Přejít na obsah

rota

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení rota

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mám O2 2006 1,6 MPI. když měla 50 tis Km, tak mi "Karel.LPG. v Moravských Budějovicích namontoval STAG 300. Těď mám najeto asi 145 tis km a kromě běžného servisu ( as 2x seřízení a vyčištění filtru ) naprosto bez závad a naprostá spokojenost. dlouhodobá spotřeba ( natural a zahřátí ajinak LPG ) 9,2 . Vřele doporučuji ( LPG i montáž u Karla )
  2. rota

    1.6i netopí

    Taky mám tem problém O2 manual klimatizace 2006 , když mám teplotu na MAX tak to topí, stačí trochu otočit knoflíkem teploty, vlevo ve pod rádiem to cvakne a prestane topit. Bylo to v autorizovaném servisu, prej to servo co otáčí s ventilem topení. Tak ho vyměnili - asi 4500 peněz a bylo to zase blbě.Tak vrátili zpět to starý. Prej je to v tom předním panelu s ovladačema, že se musí celý vyměnit - asi 3500 peněz. Panel nebyl na skladě a já auto potřeboval, tak zatím k výměně nedošlo. Ale byli solidní a nic za diagnostiku nechtěli. Jinde tady na fóru říkaj, že by to taky mohlo být čidlo teploty vzduchu na výstupu z topení, ale já tam žádný čidlo nenašel a el. zapojení na O2 není nikde k nalezení, jen samé příručky na starou Octu, a tam je to přes bovden. Zkus se podívat do fóra, jsou tam i obrázky, jak se k tomu servu dostaneš. Je to u pravé nohy za tím čalouněním. Rota
  3. Taky jsem měl přesně tento problém, hučení se s přibývajícími kilometry stále zvyšovalo. Až asi při 120 tis. to vypadalo na rozpadnutí převodovky. V servisu vyměnili velké dvouřadé ložisko na první hřídeli v převodovce a je klid. A taky jsem o 12 tis peněz lehčí protože závada se projevila po 2.5 roce provozu. Rota.
  4. Problém není v motorku ventilátoru, ten se točí tak jak má ve všech stupních, ale že se neotvítrá ventil na topení.
  5. Chtěl jsem si takhle časně zrána zatopit a ono nic. Až když jsem vytočil knoflík topení na max. Potom to topilo, ale zase hodně. Když jsem truchu snížil teplotu, tak to zase úplně přestalo topit. Vody mám dostatek, na maxidotu se žádná chyba neobjeví. Kde je nějaký senzor pro snímání teploty a regulační kohout. Pod knoflíkem teploty jsem žádný bowden neobjevil. Asi je to všechno na servo. Poraďte, kde hledat . Servisní dokumentace mám jen na OI a tak je to asi úplně jinak.
  6. Ahoj. Tohle je jediné zapojení připojení, které jsem našel. Bohužel je to rozlišení takové, že nedokážu přečíst barvy drátů ani kontakty, na které je to připojené. nešlo by to prosím udělat v lepší kvalitě. Chci si připojit zadní parkáče a nemám chuť tahat dráty až dopředu od CANBUSU a od pojistek. Díky
  7. Ahoj, Koupil jsem original parkáče i s kabeláží , ale nevím, jak se ty držáky připevní zevnitř na nárazníky, a jestli to lze dodělat i na přední nebo je tam nějaký zvláštní figl. Na některých držácích je jakási měkká hmota, ale ne všude a nelepí. V servisu mi to odmítli přidělat a to jsem chtěl jen připevnit senzory, že elektriku už nemusí. Asi se jim nechtělo. Poraďte a druhá otázka. Když bych zapojil jen zadní, musím připojovat tlačítko pro aktivaci parkáče na přístrojové desce? a třetí otázka. Mám tam závěsné. Nevede k němu taky CAN BUS?. Nenašel jsem nikde schema zapojení. Díky za radu a informace Ota
  8. na palubním počítači felicie zobrazovaná vnější teplota neodídá skutečné teplotě ( někdy i o 20 a více stupňů ). Závada se začala provejovat postupně. Ví někdo, kde je uložené čidlo vnější teploty a jak se k němu dostat? Díky auto má najeto 270 tis. km za 8 let na LGP. zatím závady 1 x rozpadený termostat a 1 x regulátor v alternátoru kromě běžného opotřebení
×
×
  • Vytvořit nový...