Přejít na obsah

peroncikm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení peroncikm

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. este sa chcem spytat ci niekedy pri radeni do dvojky necitite ze to ide cez zuby.
  2. treba skusit dat najprv nohu z plynu a az potom s oneskorenim zatlacit pomaly spojku ( nie rychlo) a zaradit dvojku.
  3. ja som tiez zistil ze to kyve s motorom aj pri skoro novom tiguane. na octavke je ten vykyv o dost mensi. daval som vlozku do spodnej vzpery na spevnenie. nieco to pomohlo ale zas sa to kyve v silentblokoch motora a prevodovky a pribudli aj male vibracie. kebyze su spevnene aj tie tak motor by sa tak nekyval ale v kabine pri dvojvalcovom rezime by bolo pocut a citit dost vibracie. pokial taketo vyrobne nedostatky budu koncit na urovni servisu (ze vyrobny stav) nikde sa to nepohne. ja volim tu jednoduchsiu cestu a ucim sa teda radit ako som uz pisal. takze ak nieco zistite ako to poriesit a napisete sem potesi to. popripade sa pripojim k hromadnej staznosti adresovanej vyrobcovi (nie importerovi).
  4. absolvoval som vymenu osadenia motora, teda dvoch silentblokov a spodnej vzpery. trasenie ustupilo o cca 10%. zda sa ze na ukor ticha v kabine sa motor takto kyve, lebo silentbloky na vzpere su makke. skusim to este riesit zavedenim vlozky powerflex do spodnej vzpery aby bola pevnejsia a uvidim. motorom pri preradeni netrasie az tak ked pridam plyn potom uvolnim plyn a s malym oneskorenim zatlacim spojku. vacsinou som toto stlacanie pedalov robil skoro naraz.
×
×
  • Vytvořit nový...