Přejít na obsah

cico86

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení cico86

  1. no ja som jeden den menil EGR druhy den ma cakala cesta do Prahy s rodinou a rano o 4 30hod po 15 km v tme a dazdi sa auto vyplo a neslo nastartovat tak drzim palce a uvidis co to je...
  2. mne mechanik daval dole vacku a tak povoloval ten nastavovac...vravel ze lepsie nez ho strhnut na motoru je to vzdycky od servisu..ja som si nedavno daval robit 2x vlnovec na aute a servis mi dal fakturu a mal to +/- ako cena v autokelly...takze cenu odhadnes a praca podla toho ako je zrucny a ako bude chciet zarobit ak ma clovek sikovny servis, tak celkovu cenu odhadne dopredu...neviem ci mozem sem dat odkazy...tak skusim- ceny su internetove... rozvody+ vodna pumpa INA: https://autodilos.cz/autodily/skoda/octavia-ii-combi-1z5-1693277561/2.0-fsi-4x4-110kw/motor-remenovy-pohon-rozvodovy-remen-sada/vodni-pumpa-sada-ozubeneho-remene-161760537 sada retaz + napinak (doporuceno ORIGINAL kvoli kvalite retaze): https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06f109217a-napinak-retezu-skoda-21777.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06d109229b-retez-rozvodovy-skoda-31955.html ta retaz a napinak sa da zohnat aj lacnejsie (toto je original eshop skodovky) ale jak pisem zalkezi co doporuci mechanik a kolko zvladne penazenka
  3. ja som kupoval auto s 200tis km...pri rozvodoch sa hodil dole vrch motoru a mechanik vravi ze pekne ciste vnutro skoro ziadny karbon..doporucil pri vymene urobnit preplach oleja pred vymenou...a samozrejme tankujem iba 98+ benzin...95 iba ak potrebujem sa niekde dostat kde maju 98+...aditiva do benzinu a auto vporiadku..kazde auto je ine...niekdo ma problemy uzu pri 150tis km a niekdo nema vobec..majitelka predoumnou tankovala len 95 a auto vazne ciste...mozno stastie ...kedze vsetci tvrdia ze 2.0 FSI je najhorsi motor od skodovky chce to nejaku lasku a jazdit i cez vysoke otacky a sem tam ho podrzat v otackach...ja mam 2.0 FSI 4x4 a pri jazde na dialnici 140km/hod mi to ukazuje 4000ot/min tak auto pekne cuca benzin a cisti sa nemam daleko od domu benzinku s 98 a vela nejazim takze neriesim ci je drahsi o 2 alebo 3 kc
  4. ja som mal v haji EGR(mrtvy- skusil som cistit- nic tam nebolo) - kupil som neoriginalny diel a auto sa zblaznilo- hadzalo mi to okrem chyby EGR tiez chybu na valcoch a vynechavanie zapalovania...nakoniec som kupil 4 originalne cievky, vymenil EGR za original a vsetko funguje...inac kludne moze byt aj niekde polamala elektrika- chcelo by to autoelektrikarom premerat ci dava vsade hodnoty, ktore tam maju byt...mne rozhodilo cely "motor" neoriginalny EGR a bohuzial som bol nuteny kupit original, pres diagnostiku udelat zajkadne nastavenie EGR a odvtedy vse OK..drzim palce
  5. doporucujem skontrolovat pri vymene aj retaz a napinak na druhej strane...zalezi jaky servis to robi...ale pocitaj cca 7000kc podla toho kolko si napocita za rovody a pumpu (na internetu INA SKF cca 2800kc)..k tomu ak chces aj ten retaz a napinak tak dalsich 3000kc naviac + praca
  6. skontrolovat pneumatiky, mozno poloosa???
  7. skus este vypnut celkovu studenu diagnostiku.,..ja som na O2 vypnul beproblemu ale s cuvacimi svetlami bol problem i ked som vypol studenu diagnostiku..nakoniec som to vypol uplne studenu celkovu diagnostiku a svet sa div..neblikaju... skus tam preklikat sa v kodovani nielen dialkove svetla ale pohlkadaj aj celkovu studenu diagnostiku..kazde auto to ma inac nakodovane..
  8. Ja jsem jezdil do PL i kdyz to bylo o 1kc drazsi kvuli FSI ktera potrebuje 98cku...ale ted kdyz je rozdil tak velky se to neoplati a bohuzel ONO vyhraje....aditiva si tam davam preventivne i na ORLENu i kdyz nemusim ...v dnesny dobe hodne rozhoduje cena proti kvalite..
  9. bohuzel jde to nahoru v PL... taky tankuji 98cku a ted se mi vyplati jezdit na ONO v Nachode a je to levnejsi cca o 3 kc cca 7dni zpatky jsem tankoval na BP v Kudowe a v prepoctu 98cka stala 41kc.. 😕 ten kurz je ted svine
  10. preco by si ich nemohol mat ... ale na STK problem..nesedi ti rozmer s TP
  11. ak jazdis kratke trasy moze to byt kludne vykompenzovana voda vo vyfuku
  12. napis predajcovi co tam mas- jake oznacenie prip. mu posli VIN a on ti posle ponuku...ja tak robim a vzdycky secko sedelo...objednavam z www.autodilos.cz...posles panovi EMAIL on ti posle dle cisel etky ponuku a ty len objednas...;) cena+ doprava je u nich najlepsia oproti konkurencii
  13. informacia pre vsetkych ktory tu chcu najst informacie k 2.0 FSI a take ku 4x4 FSI.,...59stranok skoro o nicom..precital som to a az na par info som tu nic nenasiel...nic proti zakladatelovi tematu ale aby ludia tu zbytocne nelistovali a necitali 59 stranok a hladali podrobne informacie..skor je to tu taka diskusia o TDI vs FSI, spotreba a nic konkretneho...hladajte skor cez lupu
  14. ahoj...slabe cukanie pri rozjazdu je normlane..tiez ma to stve ...bolo mi vysvetlene ze ten haldex proste je taky ze pri rozjazdoch cukne..robi to i u kamarada na superbu 2 a tiez podobny problem..vymenil oleje v halkdexu vpredu vzadu, filter v haldexu a skontrolovat tie gumy na kardanu ci su ok...
  15. daj si skontrolovat vstrekovace...ja somtakto hladal chybu nakoniec to boli zanesene vstrekovace..kontrola odhalila 2 zanesene... kontrola cca 20€/kus a oprava cca 120€/kus
×
×
  • Vytvořit nový...