Přejít na obsah

Plyňák

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Plyňák

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Přátelé děkuji za rady a reakce, tak vada byla "někde" v kabelovém svazku... Nejjednodušší řešení bylo natáhnout nový kabel, zabralo mi to asi 1/2 hodiny (teda ta práce, než jsem to zjistil to bylo delší) a už je všechno jak má být...
  2. Díky všem za reakce, jednotku mám komfortní Q1, tak to snad půjde.....
  3. Ano zadní bliká OK, v pořádku bliká i ten malý přední na blatníku..... Když připojím žárovku do konektoru, tak nic. ZKoušel jsem i vzít kostru jinde a na žárovku dát jen "živý blikací" a taky nic...... musím hledat, ale právě mě nenapadá kudy tudy to může být :-)
  4. Tak jsem to znovu proměřoval a na nic jsem nepřišel. Kostra u žárovky v patici je OK, nikde nic. Vada je evidentně v přívodu šťávy, ne v kostře. Bez zátěže to jde, se zátěží nee. :-(
  5. Ano multimetrem, a pak jsem dal žárovku na dráty.......
  6. Díky za reakci ale tak zlý to se mnou zase není . Zkoušel jsem je měnit mezi levou a pravou stranou i s tím plastovým držákem, napravo to jede OK. Takže žárovka to není...... Mě by zajímalo, co vlastně na fabii přerušuje, je tam klasický přerušovač a nebo nějaká elektronika. Když třeba zapřáhnu valníček, tak se na palubovce rozsvítí další kontrolka, jako že je připojeno další zařízení.....A nezávisle na tom, že se přidá ten vlek, bliká to pořád stejně, což na dřívějších škodovkách s přerušovaček nebylo, blikání se zpomalilo. Mě to připadá na nějakou závadu právě u toho "přerušovače" ale nevím jak to tady je udělaný....
  7. Tak jsem to teď testoval a jsem z toho ještě víc jelen. Měřákem na patici napětí je, takže když se bliká, tak napětí skáče, což je OK, stejně jako na druhé straně. Problém je v tom, že tento stav je pouze bez žárovky, pokud tam šoupnu žárovku a měřím, tak nic, žádná šťáva...... Věděl by prosím někdo co s tím ?
  8. Ani tak mi nejde o výkon jako o to, že tou přestavbou na LPG jsou v autě vlastně 2 řídící jednotky. A já nevím, jestli bude auto schopné poznat, na kterou se jede, tedy jestli to pozná ten tempomat a nebude se to sekat...... Spíš mi teda hlavně jde o to, jestli to někdo máte na stejném typu auta, případně teda na jiném ale kombinaci benzín-LPG. Díky
  9. Omlouvám se pokud se to tu řešilo (nenašel jsem), ale jde na Fabii 1,2/47kW s LPG r.2003 namontovat tempomat ? Někdo říká že jo, někdo že se budou řídící jednotky plynu a benzínu prát ? Má to někdo vyřešené ? Díky.
  10. Ahoj, prosím nestalo se někomu něco podobného ? Mám Fabii 1.2/47kW , r.2003. Postupně mi přestával jít levý přední blinkr. Píšu postupně, protože někdy to šlo a někdy ne, pozná se to tak, že při blikání kontrolka pípá rychleji. Teď už to nejde vůbec. Napravo je blikání OK. Když zapnu nouzovky, tak taky levý přední nic. Žárovka je dobrá...Na blatníku žárovička bliká....Je mi záhadou, kde může být záhada... Díky..
  11. Díky za tip. O uhlíkách jsem uvažoval ze začátku, ale protože je to jen občas, tak jsem to vyloučil - a asi jsem udělal chybu....
  12. Omlouvám se všem, zda se toto bude zdát jako banální problém, ale nevím, kde začít. Na FA mi začala svítit kontrolka dobíjení, někdy svítí pořád celou cestu i při vysokých otáčkách a někdy se jako by chytne a problikává na volnoběh a ve vysokých je zhaslá. Poradíte mi prosím, co vyměnit ? Hledal jsem to tady ve foru a nic jsem podobnýho nanašel. Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...