Přejít na obsah

hurikan22

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení hurikan22

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak ja som mal tak isto problém s riadením na Fabii 1.4 44kw r.v.2000. Preblikovali mi kontrolky na pristrojovej doske, servoriadenie tuhlo-niekedy až celkom brutalne. Podľa rád z tohto fora som skontroloval hladinu oleja v čerpadle- vporiadku, vybral som snímač natočenia kvôli tomu, aby som zistil jeho typ, nenašiel som na ňom nejaký viditeľný nedostatok. Už som chcel kúpiť nový- v Košiciach chceli ze reparovaný 3500 SKK. Môjho kolegu brat pracuje v značkovom servise Škoda, a on mi cez neho odkázal, nech upriamym pozornosť na kable v motorovom priestore. Po odmotaní som zistil. že nabrali trojnasobný objem. Keď som iba troška za ne potiahol, tak sa roztrhli. Preto som všetky kable, boli komplet skorodované, v dlžke cca 60 cm vystrihol- až do zdravého vodiča- a letovaním som tam dal nové. Od tej doby šliape Fabia ako má. Zabralo mi to dosť času, ale vysledok ma potešil. Inač som si medzitým zohnal aj novú riadiacu jednotku, tú mi ako prvé chceli vymeniť v značkovom servise, ale ani to nepomohlo. Tak to sú moje skúsenosti s riadením, verím že som vám pomohol.
  2. hurikan22

    Elektrika

    Tak ja som tento problém takmer identický riešil skoro dva dni v garáži. V značkovom servise v prievidzi mi povedali, že je to určite BSG jednotka-cena asi 20 000 Sk, auto tam nechať dva dni, musí sa vraj rozobrať celá palubovka, skntrolovať všetky vodiče. Nemal som čas, tak som išiel domov, v inom servise mi povedali, že je to zaručene senzor uhlu natočenia- v Košiciach chceli za repasovaný 3450 Sk. Nakoniec mi kamarát poradil- brat mu robil v nemenovanom značkovom servise, tie spomínané vodiče v tom ohybe všetko vymeniť. Keď som ich iba mrierne potiahol, ihneď sa rozpadli. Boli celkom zaoxidované, zelené a zhnite, takže nefunkčné. Izolácia nabrala asi trojnásobný objem oproti pôvodnému. Všetky vodiče, je ich asi 28 ks som v dĺžke približne 40-50 cm vystrihol až po zdravú zdravú časť a nahradil ich novými vodičmi. Zatiaľ to ide dobre, všetky problémy zmizli a pevne verím, že som si ušetril nejaké tisícky. Verím, že Vám moje skúsenosti pomôžu. Ak chcete nejaké bližšie podrobnosti, rád vám pomôžem a podelím sa o ne.
  3. Ja som dnes vybral senzor, neviem či by na ňom mal byť názov TRW alebo KOYO. N a mojom nie je nič také akurat vo vnútri čidla je nápis DAV a vyrobene vo Francúzsku. Navrchu je číslo 6Q1423291. TRW podľa katalógov na internete má za číslom ktoré je s tymto zhodné ešte písmeno D a druný senzor TRW má písmeno E. Tak neviem aký senzor mám hľadať. Poraďte, je to súrne. Ďakujem. sonajuraj@gmail.com . Ešte dodatok, auto je vyrobené 08/2000.
  4. Tak som vymenil centrálnu riadiacu jednotku, ale bohužiaľ nie je originálna ale ten druhý spomínaný typ a písmenom "F" na konci. Doterajšie problémy zmizli, čo má teší ale zároveň vyskočili nové. Ostane mi po cca 10 sek. hlásiť poruchu brzdového systému-trikrát zapípa a potom preblikáva, tak isto svieti ABS- to nie je inštalované, airbag, nejde cyklovač stieračov a takisto rychlomer. Do servisu môžem až v stredu budúci týždeň, tak som zvedavý čo mi tam povedia. Medzitým som odizoloval kabelový zväzok v motorovom priestore, ale to mi nepomohlo. Predsa to asi len bola ta jednotka.
  5. Chcel by som poprosiť o radu. Podľa mechanikov v značkovom servise, mi odišla centrálna riadiaca jednotka[blikaj[ mi ukayovatele smeroviek, alternátor, smerovky vozíka, airbag, niekedy nejde rychlomer a počas jazdy je to doprevádzyné pípaním bzučiaku v pristrojovom paneli]. Typ tejto jednotky je 6Q2.937.049. Môžem zohnať staršiu ale s dodatkom F t.j. 6Q2 937.049F. Chcem preto poradiť, či je v to nejaký problém, alebo ju môžem použiť ako náhradu. Ďakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...