Přejít na obsah

dadaoct

Uživatel
  • Počet příspěvků

    330
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení dadaoct

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. mě houká jen když padají otáčky. Stačí lehce a rychle přidat plyn,aby otáčky vylezli jen na nějaých 1300-1400 a když klesají tak jen lehce houkne jako meluzína. Nic co by otravovalo a se zapnutým rádiem to není ani slyšet, ale hlavou mi to vrtá furt. A to už tak rok a půl Pokud by to bylo nevyvážeností, tak by za těch 40 tis km už bylo po turbu,ale auto jede furt stejně a ani olej nežere, tak spíš nějaká netěsnost..
  2. spojka z ATD tam nepůjde a dvouhmotě vadí podtáčení, ne jízda jako prase. Viděl jsem Scouta TDI a po 18000 kaput. Paní dala šestku v obci a pak už si řazení nevšímala....
  3. tak sem našel jednu kamennou prodejnu se super cenama, prodávají teda hlavně Banner,ale ta pani majitelka mi doporučila udržbovou. Že i přes to, že z tý dražší udržbový mají větší rabat, všem lidem kterří nejsou jedniou do roka líný kouknout na hladinu elektrolytu, pokaždý doporučuje tuhle variantu. Levnější,spolehlivější,s větší životností. Za 2100 s daní do ní asi půjdu (do baterky). Myslím že to byla 74ah,680 A proud.. Bez daně krásná cena...
  4. uvnitř možná ale vzhledově spíš nic než moc...
  5. jakou chceš,když se ti tam vejde Jestli máš starch ,že ti to bude třeba přebíjet, tak buď v klidu. Dej nějakou 72 nebo 74 ah a proudem třeba 640,680 a vůbec nic se nestane.. Citroen dřív dával do hdi picassa a xsary myslím 44 ah a baterka mi tam vydržela sedm let bez problemu a možná na ní majitel ještě jezdí.. Obyč dolívací.. Alternátor 90A
  6. taky chci před zimou dát novou. Tak jak sem byl s Vartou spokojen doteď, tak najednou měním názor. Bezůdržbová blue dynamic a po necelých ctyřech letech neutáhne ani po dobu jedný hodiny parkovačky při zapnutém blinkru a vypnutém zapalování. A to zrovna levná nebyla. Musel jsem startovat přes kabely.. Když sem se tam nějak zapřemýšlel,rozhodl jsem se že se vrátím zpět v ke klasice. A proto nevíte o nějaké obyčejné dolívací baterii pro tdi? já našel jen tohle: http://www.autobaterie-vyhodne.cz/Akuma-Ex...V-74Ah-Prava-30 http://www.autobaterie-vyhodne.cz/Autobate...-12V-72Ah-Prava http://www.nejlevnejsi-autobaterie.cz/stor...h-650a-12v.html ale pak zase nejde odolat za tu cenu tý samý co jsem měl http://www.nejlevnejsi-autobaterie.cz/stor...varta-74ah.html takže nevim
  7. klasický problem mnoha starších naftových bmw ,chrysler měl u pár typů motorů,tuším že naftových taky problémy....
  8. taky otočím v pohodě dlaní a libí se mi že to není ve vyšších rychlostech přeposilovaný.. Pro mě naprosto vyhovující..
  9. dadaoct

    SPojka

    ted mi nějak nefunguje etka,ale podle DP tam jsou tři typy převodovek,takže jedině že se ti někdo podívá do etky a hlavně je potřeba vědět jestli tam máš jednohmotu nebo dvouhmotu. Rozměry jsou 228,219,225 a liší právě jestli je to jedno nebo dvouhmota. Pokud bys dával čtyřdílnou sadu tak je jedno co tam dáš,bude to pasovat a to bych tam dal tohle : http://www.hamar.cz/uvod/spojky/skoda/octa...8-mm-valeo.html
  10. dadaoct

    SPojka

    a chceš třídílnou sadu nebo čtyřdílnou?
  11. mám asi 260 tis,koupil jsem to ve 200tis. A snad poctivých: -205tis komplet tlumiče+uložení+dorazy -220 přední náprava,lůžka stabiku-krom řízení -225 zadní destičky-koutouče doteď originál-si teda myslim -225 napínák řemenu-spíš preventivně-šustil-vůli neměl -230 žhavičky -pak dlouho nic-poměrně dlouho -247 spojka-mírné vibrace v zatížení-lamela dobrá,ještě by jednou tolik najela,ale mírná vůle v setrváku,výměna za jednohmotu Valeo -247 hydroštely-i za tepla jeden někdy mírně cvakal-za studena cvaká furt-ale míň-původní vypadali jako nové-nikde nevydřené,tak nevim-možná cvaká vstřik -247 přední ložiska-po 10 tis km konečně klid -255 svazek immobilizeru-občas nenačetlo klíč ve sklříňce- oprava za 157 kč -257 elmag spojka kompresoru,šustila snad od koupě,ale teď už nějak víc. Vyměněn celý kompresor -257 vodící kladka drážkového řemenu,mírná vůle v ložisku+ taky šustila -257 pravá poloosa-mírná vůle vnitřního kloubu-lehké vibrace za jízdy a na vnějším prodřená,spíš propíchnutá manžeta-výměna celé poloosy -rozvody po koupi nepočítám,pravidelně oleje+filtry taky ne -teď mě čekají ještě tyčky řízení,nechám u známého přejít vstřiky a čerpadlo,opět silentbloky přední nápravy(ty zadní),už jsou opět utrhané a dám z TT a možná někdy i zadní náprava -váha vzduchu stále originál,všechny vyměněné díly měly na sobě rok výroby odpovídající roku auta,takže byly původní,výfuk je jakoby to nikdy nejelo v soli -olej nežere ani kapku,chytá,chladí,topí,takže doufám že ještě tak 3-4 možná 5 let vydrží
  12. mám sklopné thule na tažné pro dvě kola a nemůžu si vynachválit. Projelo se mnou půl evropy a naprosto bez problému. Akorát sem si měl připlatit a vzít to na tři kola + někdy možná adapter na čtvrtý. S kolama na střeše se to vůbec nedá srovnavat. Akorát když prší, jsou zahnojený podstatně víc... je to tuším 908
  13. známej kvůli tomu měnil i dvakrát čerpadlo a nakonec zjistili, že byla ucpaná hadička. Dvakrát ho přitáhli z rakouska až nakonec takováhle kravina
  14. na dovču jezdíme vždy tři octávky. Tak aspoň já ho pro sichr vozím. Je to relé řidící jednotky a prostě večer to zhasneš a ráno točíš a nenatočíš. Kdo to zná ví včem je problém a výměna tak na 5minut i s cigárkem...
  15. nebo ucpaná hadička od nádrže k filtru
×
×
  • Vytvořit nový...