Přejít na obsah

Fabier

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 430 zobrazení profilu

Oznámení Fabier

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Tak to mi přijde, že konstrukce udělala někde chybu. Se současnou spotřebou oleje vyměním celou náplň do první prohlídky. Navíc katalyzátoru se to asi taky moc nelíbí ....
  2. Ahoj, jak jste na tom se spotřebou oleje u motoru 1,2 TSI, 77kW? Mám najeto 14000 km a již jsem doléval dva litry oleje. Spotřeba oleje se začala projevovat od 7000 km. S vozidlem jezdím každý den do práce 10 km tam, 10 nazpět. Je to 3 km po městě a poté po dálnici, kde jedu kolem stovky - je to studené, tak to neženu. Dále pak jezdím dálnici Praha - Liberec, když je auto zahřáté (dle teploty oleje), tak 140 na tempomat a jinak hodně mimoměsto a něco po městě. Nejezdím podle ukazatele řazení, poněvadž mi přijde, že se motor zbytečně podtáčí. Řadím mezi 2000 - 2500, když je kopec tak dle potřeby, ale nechodím nad 4000 ot. V autě jezdí 2 lidi a drobnosti v kufru, takže není zatížené ani z padesáti procent. Jinak dlouhodobá spotřeba paliva je 5,7 litru na 100 km. Předem děkuji za vaše zkušenosti.... Vláďa
  3. Ahoj Lukky, zkus zkontrolovat snímač klepání, pokud se chvěje motor.
  4. Ahoj, je možné na OIII použít plechové disky z OII 195/65 R15, 6J ET 47? Pro OIII jsou v TP předepsány kola 195/65 R15, 6J ET43. Děkuji za odpověď.
  5. Ahoj,

    pokud máš ještě to Bolero zavolej mi 720706068 mám teď cestu do MB, tak bych si jej rovnou vzal.

    Díky

    Tomáš

  6. mam zaujem o to bolero

  7. No mě vyměnili lambda sondu, zlepšilo se to, ale nic moc. Vzhledem k tomu, že jsem za to dal 600 litrů, tak se s tím moc smiřovat nechci. Jde o to, že ti tohle cukání po čase udělá vůle na podvozku, převodovce apod. Jde o to, aby klapka byla více otevřena a díky tomu šlo více vzduchu, tím pádem i paliva a otáčky by byly v poho. Ale ať dělám co dělám, tak to prostě nejde. Další věc je ta, že někdy se mi po zapnutí climatronicu zvýší otáčky a někdy ne. Když se na to podívám diagn., tak prostě občas jednotka motoru indikuje zapnutí climatronicu a občas ne. Nevím, možná to může být chyba gateway, která tuto změnu nepošle. Je to fakt na nic. Ještě poznatek, když odpojím snímač klepání motoru, tak je to lepší, ale po čase se to opět vrátí do normálu. Ještě zkusím vyměnit klapku nebo pak motorovku někde na zkoušku.
  8. Zjisti si sw jednotky gateway adr.19 a pripadne si nech prehrat sw a melo by to byt v poradku. V pripade, ze to nebude tim, je chyba nekde na ovladani sedacek.
  9. Fabier

    Servisni intervaly

    Pokud nemas WIV senzor, tak nelze nastavit hodnota vyssi nez 15000km nebo 365 dni. POkud mas WIV muzes to udelat jak chces. Je to dany nastavenim panelu pristroju, ktery vyssi hodnotu nezapise.
  10. Zdravím, řeším problematiku u octavie II 1,6 MPI (kod motoru BSE). Na volnoběh kolísají otáčky v rozmezí mezi 590 - 640 ot/min, což je pro tento motor málo. Doporučené jsou 640 - 900 ot/min. V chybové paměti nic není, klapka je vyčištěná a bylo provedeno základní nastavení. V bloku naměřených hodnot je klapka ale příliš zavřená na volnoběh. Na volnoběh má mít 1,5 - 5 %, nyní má 0,8 - 1,2. Nevíte, v čem by mohl být zakopaný pes? Projel jsem dle příručky všechny bloky naměřených hodnot a hodnoty lambda sond jsou i.O., vynechání zapalování je v pořádku, snímač klepání je v pořádku, délka vstřiku je také vpořádku. Jedniné, co nesouhlasí jsou volnoběžné otáčky, úhel otevření klapky na volnoběh a hodnoty předzápalu jsou záporné, měly by být od 0 - 15. Pokud přidám plyn o 100 ot/min, je vše i.O. Díky moc za každou radu. Tento stav nejspíše způsobuje i cukání při řazení nahoru i dolu. Po puštění spojky motor 2x - 3x mírně zacuká. Na voze, kde jsou hodnoty v pořádku tento stav není. Ještě v bloku naměřených hodnot motorová jednotka občas indikuje a občas ne hodnotu zapnutí climatronicu. Pokud to nejde, stačí vypnout / zapnout klíče a jde to. Jedná se o vůz vyrobený v listopadu 2006. Předem díky za info. V.
  11. Ahoj, rozhodně dvě radio antény jsou lepší. Tedy alespoň u rádií u navi nemám zkušenosti. Jinak druhá anténa patří do skla u kombiku do pravého zadního skla a u limuzíny do skla ve víku.
  12. ano, kody si pamatuje kombipristroj, zvladne treba i 3 nebo 4 zarizeni, kdyz je menis. Akorat pred zamontovanim do auta musis nejdriv zapnout klicek nez pustis radio/navi. Jinak je kombipristroj vypnuty a nema jak poslat kod radiu (nejedna se o safe code!!)
  13. to Cosby: v OII vůbec není měnič na canu. V celý škoda není CD měnič na canu. Je ovládán přes panasonic bus.
  14. možná to máš špatně zapojený. CD měnič se kostří v radiu a pak na káře, to je důvod, že svítí, ale třeba nefunguje. Popiš to trošku víc, co to dělá. Jinak po zapojení CD měniče by měly probliknout postupně všechny tlačítka pozic a prázdná se zhasnou, plná zůstanou svítit viz. návod k obsluze.
  15. přesně tak, jak říká FAN!S. Dance dáš do octavie a dáš tam mřížku z navigace a pěkně to v přístrojovce sedne. Akorát budeš potřebovat převodník z can TP2.0 na TP1.6 a ten není. V roomsteru je kvůli navigaci převodník z 1.6 na 2.0. Jinak rádia z octavie mají stejné uchycovací body jako rádia z roomsteru, akorát mají větší rozměry čelního panelu, takže je do roomstera nedáš.
×
×
  • Vytvořit nový...