt zážitek... OK, mám si asi připlatit za automatické zavírání kufru, ale nutit mě tímhle způsobem je trošku divný
  10. Nevím co bych fasoval, platím 8700 měsíčně za operativní leasing, nájezd 30000 ročně plus tažné zařízení.. platím ze svého, nic neodpočítávám u firmy, jsem OSVČ, neodpočítávám ani DPH
  11. To je možné, přišlo mi, že to u modelu III fungovalo lépe, možná subjektivní pocit
  12. Abych nebyl negativní, začnu pozitivy: - lepší umístění displeje, sice není tam, kde by měl být a to aspoň o 10cm výš, ale je to lepší než v Octavia III - lepší konektivita přes BT pro Apple Carplay, načte se automaticky samo, konečně :) - Negativa, věci které nechápu - každý třetí start cca zahlásí nefunkčnost parkovacího asistenta, musím vypnout zapnout motor - nemožnost vypnout asistenty řízení, hlídání čar napořád - nemožnost nechat zapnutá světla, nutnost zmáčknout vždy po startu - pouzdro na brýle nad zpětným zrcátkem - u předchozího modelu se dalo zmáčknout celé pouzdro a vyklopilo se. Teď je potřeba nahmatat část pro otevírání a naopak při zavírání se nesmí tato část zmáčknout, jinak se pouzdro zase otevře, zkoušel to vůbec u testování někdo? - těch pár tlačítek pod displejem, které by měly být nejvíce používáné jsou prakticky nanic, proč tam je nastavení tlaku kol? To používá člověk 3x za rok? Proč tam není programovatelná možnost nebo něco, co se používá častěji, typu teplota mínus teplota plus. - Než se načte displej, vychladí nebo vyhřeje se interirér tak jak nechci, funkce klimatizace vždy tak minutu nedostupná - Škodovácká mapa je totálně mimo, často navede do protisměru nebo někam úplně mimo - Písty u kufru, když ho nechám otevřený třeba 10 minut tak nejde skoro zavřít, je potřeba použít hrubší síly, nechápu - Laura je prakticky úplně k ničemu, nerozumí nebo udělá přesný opak (Lauro, přitop a ona sníží teplotu.. ) - pro větší telefony je přihrádka k ničemu, když je v telefonu kabel na nabíjení, výdechy klimatizace neumožňují připevnit jakýkoliv stojan na telefon, takže se musí válet někde kolem řadící páky Jinými slovy, vše co fungovalo u modelu III je teď nepoužitelné u modelu IV, pro mě velký krok zpět. Hlavně že svítí logo škoda pod dveřmi
  13. apka mi fungovala jeden den, pak mi pořád psala, že auto je nedostupné a po poslední aktualizaci na iPhone už jenom logo Škoda na černém podkladu a ani se nenačte :)
  14. Byla by fotka? Magnet mám, silný, používal jsem magnetový držák do výfuků a byla to paráda, teď to není kam dát.
×
×
  • Vytvořit nový...