Přejít na obsah

Octavian II

Uživatel
  • Počet příspěvků

    57
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 037 zobrazení profilu

Oznámení Octavian II

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Osobně mi při necelých 200 tis. km začal ukrutně žrát motor olej. Pečí autorizovaného servisu to došlo až k vylomení části pístu. takže škrábanec ve válci, rozsekaný sedla ventilů a ventily.Nouzák - motor ven a koupě jinýho. Na motor osobně nemůžu nadávat a to nepatřim mezi šneky. Dávám mu co proto. Rozbít se může kdeco. Spíš mě parádně namíchl autorizovaný servis a škodovka vůbec. Přístup úplně na ho-no. Zákazník je na posledním místě. Požadavky zákazníka nikoho nezajímají - jeho prachy zajímají každého.
  2. Odkaz bohužel nemám. Myslím, že nebude velký problém ji najít. Myslím, že i googlem.
  3. Bílej kouř je nedostatečně spálená nafta. Používá se to například u sportovních letadel, kde se vstřikuje nafta do žhavých výfukových plynů. Nafta se úplně nespálí a vytvoří bílý dýn za letadlem. S výměnou turba bych rozhodně nespěchal. Servisní příručka stanovuje postup jak ho změřit, doporučuji nejdřív měření. Vyjde to levněji. Také doporučuji změření komprese. Doporučuji, aby sis od měření ponechal protokoly. Osobně jsem dal na rady odborníků, nechal jsem si vyměnit turbo a ukázalo se, že turbo bylo v pořádku. 23k v h-jzlu.
  4. No jo, 23k. Jenže ... Řekl jsem, že starý turbo chci a náhle byl problém. Bylo mi vysvětleno, že pokud si nechají starý turbo, dostanu jiné s kódem X tak, abych se vešel do této ceny. Pokud trvám na tom, že si chci turbo nechat, nemohou mi dát turbo s kódem X a turbo bez kódu X mě bude stát o 10k bez DPH víc. Byl to poslední podraz, kterej na mě udělali! Repasovaný turbo výměnou jsem schopen koupit za úplně jiný prachy! Kua!
  5. Nechal jsem si tedy vyměnit turbo. Následně jsem si nechal změřit kompresi. Jeden list z protokolu je přiložen. Nevím co si o tom mám myslet. Pístní kroužky? Proč je množství paliva v jednom válci tak výrazně odlišné?
  6. Pánové, prosím. Motor začal strašně žrát olej. Dal jsem to do značkového servisu, ať zjistí co a jak. No, prý turbo, vstřikovací lišta a nevim co ještě. Odhadovaná cena - škoda slov. Motor má skoro 200 tis., r.v. 2005. Poradíte mi (nebo se přihlásíte) prosím někoho v Praze, kdo své práci rozumí a je schopen se na to podívat a říct nějaký rozumný názor, něco nebo někoho doporučit? Děkuju.
  7. No, nevím kam přesně to napsat, ale po delším hledání jsem vybral tohle místo. Dnes jsem přišel do auta, zastrčím klíček, otočím do polohy 1 a auto samo nastartuje. Poloha 2 netřeba. Odpojil jsem baterku, zkontroloval pojistky (snad jsem nic nepřehlédl), udělal diagnostiku - jediná chyba 01049 - palubni napeti - svorka 50; 012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická. Všechno svítí, funguje, brzdí, žádné kontrolky nesvítí. Nerozumim. Víc jsem toho dneska nestihl. Zítra změřím jestli je napětí na svorce 50, ale tipuji, že ano, protože jsem si jist, že na svorce 86s napětí je. Bohužel se nedokážu nějak zorientovat v centální řídící jednotce J519. Nějaký nápad nebo zkušenost? Díky. Teď když koukám do schématu, zjišťuju, že 50 ze spínačky neodejde, když vůbec neotočím klíček do polohy 2. Nerozumim tomu. Uý jsem to opravil. Ukázalo se, že na svorce 50 spínací skříňky je napětí stále i po vytažení klíčku. Slepené kontakty jsem odlepil řízenými údery do spínací skříňky zleva. Tak si to pamatujte :-).
