Přejít na obsah

jansab

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jansab

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ahoj, měl jsem stejný problém. Mám 2,0 TDI CFGB 125kW 4x4 s DSG najeto 261000km, Když jsem ho koupil černá koncovka výfuku a časté regenerace mezi 100-200ks. V důsledku častých regenerací přibíval motorového oleje. Všichni mi říkali DPF na výměnu. Kupoval jsem ho v dubnu 2019 během léta jsem s ním dal Korsiku v září Hamburk...vždy když jsem dojel měl jsem i černý nárazník nad výfukem. Nechal jsem si od kamaráda změřit emise a kouřivost byla 0,39. Na přelomu října a listopadu jsem zjistil, že se auto neohřívá jak by mělo. Nechal jsem vyměnit oba termostaty. S tím že v lednu před STK nechám vyčistit DPF... Překvapení bylo po té do jsem odvezl auto na vyjmutí DPF do servisu. Mechanik auto napíchl na diagnostiku a dle ní bylo DPF čisté. Takže nic nevyndával a rovnou se vydal na emise... Kouřivost 0,02... Chvíli tedy trvalo než koncovka výfuku přestala zasírat (než se saze vyfoukaly z vyfuku). Dnes mám najeto 292000km co se tyče regenerace, když regeneruje jde za autem chvíli jako když bílá para což je normální (tak to bylo vždy). Nyní regeneruje v rozmezí 300-1000km... někdy si ani nevšimnu, že regeneroval..
×
×
  • Vytvořit nový...