Přejít na obsah

Indi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    559
  • Registrace

  • Poslední návštěva

3 Sledující

O uživateli Indi

  • Narozeniny 11.2.1974

Kontaktní metody

  • Web URL
    www.tdigarage.cz

Návštěvy profilu

3 937 zobrazení profilu

Oznámení Indi

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj Indi, prosím, jaký máš aktuální ceník na vyčištění turba u Octavie I combi, 1.9 TDi, 66 kW,  ALH, r.v. 2004? Koupil jsem ho z Dánska a bylo mi v servisu řečeno, že podtlaková baňka turba je v pořádku, měnili i nějaké podtlakové hadice na motoru (byly už zpuchřelé, staré) a že je prý zanesená osička, která je mezi baňkou a turbem. Byl změřen podtlak, ten je v pořádku a předvstřik je také v pořádku. Octa má teď přes 248 000 km. Auto má takový mírně rezonujici zvuk a akceleračně nejezdí tak jak by měla oproti tátově Octě. Jsem z Olomouce. Děkuji předem za info a přeji krásný den, s pozdravem, Jindra.

    P.S.: Před sedmi lety jsem posílal tátu s jeho Octou se stejným motorem s turbem k Tobě do Bohumína a stále spokojenost. Má už přes 702 000 km a stále jede jako drak, paráda :) 

  2. Je potřeba najít někoho kdo tomu rozumí a umí turbo vyčistit. Samotný ultrazvuk nic neřeší.
  3. PublikovÁno Včera, 23:13 juke.box, na 10. řÍjen 2011 - 20:48, řekl: Ahoj, poradÍm Ti jedno, v Brně je taky ještě jedna firma, ESOtuning.cz Tak tam taky nejezdi, nalejvači..nebo aspon ten jeden, co jsem s nÍm měl co dočiněnÍ. ČÍm hezčÍ strÁnky a nižšÍ cena, o to horšÍ ůpravy. Přeju hodně zdaru. NENÍ TO TDI fAN ??? To maniak1: ty jsi normÁlnÍ podvodnÍk a lhÁř. V přÍspěku č.1 ve 23:07 napÍšeš, jaký je TDIfun břÍdil a v přÍspěvku č.2 ve 23:13 se ptÁš v jinem tÉmatu( http://forum.skodaho...lpg-katastrofa/ )jestli ten v BRNĚ nenÍ nÁhodou TDIfun. Z toho vyplývÁ jen to, že jsi u něho nečipoval a snažÍš se ho jen pošpinit. Jestli je pravda co tu pÍšeš, tak tu vystav graf, protože pokud jsi byl u TDIfuna, tak ho musÍš mÍt. PS: a tvůj kamarÁd v profilu je juke.box
  4. to juke.box: s těma špičkama jsi trochu přestřelil, protože ani v diag. nemusí být správně nebo vůbec vidět, pro malou vzorkovací rychlost. Na špičky je potřeba anologový mechanický manometr se správným rozsahem. K softum se vyjádřil dostatečně TDIfun a musím s ním souhlasit, jelikož továrna vypustila spoustu chyb, jak po stránce softu tak mechaniky. Navíc vzhledem k tomu, že umíš vyčistit turbo bez demontáže , tak ti je log k ničemu a nemusíš se tady nad tím vůbec vzrušovat
  5. A co "kompres", je v pořádku ?
  6. Pokud tam ty dírky nejsou, tak tlak unikající kolem osičky ho může otevírat a to se rovná ztráta výkonu. Pokud tam ty dírky jsou, tak tlak uteče a zároveň se pozná, že je ventil vyběhaný a je nutno ho vyměnit. Pokud jsi chtěl vysvětlit proč to shořelo, tak protože se vznítil olej kapající z EGR ventilu na výfuk.
  7. Pokud je to od oleje, tak je "vyběhaný" a je nutné ho vyměnit a až pak snížit jeho funkci. Ty dirky tam mají svůj význam Už pár aut sežehly plameny jak se to vzňalo na výfuku.
  8. Indi

    posilovač brzd

    Tak ono záleží co zjistili, jestli je poškozeny hlavní brzdový válec nebo posilovač z odkazu. Pokud posilovač, tak ho kup, vyměň a hotovo. V tom odkazu je to, ale bez hlavního brzdového válce, tak pozor na to ! Ta udávaná cena ze škodovky by odpovídala celému kompletu(posilovač+h.brzdový válec).
  9. Nevím co myslíš. U AGR se turbo nečistí, je to obtok, ale padat do nouzáku může i AGR.
  10. Benzínové turbo motory jsou náročné na hledání závad a proto se tím až tak moc lidí nezabývá, jelikož to zabere dost času. Musí se hodně regulačních prvku překontrolovat a lidi za to prostě zaplatit nechcou. Jinak k té závadě ventil vyměnit, ale až je to jisté. Ta druhá závada v prvním přízpěvku je asi problém s klapkou.
  11. Taky to může být uvolněná keramika katu (je to ve vnitř) a pak to v ose poskakuje a rezonuje. Vyřeší to jen výměna, nebo dstranění katu.
  12. Netvrdím že to odflák, ale že to asi neudělal dobře. Pochybuji, že se ve značkovém servisu učí jak správně vyčistit turbo. Je potřeba taky najít příčinu a odstranit ji. S mechaniky je to jak s doktory, každý se musí specializovat, jinak je z něj jen "obvoďák" Doktor na srdce a doktor práv, taky není to samé a oba jsou doktoři.
  13. S tím olejem v sání tě tahá za nohu , jelikož u seriových TDI je tam téměř vždy. Je to důsledek odvětrání motoru, které je vyvedeno před turbo a tím pádem se olejová mlha šíří celým sacím traktem. Buď to čištění udělal špatně nebo je problém jinde: špatně rozprašují trysky a nebo teče turbo, ale pod rotorem ve výfuku a nebo tam jde málo vzduchu. Ono nestačí jen turbo vyčistit, ale překontrolovat spoustu věcí okolo a udělat správně diagnostiku.
  14. Je potřeba mechanicky( ne VAGem) otestovat funkci ventilu , "baňky" na turbu a změřit kolik ve skutečnosti tlačí. PS: je nějaký smysluplný důvod motor takhle vytáčet??
  15. Já ti názor neberu a z části s tebou souhlasím, ale vzhledem k tomu jak se lidi k těm autům chovají a zase někteří mají k svému autu vztah, je lepší to za více peněz opravit a vědět co v tom máš. Navíc platí staré známé heslo: chceš opici, musíš mít i na banány. Stále častěji dělám, dle většiny ekonomicky nevýhodné GO motoru a hlav. Použité a dobré věci docházejí závratným tempem. Navíc úplě novým vozům se v servisech zalíbilo a díky překombinovanosti mechanických tak elektrických skupin, jsou permanentně nespokojene a chcou do servisu.
×
×
  • Vytvořit nový...