S/S funguje tak, že při zastavení vozidla vypne motor (pokud není vysoká spotřeba el. proudu např pro klimu, vyhřívání sedadel, skel,...) a při puštění brzdy před rozjezdem opět nastartuje (vycházím z fungování u DSG). U funkce Hill Holder se nastartuje až při sešlápnutí plynu. U manuální Fabie to zastavovalo motor při zastavení - vyřazení rychlosti - puštění spojky.
No podle mě S/S má význam při delším stání v koloně, ale ne např. při krátkém stání na semaforu. Už se mi také několikrát stalo, že S/S zaúřadovalo když jsem při odbočování vlevo zastavil v křižovatce a čekal až projede protijedoucí auto.
Už jsem se naučil lehce povolit brzdu, kdy si S/S myslí, že se pojede a spustí motor, ale brzdy nepovolí natolik, aby se auto rozjelo.
A u toho mě napadá, že jsem tu kdysi viděl fotku/screen z infotainmentu, kde byl seznam aktuálních žroutů elektriky.