  8. No, stalo se tohle. Rozsvítila se kontrolka. Zastavil jsem, dolil půl litru oleje a jel jsem dál. Na měrku jsem se ani nedíval. Nikdy předtím jsem to nedělal, neměl jsem důvod dívat se ani teď. Po ujetí asi 100 km se mi kontrolka rozsvítila znova (přesně podle manuálu - otevřeš kapotu a 100 km žárovka nesvítí). Zrovna jsem byl u OMV benzínky. To už mělo dostatečný psychologický efekt, abych se na tu tyčku podíval. Byla suchá. Když jsem viděl ceny olejů OMV, hned jsem se orosil, ale co naděláš. Nalil jsem tam půlku a měrka se oleje pouze dotkla. nalil jsem tam zbytek a jsem na značce MINIMUM. Osobně se domnívám, že mi tam v servisu nalil možná dva litry a já zaplatil 4. Kdyby ho prodávali za internetový ceny, asi bych se tolik nevztekal, ale za jejich ceny? Myslím si to proto, že jsem tam po poslední výměně právě dělal trošku pořádky. Nevrátil mi dva šrouby na motorovej dekl a nakřivo mi připlepil vnější zrcátko, který se odlepilo. Aby mi řekli, že už nebude hřát, to ani omylem. No to je jedno. Teď mě pálí olej.
  9. Kdybych věděl, při jakém množství oleje nahlásí snímač hladiny oleje G266 rozsvícením kontrolky, že v motoru je málo oleje, pomohlo by mi to. Ze stavů kilometrů, které mám, jsem schopen velmi rychle zjistit, jestli můj motor olej žere, nebo jestli mě podvedli.
  10. Podle dílenské příručky patří do mého motoru 2.0 TDI přibližně 3,8 litru motorového oleje. Nevíte prosím, při jakém množství oleje nahlásí snímač hladiny oleje G266 rozsvícením kontrolky, že v motoru je málo oleje? Ptám se na to proto, že po výměně oleje v servisu se mi rozsvítila po 3 tisích km kontrolka a musel jsem tam dolít 1,5 litru oleje, abych se dostal nad úroveň minima. V servisu jsem zaplatil 4 litry oleje. V závislosti na způsobu jízdy a provozních podmínkách může spotřeba oleje dosáhnout až 0,5 l/1 000 km, ale já jsem nikdy nedolíval víc jak 1 litr během 15 tisícového intervalu. Myslím si, že je něco špatně. Nevěřím tomu, že najednou mi začal motor takto spotřebovávat olej. Díky.
  11. Koupil jsem si "spínač radar parkovací“ 1Z0 919 281A, ale potřeboval bych vědět, jaké je označení svorkovnice (samice), do které tento spínač mohu zastrčit. Nemohu to nikde najít. Poradíte?
  12. Dnes jsem kontaktoval prodejnu dílů ve značkovém servisu NH Car na Strahově v Praze a bylo mi odepsáno, že na O2 r.v. 2005 cituji: "na všechny Octavie není žádná gumička. Číslo co jste poslal nexistuje. Nikdo ani nebylo jinak, pro tento model." Co si o tom tedy myslet? Nebo je to tak, že Bosch Aero Twin gumičky jsou jiné pro O1 a jiné pro O2? Ale když píše, že žádné gumičky na všechny Octavie nejsou?
  13. To Milaro: Žádné reakce jsem se na tomto fóru nedočkal. Nicméně jsem v servisu uplatnil reklamaci. Bylo mi oznámeno, že mám přidřený tlakový ventil kompresoru. Jesoučástí kompresoru a lze ho byměnit samostatně. Nabídli mi výměnu kompresoru. Jejich cena kompresori je asi 10 tis. S díky jsem to odmítl, nicméně po této návštěvě v servisu klima začala fungovat. Závěr: Absolutně nesnášim, když ze mě někdo dělá blbce!!! Podle mě doplnili chladivo. Už mě ten servis nebaví. Kdyby měl někdo solidní tip na dobrou klima firmu v Praze, uvítal bych to. Díky. EDIT: Pojistky se zpravidla spálí, když je někde zkrat. EDIT2: Souhlasím s červenou větou.
×
×
  • Vytvořit nový...