Přejít na obsah

JosefKamiq

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení JosefKamiq

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Však tam ale mám obyčejný tempomat, ne adaptivní. Musí se jít na brzdu nebo tlačítkem na páčce směrovek vypnout. No, já to dnes zkoušel i se servisákem a taky na to koukal. Opravdu to zavřít nejde. Možná když ten klíč má člověk v botě a udělá holubičku - noha do zadu a ruka natažená dopředu stiskne tlačítko, aby byl klíč dál než 1,5 m od čidla v zámku víka. Ale protože je manželka malá a na horní tlačítko se natahuje nahoru, tak stojí pod tím, takže nevím, jak to udělat. Aby to fungovalo tak, jak jsem zamýšlel,když jsem jí to tam objednával - vyleze z auta, zamkne, jde do kufru, pobere přepravky s nákupem, kabelku s klíčem na rameni, stiskne tlačítko a odejde. Takhle to nejde, protože už zamkla auto. To čidlo ve víku kufru by mělo být méně citlivé. Teď bude muset hodit přepravku s nákupem do bláta na zemi, zavřít kufr, zamčít auto a sebrat nákup a jít položit špinavou přepravku domů do předsíně :( Nebo nechat auto odemčené, sebrat nákup, zavřít kufr a s přepravkou v rukách počkat až se kufr zavře, a pak bokem ruky se dotknout madla kliky, přitom přepravkou nepodřít dveře. Ale ouha, má rukavice, takže to nepůjde, takže opět přepravaka do bláta na zem, achjo :(
  2. No, stejně to ale nepracuje tak, jak má. Takto by to mělo fungovat: Už nemusíte brát do ruky klíček, abyste mohli svůj vůz otevřít nebo zamknout. Řídicí jednotka KESSY (zkratka pro Keyless Entry, Start and exit SYstem) rozpozná klíč a automaticky odemkne vůz při použití kliky dveří nebo otevření pátých dveří. Motor se startuje stisknutím tlačítka. Jenže když jsem ráno přijdu k zamčenému vozu, otevřel stiskem tlačítka na madle víko pátých dveří, tak se automaticky vůz neodemkl - proto pak odmítal zavřít víko kufru, kde byla taška s klíčem.
  3. Tak jsem na to přišel. Programovali to asi horníci, co byli před rokem ve TV zprávách na rekvalifikačním kurzu na programátory... Stejně jako si někdo řekl, že už nepůjde vypínat tempomat sešplápnutím spojky. Typicky dojíždím ke sjezdu z hlavní silnice, tak podřazuji a tím se vypne tempomat - tak to mám na starší octavii a je to tak logický. Kamiq ne, ten tu rychlost drží i když podražíš, takže musí člověk na brzdy... No nic, k tématu. Takže zmiňované problémy se zavíráním je programovaná vlastnost. Pokud je auto zavřené a klíč poblíž víka kufru nebo v něm, tak víko nejde elektricky zavřít. Přišel jsem na to při typické situaci. Ránu přijdu k autu, otevřu kufr, hodím tam tašku, ve které je klíč a chci zavřít kufr, ale nejde to. Po x pokusech jsem šel do auta, že ho nastartuju - tedy jsem musel odemknout dveře, nastartovat a pak už to šlo. Několikrát jsem to pak vyzkoušel i při vypnutém motoru. Pokud je zamklé auto, s klíčem u víka kufru nezavřeš tlačítkem kufr. Klasicky tedy když manželka přijela z nákupu, vylezla z auta, zamkla a z kufru brala nákup a chtěl zavřít kufr a jít, tak to nešlo. Takže se musí zavírat kufr při odemčeném autě.
  4. Elektrické otevírání víka kufru funguje. Zavírání tlačítkem ale zlobí. Není to závislé na teplotě. Při stisku tlačítka při víku v horním poloze, tedy když chci zavřít, tak víko popojede jen kousek dolů a zastaví se. Dráha, kterou popojede je zhruba stále stejná. Při druhém stisku tlačítka většinou dojde ke správnému zavření, někdy ale naopak jede zpět nahoru. Při první návštěvě servisu bylo slovy technika provedeno přenastavení a reset systému. Toto nepomohlo. Druhá návštěva znamenala auto nechat tam přes noc, protože se do toho musela Škoda napíchnout na dálku s nějakou hlubší diagnostikou. Byl vyměněn zámek kufru, ve kterém je prý elektronika zodpovědná za elektrické ovládání víka. Nepomohlo. Největší bota je, že to nejde snadno nasimulovat. Když to zkouším za světla, tak to funguje. Ráno za tmy, když s tím manželka odjíždí do práce, to ale udělá. Taky ale ne vždy. Cca 2x do týdne. Má někdo zkušenost?
×
×
  • Vytvořit nový...