Přejít na obsah

Mondstein

Uživatel
  • Počet příspěvků

    46
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

860 zobrazení profilu

Oznámení Mondstein

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mno, dlouho jsem tu nebyl. Auto se skoro 3 měsíce nehnulo z místa (byl jsem v cizině) a po této dlouhé době se po nastartování teda ozval asi na 2 vteřiny opravdu nepěkný rachot. Mám to přisuzovat skutečně té velmi dlouhé době stání (zatuhlý, steklý olej) ? Mám najeto jen 8500 km.
  2. Pak je to OK, těch prvních pár sekund se mi to teda zdá dost hlučné. Člověk je už asi ze čtení o TSI úplně paranoidní.
  3. Je tohle standardní zvukový projev a čas zvýšeného volnoběhu ? Auto stálo asi 5 hodin, při +15 st.
  4. Ahoj, když si nechám namontovat tempomat jinde než v servisu ŠA, ztrácím případně záruku na auto ? Mám ho v OI a v novém autě mě dost chybí, ale ŠA chce za dodělání 7600...
  5. Tak zjištěno u prodejce, že středová loga VW mají větší průměr, čili tam logo Škoda nejde.
  6. Ahoj, mám dotaz. Na mé OII je jen jednoduchá stropní lampička bez samostatných světel pro řidiče a spolujezdce. Napadlo mě přehodit tam z mé staré OI tu lampičku co má právě ty "bodový" světýlka. Je to záměnný kus za kus ? Myslím konektor či nějaký další problém s elektrikou apod. ? Auto je v záruce, tak aby se něco zbytečně neposralo
  7. Ahoj, mám možná hloupej dotaz, ale přemýšlím o kolech, co jsou původně na VW (Vitus). Jde středové logo VW vyměnit bez problémů za škodovácké ? http://volkswagen-zubehoer.de/shop_media/images/product_images/popup_images/3C0071496__666.jpg
  8. Díky, tak snad to bude teda OK, ale ten zvuk mě znervózňuje. Budu se snažit se na to nezaměřovat.
  9. Ahoj, no možná je to ten zvuk, jak říkáš - takový plechový/dunivý, ale mě přijde jako že to rezonuje a nějak se mi nechce věřit, že to je normální. Slyšet v interiéru to je. Docela rád bych si poslech jinou 1.4 TSI v OII, abych to porovnal. Rozvody myslím řetěz, napínák, ale co tak čtu, problémy se týkají hlavně 1.2 TSI ? Takže kryt rozvodů a přestavovač vačky by měl být u auta 12/12 už modifikovaný ? JInak ta 1.4 jede docela jako "z praku".
  10. Zdravím Vás, koupil jsem před týdnem OII FL 1.4 TSI, r.v. 12/12, najeto pouze 2600 km, bylo to ref. auto z MB. Záruka 4r/120tkm. Snad se domnívám správně, že auto by už mělo mít veškeré úpravy ohledně rozvodů z výroby ? Ale jinej dotaz. V podstatě druhý den od koupení jsem si všimnul, že po sešlápnutí pedálu plynu (a stačí opravdu jen mírně i při stojcím autě) se ozývá jistá rezonance - hučení s poměrně vysokým tónem, od počátku jsem jí směřoval někam doprostřed auta. Dělá to v jakémkoliv režimu jízdy "pod plynem" a po puštění plynu takový dozvuk. Po celou dobu jízdy, po X hodinách a kilometrech. Po chvíli koumání jsem se opravdu utvrdil, že to není od motoru, ale odněkud zespoda od výfuku. Dokonce jsem si byl jistý, zda není uvolněný nějaký tepelný štít nad katalyzátorem nebo něco takového. Protože jsem byl objednaný do salonu, kde jsem to koupil i na montáž Constructu, rovnou jsem je nechal napsat reklamační zakázku na onu rezonanci zespoda vozu. Když jsem auto přebíral, řekli mi, že žádný zvláštní zvuk neslyšeli, na diagnostice taky nic, že to je u 1.4 TSI normální, stav nového vozu atd... Nespokojil jsem se s tím, tak to znovu vzali na dílnu na zvedáky a že