Přejít na obsah

nikolaz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení nikolaz

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. ano pánové to jsem udělal na x stránkách a jak jsem řekl i podle vin tam patří dva druhy, jeden s elektronickou vodní pumpou a druhý bez ní, zjistit od pohledu se to nedá, protože kontakty jsou uvnitř motoru z venku vodní pumpy nejde absolutně nic vidět. Jedinná možnost je vymontovat pumpu a podívat se na stranu která se strká do motoru jestli tam je vedle vrtulky zástrčka nebo ne. potřebuji to zjistit jinak než demontáží, proto se ptám jestli to někdo neví.
  2. Zdar lidi, mám 1.4 tdi 66kw, rv 2015 vin TMBAF6NHOG4010809, potřebuju objednat rozvody , jebla mi vodní pumpa , motor tip CUS dle tp, ale nevím jakou vodní pumpu objednat, pro ten tip motoru jsou 2 jedna elektronická druhá obič, dá se to zjistit jinak než to celé demontovat? budu to dávat do servisu a nemůžu čekat až příjdou náhradní díly, nechci aby to tam stálo. díky za každou radu. ( né tipu demontuj to doma a odtáhni to tam. na rozvod nevidím kontakt pokud je sepnutelná tak zalézá do motoru.
  3. Tak tlumiče pořešeny, ted při jízdě rychlost cca 4 a 5 nejčastěni když pustím plynový pedál a lehce ho znova sešlápnu než zabere , jen takové prošlapávání tak to v plynovém pedálu začne brnět a chrastit, než sešlápnu víc a zabere. občas při otočení prudce doprava při rozjíždění pomalém tak to snad pod podlahou chrastí jak kdyby mlel kafemlýnek . dle pocitu to jsou bud ložiska, nebo klouby poloos ale nevím, někdy i při klidné jízdě ale co je u rapidu 1.4 TDI 3 válec 66 kw klidná jízda že když je tam kravál od motoru furt. neměl s tím už někdo zkušenost? nalítané 180 tisíc rok 2015. prostě jde cítět že to je v přenosu síly z motoru do kol, někde na té cestě. mechanik řekl i že silenbloky sou vysákané asi protože motorem hýbal lehce dopředu , dozadu a že by to tak lehce jít nemělo ale to vrnění se mi vůbec nelíbí.
  4. Tak tlačítko je aktivní když ho zapnu, šel jsem dál po kabelu a nic, tak sem rozebral boční kryt od palubovky a našel tam zapnutou šedou krabičku napojenou přímo na počítač. vypadá to na tu knihu s gps, otázka lidi, má s tím někdo zkušenosti? dá se ta krabička nějak přeinstalovat abych to měl sám pro sebe do mobilu a pro nikoho jiného, když mi lohnou auto abych ho našel? nebo nějak natvrdo odpojit, protože aby to člověk odpojil a vytáhl potřebuje bud znát odpojení nebo hooodně zručnosti abych to vůbec z tama dostal ale nevím když to odpojím jestli se nic nestane. vede k tomu konektor s tunou drátů a dráty sou rovnou napojené na přípojku od diagnostiky auta.
  5. momentálně nemám k dispozici, je to kolébkový kulatý spínač malý cca 1,2 cm v průměru víc nic. když natáhnu levou ruku pod palubovku pod zapínání světel tak tam je, schovaný
  6. zdar lidi, ví někdo sakra k čemu je to záhadné tlačítko nalevo volantu pod palubovkou? v návodu není , na netu milion spekulací , máte někdo něco přesnějšího než že tím zapínáte taxametr, vypínáte sledovací zařízení, zapínáte alarm nebo přivoláváte obyvatelé planety ZARTA? dík.
  7. Zdar lidi koupil jsem si rapida 2015 1.4 66kw a asi budu muset vyměnit všechny tlumiče, nevím jak se to auto má chovat, ale abych i v malé rychlosti zabrzdil a auto se ještě třikrát zhouplo na místě dopředu a dozadu tak asi už budou špatné nemyslíte? nalítané 180 tis, fakt se mi až z toho houpání dělá blbě ale zas v zatáčce drží a točí hodně ostře, jinak ten motor to je konec, nechtěl jsem jít do třiválce ale po téhle zkušenosti ani jiný nechci, jednička chcípák ale jak tam dáte dvojku a šlápnete na to , ten zvuk a ten odpich, to je konec. zamiloval jsem se do toho motoru, ani se mi to nechce čipovat
×
×
  • Vytvořit nový...