Jump to content

milanxx

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    2,612
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

milanxx last won the day on November 5 2020

milanxx had the most liked content!

Community Reputation

773 Excellent

1 Follower

About milanxx

  • Rank
    Veterán

Recent Profile Visitors

6,833 profile views
  1. 12V napájení a video přes cinch do televize
  2. To je problém doby, čím novější auto tím horší, tedy věcech co se dříve nepolámaly, šetří se. Ale ten klidový proud se měří ampérmetrem a v mA (miliAmpér) ale musí se odpojit baterka, jde to ale i klešťákem pro SS proudy. Jak už jsme psali předtím Ah se počítají. A proplach-zadírá se kompresor ve vysokotlaké části. Chladící médium obsahuje i olej pro mazání. Takže vyrobené piliny jsou všude v systému. Proto se musí provést proplach. Když se neudělá tak máš sice nový kompresor ale zas ho zadřou ty piliny. Celá sestava kompresor, chladič, výparník, ventil a trubky to se musí propláchnout.
  3. Právě může tam být chyba některé z x jednotek co se nekorektně uspí nebo ta co nemá spát bete moc. A může to být u někoho i některá z dodělávek. A zátěžák je krátkodobý velkým proudem. Ty elektronické jsou vysoce orientační. Ale zpět na začátek. Základní chyba je po zastavení s vypnutím motoru si hrat s autem , radio a světla zvlášť po krátké trase. Pak se zjeví to hlášení. A v půjčovně nedělám ale už jsem 2x startovat na letišti auto kolegům po návratu z dovolené. A to před rekuperační dobou.
  4. Teplota tlak rosný bod,........... vše má vliv. A ano v 9 z 10 připadů klesne a nékdy stoupne. Byl to příklad. A pokud ti to bude takhle klesat z 12.7 tak to bude spíš odběrem auta. Těch aut po 14 dnech na letišti co nešlo nastartovat a ani odemknout by mohlo vyprávět. Taky je to v návodu, že se má baterka vyndat při delším staní. A snažil jsem se to popsat populárně vědecky neelektrikáři. Takže i třeba takhle. Je zima a baterka má 12V. Přijdu odemknu a bliknu světlama a je tam 12,1. To proto že se probral ten chemický proces. Takže spotřebou se zvýšila kapacita. 😁 Jak na tom baterka opr
  5. Odposlechnuto v autobusu. Rozhovor dvou mladých žen. 🤣🤣🤣 ------------------------------------------------ Žena1- Prosím Tě, volala jsem dětský doktorce, že má Peťan nějakou hnisavou vyrážku kolem oka a má ho nateklé. Žena2- No a co Ti řekla? Žena1- Prej v žádném případě nechoďte, vyfoťte to a pošlete mi to do mailu. Žena2- (Chviku překvapeně kouká, načež se začne na celý autobus smát a po chvíli řekne): Ty vole, dokážeš si představit, že Ti tohle řeknou na gyndě?
  6. Jasně, zajímavé je že rekuperace to nutí dělat i ty co tomu nehoví. No na vaz2101 sem to nestihl ale na s125 sem měl krabičku co zavírala volnoběžnou trysku. No ale na Sedru to nefungovalo jak mělo. Nabíjení bylo otázkou regulátoru. Dneska je teplo a už rekuperujeme. Podle connect lite jsem skončil jízdu na rovných 12V.
  7. Tohle už od dob monostřiku nemá důvod dělat, navíc s kvaltem je spotřeba 0 na rozdíl jízdy bez něho.
  8. @dvd73 Žádné perpetum. V baterii probíhá chemicko/fyzikální proces, proto se má měřit napětí až po nějaké době, kdy se tyto procesy uklidní po nabíjení jízdou nebo nabíječkou a srovnají se teploty. Tedy napětí roste nebo klesá. A podle tabulek je např. 0,1V už je málem 10-20% kapacity. tedy když uvážíme přesnost měřáků a to že veškeré klidové měření se odehrává jen v rozsahu 1V. Většina ten voltmetr do zásuvky používá hlavně na kontrolu nabíjení, tam to má větší smysl. A ano baterka se má měřit viz výše po uklidnění a to je to správné napětí, tedy ráno. A pak těch 12V znamenají 0%. kapa
  9. Taky při krátkých trasách nutno počítat s těmi 3 okruhy topení, pak stačí aby si cucl studenou z chladiče a rafika letí dolů. To mi dělala už i F1.
  10. @dvd73Tím měřením sis odhalil jak funguje rekuperace. To že je to to OK nebo NE je dáno úhlem pohledu. Škoda to potřebuje na emise ale ničí to baterku. Dlouhodobější vybiti posiluje nevratný proces sulfatace. Proto tam máme baterky EFB nebo AGM které svou vnitřní konstrukcí odolávají lépe tomu stálému vybíjení a nabíjení. Kapacita (Ah) se nedá jen tak změřit jen se odvozuje od napětí. Jsou na to tabulky i v těch tématech cos četl. A teď pokud máš po delší době 12,8V tak je to naprosto v pořádku. Problém bude až naměříš pod 12V. A teď k modelové situaci, Máme 100% kapacity je rá
  11. @dvd73To jezdim taky. Na 99% je to jen baterkou. Nicméně si pročti ostatní témata o nabíjení a baterkách. Tam je to vysvětlené už několikrát. @Pawouk?
  12. @lomikarus To co najdeš pod kapotou na netu koupit nejde protože se na běžný trh nedodává. Jen jako originální příslušenství. Co se dá koupit je 60Ah a těch je už dostatek. Větší se nedává. No a startovací box by ti měl "nahodit" auto ne baterii a to by měl zvládnout.
  13. Může to dělat i venkovní teplota. Chladno a jedna strana nadvícená sluncem. Taky mi to udělalo za jízdy v zimní plískanici. Uložil jsem tlaky po zastavení a hlášení už nenaběhlo. Druhý den sem se stavil v pneuservisu a nechal gumu zkontrolovat a byla ok.
  14. @Hanzcz ahoj můžeš sem dá verzi sw co máš teď po udate. Nejlíp fotku displeje radia. Dík.
×
×
  • Create New...