Přejít na obsah

JDaveth

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení JDaveth

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ještě dodám, že při tom "zaškubání" se v diagnostice objeví toto: P2293 Raw code: 2293 ECU: Řídicí jednotka motoru Stav: Nevyřízené OBDII: Fuel pressure regulator 2 - performance problem ============2============== 2838 Raw code: 000B16 ECU: 01. Řídicí jednotka motoru Stav: Nevyřízené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Test nebyl dokončen během tohoto provozního cyklu Skoda: Solenoid valve Servotronic-N119; Solenoid valve for Servotronic-N119
  2. Tak jsem se dnes vrátil ze servisu s tím, že dle diagnostiky je vše v pořádku. Servis má ale podezření na vadné solenoidy v mechatronice. Každopádně nikdo není schopen na 100% říci, čím je toto chování způsobeno. Při akceleraci se nyní stává, že se ozve rána a auto se zhoupne (kopne), po uvolnění plynového pedálu a jeho opětovného sešlápnutí s prodlevou -+3s je vše opět v pořádku. Toto chování se projevuje nahodile.
  3. Dnes jsem testoval chování převodovky i v poloze S, kde se taktéž neprojevuje popisované chování. První rychlostní stupeň se drží do vysokých otáček a následně převodovka řadí další rychlostní stupně. V mechatronice se již opravovala trhlina v závitu tlakového zásobníku, myslíte, že by bylo možné vyměnit i Vámi zmíněné snímače? Dle mého názoru by se toto chování neprojevovalo, kdyby převodovka řadila druhý rychlostní stupeň o něco málo později a nesnažila se jej řadit co nejdříve, možná by pomohla úprava bodů přeřazení?
  4. Děkuji za odpověď. Při rozjezdu bez plynu je vše v pořádku, auto zařadí druhý rychlostní stupeň bez jakéhokoli problému, to samé platí při manuálním řazení. Dnes jsem natočil nové video, na kterém je vidět i na otáčkoměr. Netuším už, čím by to mohlo být. IMG_1831.MOV
  5. Zdravím, rád bych se zeptal, zdali nemáte někdo zkušenost s takovýmto řazením při rozjezdu u tohoto typu motoru (Škoda Fabia II RS). Před výměnou i po výměně spojky, setrvačníku a opravě mechatroniky se mi stává, že se při rozjezdu v jakémkoli terénu nedokáže DSG rozhodnout, jestli zařadit první nebo druhý rychlostní stupeň. Nakonec to dopadne tak, že na MFD problikne 1,2,1,2 a 2. rychlostní stupeň tam už zůstane. Vše bez jakéhokoli škubnutí či vibrací. Budu rád za jakoukoli informaci. Díky. IMG_1821.MOV
×
×
  • Vytvořit nový...