Přejít na obsah

Krupp

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Krupp

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak jenom abych téma uzavřel: Škoda Auto jsme se ozvali a nabídli "prozákaznické" řešení slevu 30% ceny opravy (p.c. 60tis). Do soudu jsem nešel, nechal jsem se odradit právníkem vzhledem k nejistotě a délce řízení (samotný posudek kupodivu jen cca 6tis) Auto má komplet nové prahy od místního karosáře, v perfektní kvalitě. Materiál, práce, lak a vystříkání dutin prahu celkem 15tis. Ukázal mi původní prahy - bylo to shnilé jen u té díry cca 5cm na kažkou stranu. Zbytek byl netknutý. Pro úplnost - ten kvalitní autorizovaný servis Škoda se jmenuje UNICAR Ostrava.
  2. Ahoj vespolek, po delší odmlce jsem zpět. Koukám podle příspěvků výše že tahkle část se jim ve Škodovce nepovedla. Konečně jsem měl osobní jednání přímo v servisu. Bral jsem to jako reklamaci posledního záručního servisu. Dopadlo tak jak se dalo čekat: Tím že auto prošlo STK (ovšem v jejich režiii - tzn. oni zajistili připravu i provedení) tak v té době muselo být způsobilé a s minimem koroze a basta. Technicky si s tím dokážu poradit. Vyvařit a nakonzervovat je ten nejmenší problém. Sere mně ale toto donebevolající vyjebávání. Proto se chci zeptat jak dále. Napadlo mne oslovit přímo Škoda Auto o vyjádření a hrát to na zanedbané prohlídky. Případně ještě soud ale nevím od čeho se odpíchnout. A hlavně jakou mám šanci na úspěch...
  3. Ahoj, díky všem za reakce. Auto není přímo moje ale rodičů, resp. teď už jen mamky. Zbytek auta je dobrý, ne-li výborný. Kupovalo se to když už jsme se s bráchou odstěhovali, takže to měli víceméně sami. Denně 40km do práce, na nákup, na chalupu. Žádné extra vytížení a otec o to pečoval. Že je to vražda vím, takhle shnilé prahy nebyly ani na mojem 1000MB a to už je co řict. Rozhodně ty km nejsou na první pohled vidět. Do autorizáku se jezdilo pravidelně nejdříve kvůli leasingu, poté ze setrvačnosti (a slušnému přístupu). Poslední návštěva byla příprava a zajištění STK 09/2020. Předtím olej, geometrie, brzdovka a nějaké drobnosti 08/2020. Serviska je plná, orazítkovaná a ještě jsou v ní přicvaklé listy protože už nebyly žádné volné. Právě proto to řeším a ptám se - jestli v těch úkonech je kontrola karoserie a koroze na kterou by to šlo uhrát. Nemusí přece použít pokaždé endoskop ale stačí sundat ty špunty co tam jsou. Tim spíš že je to nosná část a ne nejaké blbé páte dveře a ta koroze tam musela být dlouho. Máti přece jako laik nemá šanci poznat kde bývají problémová místa a těm problémům předcházet. Od toho se tam jezdilo. Zatím tam jsem rozhodnut tam zajet osobně, chtít písemné vyjádření od nich a protože se určitě budou cukat, chtít vyjádření i Škoda Auto. Hrát to na zanedbané prohlídky. Má to smysl? Nejlépe jestli někdo z Vás podobného řešil. PS: Lepit ani pěnit to samozřejmě nebudu. Pokud bychom to nakonec museli řesit sami mám v okolí klempíře na komplet výměnu +hnedka dutiny. Není problém to opravit správně. Jak to auto oproti fabii1 spousta haní tak já jsem (dosud byl) opak. Mi se jednička nelíbí a právě F2 byla dosud bezproblémové auto.
  4. Causus belli je tedy daný. Jaký je Váš názor na řešení se servisem, případně se Škodou? Dosud to bylo velmi spolehlivé auto.
  5. Strana spolujezdce. Tato je menší, tak 20cm.
  6. Dnes mám jenom toto, ještě než se do toho porádně rýplo. Máti neumí fotit :D Na straně spolujezdce je to lepší, u řídiče horší. Nejvíc se to rozpadalo v okolí těch gumových špuntů. Zítra odlepím záplatu a nafotím pořádně.
  7. Zdar borci, jdu si k Vám pro radu. Máme v rodině Fabii II, HTP. Zakoupena jako nová, v ČR v r. 2008. Teď má najeto něco okolo 250tkm. Celou dobu (kromě přezouvání na zimní) se jezdilo s veškerým servisem do autorizáku v Ostravě. Až na lehčí ťukanec do tažného a tím pádnem prasklý nárazník (pojišťovna, výměna) žádný větší problém nebyl. Bohužel letos v zimě se z ničeho nic objevila díra pod předními dveřmi v obou prazích a ne ledajaká. Délka 30-40cm, šířka 6-7cm. Prostě práh KO. Na podzim jsem ještě přezouval a ničeho si nevšiml. Problém je, že loni v srpnu uběhlo oněch 12 let záruky. Auto u nich bylo naposledy na větší prohlídce loni v srpnu. Servis se k tomu samozřejmě postavil tak že je po záruce a máme smůlu. Řešil někdo něco podobného? Taková smrt se tam přece neobjevila za půl roku. To se na prohlídce nekontrolují dutiny? Byla by ještě šance to uhrát na výměnu, že něco zanedbali? Kdybychom tam pravidelně nejezdili neřeknu ani ň, ale tohle... Díky Krupp
×
×
  • Vytvořit nový...