Přejít na obsah

FilipSv

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

223 zobrazení profilu

Oznámení FilipSv

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Podle mého je většina Supu 1,4 s nájezdem do 40tis nebo i lehce víc jen z operáků co si pronajaly firmy. Proto se tak hodně prodávají v tohmhle nájezdu, ale to by tě měl snad každej prodejce říct, kde ho vzal. Prostě si ho na 2 roky pronajmou a pak ho vrátí a berou další. Hodně bejvají z aukcí právě po operákách. Sám jedno ho mam, hledal jsem jen na Škoda plus kvuli nějakej záruce kvalitního vozu a jestli jsem volal na 5-6 Superbů, tak mě bylo u všech řečeno, že je to auto z operáku od Škofinu, že se jim vrací auta a autorizáky si to pak rozebírají a prodávají. Co se týče po městě na trojku tak to je úplně normální pokud ten motor nechceš ve 100tis km vyhodit ven z auta. Na trojku to točí při 50km 2000ot což je pro tenhle motor naprosto optimální. Cokoliv pod 2000 je pro ten motor vražda. Někdo by ti tu určitě i řekl, že je optimál kolem 2500 otácěk nebo i víc. Proto po meště na 3ku respektive v jakejkoliv situaci se snažit, aby to nešlo pod 2000ot. Tohle prostě neni 6V, aby se s tim jezdilo u volnoběhu, pravda ale je, že opravdu kolem 1500ot motor zabírá to jo, ale provozní otáčky jsou ještě něco jinýho :-) Myslim, že se tu řesil i automat kde drží otáčky a pod 1900 nejde..
  2. To já taky nedodržuju, popravdě abych jezdil někde kolem 1500 otáček mi přijde, jako neskutečná prasárna pro ten motor. Je teda možný, protože na otáčky jsem opravdu nekoukal v ty chvíle co se ty vibrace dějou, že sem tam měl zrovna nějaký takovýdle otáčky. Včera jsem jel, držel jsem to nad 2000 na 2 válce a vibrace nikde. Zkusím to ještě vypozorovat. Jinak při kolika otáčkách řadíte vyšší kvalt? Kolem 2500-2600?
  3. To teď úplně přesně neřeknu, snažim se, abych tam měl vždy kolem 2000 a níž nechodim, takže někde kolem týhle hodnoty +-. Zkusim se na to zaměřit, abych byl přesnějši.
  4. Ahoj Všem, měl bych na Vás jeden dotaz. Mam Supa 2/2018 1,4 TSI 110kw manual a stává se mi, že při jízdě na 2 válce při zařazený 4ce nebo 5ce vibruje volant a když sahnu na palubku tak i palubka. Je to celkem znatelný. Jakmile jedu na všechny 4 válce, tak to přestane. Nestává se mi to úplně vždy, jen co jsem zatim vypozoroval, tak nejspíš v zátěži, když motor ještě zvládá 2 válce, ale je třeba mírnej kopec a už by to sneslo jet asi na všechny 4. Děje se Vám to taky? Jsou tyhle vibrace normalní? Nebo jste nic podobnýho zatím nepocítili a měl bych to řešit? Vzhledem k roku výroby bych řekl, že už by to mělo mít tyhlety neduhy vychytaný. Díky moc za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...