Jump to content

FlashKA

Uživatel
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

FlashKA's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Ten obrázek pod tím odkazem na starý článek od honza-marek, je pravděpodobně z Holandska a tam to asi někdo už zkusil.
  2. honza-marek: článek je z 11.7.2013 Ferda25: Jinak pravdou jest, že ještě dnes Amundsen na nájezdu na magistrálu v Praze píše klidně 90km/h a na magistrále potom 70km/h i když tam už dva roky je pouze 50km/h PSE: Právě ta data o provozu jsou u Amundsenu problém, když chceš někam jet s tím, že víš o zdržení které pravidelně trvá cca 10 minut a Amundsen ti hodí bez zeptání zbytečně trasu přes půl města. Tam kde to člověk moc nezná, to může být asi docela problém.
  3. Time Left: 15 days and 18 hours

    • FOR SALE
    • USED

    Prodám letní pneumatiky, najeto cca 1 000 km. Jsou to originál pneumatiky z mého nového Superbu - Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, DOT 1421, 235/45 R18 W94. Cena za komplet 12 200,- Kč, k odběru v Praze.

    12,200.00 CZK

  4. "Čím účinnější motor = menší tření = hůře to brzdí motorem." Aha, tak to asi stačí ty kecy v kleci...
  5. Přesně tak. Právě 1.5 TSI je specifická přítomností ACT, ale zároveň je specifická tím, že je to jediný benzín s možností manuální převodovky. Jsem přesvědčený, že to i benzín dokáže ušetřit, což dokazují jízdní data. Tohle je jediná věc, co mě trochu mrzí, protože člověk musí víc brzdit, nebo podřazovat víc než by ale chtěl.
  6. pet59k: To že pracují všechny 4 válce z prudšího kopce, bude předpokládám o otáčkách motoru, které budou vyšší než > To zkusím ještě vypozorovat. Za mě by bylo lepší, noha z plynu = 4 válce.
  7. Čti co píšu výše. Nevadí mi ACT, jen jsem si dovolil přidat poznámku o snížené účinnosti brždění motorem. Také vím, proč tam ACT je. Můžeš aspoň definovat, co myslíš tím, že "motor občas plachtí"?
  8. Plachtění? To je hrozný výraz pokud jde o auto. Moje auto plachty nemá, nemá ani volnoběžku jako některé vozy z produkce bývalé NDR a má manuální převodovku, jak mám ostatně uvedeno v podpisu. Pokud budu chtít z nějakého důvodu "plachtit", tak prostě vyřadím na neutrál a nebudu brzdit motorem vůbec. Tak jak to prezentuješ, tak jsou obě popisované funkce nanejvýš polovičaté.
  9. Dovolím si ještě jednu poznámku k ACT. Jestli mě něco na tom systému přeci jen trochu vadí, tak to je jeho aktivace v okamžiku, kdy potřebuji brzdit motorem. Efekt je takový, že brždění má hodně snížený účinek a člověk musí mnohem častěji používat zbytečně brzdy, což se jistě projeví na jejich životnosti. Bylo by fajn, aby plynový pedál v poloze 0 znamenal zapojení všech válců. To by situaci myslím dost pomohlo.
  10. Je to tak, vím že jsem se podíval na rychlost a nějakých 145 km/h byl aktivní ACT. Ještě tedy nemám najeto ani tisíc kilometrů, ale už teď je jasné, že ACT je aktivní od 1 500 otáček výše. Sluch mi slouží velice dobře a tak můžu potvrdit, že to slyšet opravdu je, ale rozhodně nic tragického, co bych musel řešit. Nikdo z posádky to nevnímá. ACT reaguje už na milimetrový pohyb plynového pedálu a deaktivuje se bez sebemenšího cuknutí, stejně tak jako při aktivaci. Spotřeba zatím od nějakých 5,6 - 9,4 l/100 km. Ta nízká odpovídá delším přesunům, kdy je ACT na dálnici sepnuté každou chvíli a ta vyšší je město kde naopak nemá šanci. Pokud to nebude zdrojem nějakých problémů pro budoucí provoz auta, je mi ACT celkem volné.
  11. Rapid 1.0 je to tak. Já jsem auto raději nechal Áčkum, dostal jsem mnohem víc než byl odhad na výkup v autosalonu, pro auto si přijel chlapík a večer jsem měl peníze na účtu. Nechci dělat někomu reklamu, moje auto mají teď na webu o třetinu dráž, než byl výkup, ale protiúčet se dnes opravdu asi moc nevyplatí.
  12. Objednal jsem Supa v první polovině února, dodání začátek června. Dnes už bych za podobnou konfiguraci zaplatil o více něž 40k víc a čekal násobně déle. Navíc se změnila nabídka barev interiéru, nedá se objednat například barva bílá Candy a je dražší příslušenství - třeba rezerva. Tohle zdražení je od března druhé plošné. Jsem zvědav, kde budou ceny začátkem příštího roku.
  13. Protože se asi brzy stanu členem klubu, tak jen doplním ještě k Superbu a jeho zdražení. Mimo bílé Candy pro Superb, už nejde objednat pro výbavu L&K ani hnědá kůže + interiér. Zůstává v nabídce jen černá a béžová kombinace.
×
×
  • Create New...