prý mám sám říct, jaký to je zvuk. No ozýalo se to a přesné místo, odkud to jde je první tlumič výfuku, ten široký, zhruba pod zadním sedadlem. Prostě pod plynem takhle rezonuje/hučí. Technik i mechanik uznali oba, že to opravdu zní jako rezonance nějakého uvolněného "šusplechu", ale že to je zcela běžný zvukový projev. Odjel jsem tedy s nepořízenou, ale teď mě to štve čm dál víc a samozřejmě se člověk na ten zvuk, dlé mého nestandardní", pořád čím dál víc soustředí. Můžete mi říct, zda Vám podobný zvuk auto dělá, nebo jde skutečně o nějakou vadu tlumiče výfuku, kterou se jim jen nechce řešit v rámci reklamace. Sakra kvůli těmhle věcem jsem šel do v podstatě nového auta, abych nemusel furt něco řešit už je to tady... Díky
  11. RST: Koukám, že jsme skoro sousedi, to si můžem s těma našima "krámama" podat ruce... Možná bude opravdu nějakej problém s těma vstřikama. Jestli by nestálo za to je nechat i s regulátorem zkontrolovat u téhle firmy http://www.jetservis.cz/. Fungujou i přes poštu a píšou, že skoro každej vstřik je opravitelnej. Teď se zeptám blbě, ale dají se ty vstřiky případně vyndat nějak v domácích podmínkách - na ulici ? Nebo je to už opravdu něco složitýho ? Jinak jsem mimojiné dneska zjistil, že se asi ztrácí voda. V listopadu mi říkal mechanik, co mi dělal něco jinyho, že si všimnul a trochu dolejval a dneska na to koukám a vody bylo zase lehce pod rysku MIN... Dopr... teď se začne všechno srát najednou...
  12. Tak dneska se oteplilo, takže jsem se vydal do auta zkoumat. Ale jak je teplo, žádny problémy s "kuckáním" samozřejmě nejsou, ale stejně jsem projel VAGem závady i bloky hodnot podle dílenské příručky a nikde to nevypadá na nějaký abnormální hodnoty. I test akčních členů OK. Pak jsem vyčistil tu škrtící klapku. Zatím jen sprejem. Chtěl jsem ji vyndat úplně, ale je tam opravdu silnej vítr, co se opírá o kapotu a ta mi skoro padá na hlavu... Ale klapka se mi před čištěním nezdála téměř vůbec zanesená. Skoro číistá. Nikdy sem to neaobsolvoval. A přitom sem tu viděl fotky totálně černejch klapek. Nevím no. Sundal sem i váhu vzduchu, jestli na ní nejsou nějaký mastný usazeniny, jak někdo psal a taky byla čístá, ostatně i ta plastová trubka sání. Po tom čištění jsem provedl adaptaci klapky na VAGu, což proběhlo OK, ale při prvním startu jsem se zděsil. Auto nešlo nastartovat. Startér točil, ale nic. Chytlo to až na potřetí za poměrne dlouhého přemlouvání. Nevím, zda to bylo způsobený tím čištěním klapky a možná spálením toho přípravku ze spreje (?) Teď to startuje normálně. Ale myslím, že klapkou ty kuckavé zimní starty fakt nebudou. Když jsem se v tom vrtal, všimnul jsem si, že když běží motor, slabě něco syčí jakoby někde právě v oblasti té klapky, ale spíš pod ní. Je to normální, může to někdo se stejným motorem zkusit ? Je to slaboučké syčení, člověk se musí soustředit a hlavně si odmyslet to hlasité klapání ventilu v nádobce s aktivním uhlím...
  13. Tentýž motor, 2004. Při první STK 2008 obsah HC volnoběh 32, zvýšené otáčky 25 STK 2010 obsah HC volnoběh 43, zvýšené otáčky 7 Nikdy nic neříkali.
  14. Jo, už jsem hledal jak na tu klapku. Asi jí úplně vyndám z auta a vyčistím doma. Nikdy to nebylo dělaný. VAG mám, takže to nastavení pak snad nebude problém. Ale stejně mám takovej pocit, že tím se problém stejně neodstraní...
×
×
  • Vytvořit nový...