Přejít na obsah

Achernar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Achernar

  1. Zdravím. Taky přemýšlím nad Superbem a nejvíc narážím na 1,4. Su stará škola a zdá se mě na auto téhle velikosti ten motor nedostatečnej. Sice má 150 k ale z 1,4-ky ? Není to na utahání toho motoru ? Co vidím na Youtubu (a moc tam těch 1,4 není) tak to tam všichni vytáčí jako prase, aby to jelo. Nejsu zvědavej honit motor kolem 4000 otáček. Ze svou 2,5-kou jezdím tak do 2500 - 3000 ot. Akorát když někoho potřebuju předjet, tak to vytočím na ty 4000 nebo kousíček přes. Ale velice nerad. ;-)
  2. Řazení mě neděsí, to tak nějak k autu patří. I když teda solidně si zajezdit a zařadit nebo i zařádit :-) se dá jen na okreskách a to ještě jen na některých. A ve městě je to teda čímdál větší porod. Měl jsem R25 v automatu a to je na město i-de-ál. ;-) A v Brně teda takový alpský zvedáky sice nemáme ale pár solidních kopců je i skoro v centru. A když se vyjede na Vysočinu nebo na sever od BM, tak už se kopce objevují čím dál častěji. ;-) Ale o půjčovnách nějak nevím.
  3. Pokud mě to někde půjčí na svezení... ;-) Rozhodně nepodezřívám vývojáře z Audi, že udělali krám. Snažím se jen získat maximum informací.
  4. To co píšeš má teda svou logiku, to beru. Kdo si koupí 2,0 jezdí s tím pravděpodobně víc a dál. Takovejch jako su já je málo. Dobře, lidi si tu 1,4 kupujou pro sebe. Ale proč to prodávají třeba po 30 - 40 000 km ? Já su teda už od dětství zatíženej na větší až velký auta a tím pádem to sebou vždycky neslo větší motor. :-) Poslední malý auto pro mě byla Š 105 v autoškole. ;-) No a já kromě města a výletů po ČR jezdím i za přítelkyní na SK (v současné situaci je to teda dost na pytel) a příkladně si nedokážu představit ty kopce přes Makov, jak ta 1,4 zvládá. U Safrána jedu dost dlouho furt na 5. až do skoro vracečky, tam musím logicky jít na 4. U té Supové 1,4 mám představu, že bude padat dolů jedna rychlost za druhou, možná až na 2. a budu tam drtit 4000 ot. :-) Tak mě to někdo vyvraťte. :-) Teď jsem si vzpomněl, že na jednom videu borec říká, že je dobrý s tou 1,4 jezdit po městě na 3. ! To beru jako totální úlet... a nebo proč proboha ??
  5. Projel bych se ale nemám kde. :-D Bazík mě ho nepůjčí, ale nechali mě aspoň do něho sednout. ;-) Já su zvyklej na určitej styl jízdy s tím svým 5V 2,5 Safránkem. Je to samozřejmě veterán vedle Supa ale ten motor přede jak kotě a je k neutahání. Díval jsem se aspoň na Youtube na ty jízdy se Supem a jak si to chválí ale honí ten motor mezi 3 000 - 4 000 ot, někdy i víc. ;-) Když tak budu vytáčet toho svýho veterána, bude taky živej. :-D Tak sháním rozumy na netu a hlavně tady. Snad to nevadí...
  6. Nevím jestli brečí :-) ale nejvíc se prodává ojetin právě s tou 1,4 a dost nízkým nájezdem. 2,0 je podstatně míň a ty co jsou tak mají vyšší nájezd. Není to náhodou tím, že se ten 1,4 motor ukázal jako nevyhovující ? Já to teď neříkám jako kritiku, snažím se v tom nějak zorientovat. Nikdy jsem v tom nejel. Proto ty moje otázky, obavy, úvahy... Jo a beru teď v úvahu pouze benzín. A ještě jedno by mě zajímalo... vypínání válců u tak malýho motoru ? U té 2,0 se k ničemu takovýmu nepřikročilo. Byl to kdysi výmysl pro vysokoobsahový motory V8, V10 kde se vypínala půlka válců ale i tak to pro tak velký motory při nízké zátěži bylo v pohodě. Tady nakonec na rovince při klidné jízdě tak velký auto táhne 0,7 ccm. To nejsou emoce, tady to prostě podle mě jde proti rozumu. :-) Ale znovu říkám, nejel jsem s tím... ;-)
  7. Jo, abych odpověděl ještě na tu druhou část... Jo, přesně tak. Kdyby byl stejný výkon (v tomto případě 150k) z obsahu 1,4 a 2,0 tak sáhnu po tom 2,0.
  8. Minimotor je zrovna tahle 1,4 v tak velkým autě. Já su stará škola, ještě jsem nepřivykl (a už asi nepřivyknu :-D ) těm nízkoobsahovým motorům k dané velikosti auta. Ať už tahle 1,4 v Supu, nebo 1,0 trojpíst v Oktávce, atd... Tu 1,4 bych furt viděl jako základ do Oktávky a pro Supa minimálně tu 1,8 ale radši 2,0.
  9. Našel jsem nějaký v NSR... mají najetých 70 - 80 000 km... už na ně čumím delší dobu ale kvůli tomu minimotoru doposud váhám. ;-)
  10. Reprobedny mají udávanou citlivost v dB a taky jsou pódstatně lepší bedny s citlivostí 91dB, než 89dB. ;-)
  11. Asi je už zbytečný sem psát ale utlumení o 4bB je celkem slušný. Nelze brat v tomto případě 4 jen jako číslo. Nepamatuju si to už přesně, ale mezi jednotlivýmy dB je myslím nějak 3 - 4 násobný nárůst. Takže to může být snížená hlučnost až o 12% , někde se uvádí až o 15 % a to je už znatelný.
  12. Zdar ! Mám dotaz. Není tady někdo z Brna, s tím 1,4 motorem ? Že by mě v něm aspoň svezl... Plánuju obměnu a Superb 3 se mě zamlouvá. Samozřejmě ojetinku. ;-) Bohužel benzínově je to skoro samá 1,4. Tak bych ho rád osobně zažil. ;-)
  13. Těch 1,4 je snad nejvíc. 2,0 TSI by se mě líbila víc ale je jich málo, vetšina je v naftě. A nafta asi není varianta pro mě. Proto zjišťuju všechno co se dá o i těch 1,4 TSI. Pro každej případ. :-)
  14. Slyšel jsem, že suchý DSG je problematický. Že mokrý DSG je lepší. A automat je supr právě hlavně na město. A ty doživotní náplně... dožití se plánuje tak na 5 - 6 let... ;-)
  15. Ta 1,4 se nejčastěji objevuje s manuálem. Automatů je málu. Na město se mě automat líbí víc. Už jsem ho měl v R25. Na okresky je zas lepší manuál. Dálnice nepoužívám, je to pendrek jízda. Ani ju nepotřebuju. A teď navíc co je rozvoraná...
×
×
  • Vytvořit nový...