mám asi 260 tis,koupil jsem to ve 200tis. A snad poctivých:
-205tis komplet tlumiče+uložení+dorazy
-220 přední náprava,lůžka stabiku-krom řízení
-225 zadní destičky-koutouče doteď originál-si teda myslim
-225 napínák řemenu-spíš preventivně-šustil-vůli neměl
-230 žhavičky
-pak dlouho nic-poměrně dlouho
-247 spojka-mírné vibrace v zatížení-lamela dobrá,ještě by jednou tolik najela,ale mírná vůle v setrváku,výměna za jednohmotu Valeo
-247 hydroštely-i za tepla jeden někdy mírně cvakal-za studena cvaká furt-ale míň-původní vypadali jako nové-nikde nevydřené,tak nevim-možná cvaká vstřik
-247 přední ložiska-po 10 tis km konečně klid
-255 svazek immobilizeru-občas nenačetlo klíč ve sklříňce- oprava za 157 kč
-257 elmag spojka kompresoru,šustila snad od koupě,ale teď už nějak víc. Vyměněn celý kompresor
-257 vodící kladka drážkového řemenu,mírná vůle v ložisku+ taky šustila
-257 pravá poloosa-mírná vůle vnitřního kloubu-lehké vibrace za jízdy a na vnějším prodřená,spíš propíchnutá manžeta-výměna celé poloosy
-rozvody po koupi nepočítám,pravidelně oleje+filtry taky ne
-teď mě čekají ještě tyčky řízení,nechám u známého přejít vstřiky a čerpadlo,opět silentbloky přední nápravy(ty zadní),už jsou opět utrhané a dám z TT a možná někdy i zadní náprava
-váha vzduchu stále originál,všechny vyměněné díly měly na sobě rok výroby odpovídající roku auta,takže byly původní,výfuk je jakoby to nikdy nejelo v soli
-olej nežere ani kapku,chytá,chladí,topí,takže doufám že ještě tak 3-4 možná 5 let vydrží