promin, nic ve zlem, ale asi si nikdy nejezdil s TDi... 2300 ot je uplne idealni pro razeni vyssiho stupne
nemyslim udrzovanie rychlosti ale on pise o akceleracii a nehnevaj sa na mna ale ked tam ma 2300 a da 5-ku tak mu to padne na 1600-1700 a tam chce akcelerovat. len pre tvoju onfo tak 1,2,3,(4) su do pomala a 5 je do rychla. jasne to potom tak je v praxi ze s TDi si mysli ze ked ma do 30km/h na tachu a 4-ku tak to taha potom sa cuduje ked ho niekto predbieha tak si podradi za 2 a plny kotol aby ukazal ze mu to taha preco to neurobi ze si podraduje.
nemyslim, ze bych byl az tak spatny jezdec a nepoznal kdy motor nema silu, protoze jedu na malych otackach ..., ale i presto jsem zkusil vytahnout otacky az na 3t, motor doslova kricel, po prerazeni spadly na 2,1t , slapnu na plyn ... auto sice zrychluje ale neni to ono, mohu slapnout az na podlahu, ale ta sila 1.9TDI uz tam neni jako byla drive. Dnes navic jsem mel pocit ze i volant musim otacet vetsi silou a po hodine jizdy najednou jako kdyby zavazi z auta spadlo, volant sel otacet lehounce, akcelerace se zlepsila, ale na 5 stupen to jeste neni ono. Do srotu s nim ...