Přejít na obsah

Davee

Uživatel
  • Počet příspěvků

    46
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Davee

  • Narozeniny 29.7.1975

Kontaktní metody

  • ICQ
    420-086-604

Návštěvy profilu

950 zobrazení profilu

Oznámení Davee

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Chlapi vyřešil tu někdo ten problém se startováním při stání "čumákem nahoru" ? Pokud tu je nějaká relevantní odpověď, tak zanikla v šumu.
  2. Ahoj. Prosímtě můžu se zeptat jaká je příčína problémů startování "do kopce" Trápí mě to už cca 2 roky. Mám přetěsněné vstřiky, nové tandemové čerpadlo i filtr....už snad jen čerpadlo v nádrži, ale moc se mi do toho nechce, bo stojí ranec. Mám totiž 4kolu...

     

  3. Ahoj Tu hardy spojku (foto) si vymen, ale Tvůj problém bude asi ještě v převodovce. Soudím dle propadani pedálu. Dělalo mi to taky a po různých omylech jsem zjistil, že se děje Toť.... Vysycha vazelína na hřídelí a se spojkou se i tato pohybuje a tím se vymačkava její uložení. Řešení... Rozebrat převodovku, uložení vypodluzit a namazat origo vazrelinou. Určitětto tu už někdo řešil. Nebyl jsem první a koukám ani poslední s tímto problémem. Já ještě udělal tu blbost, že jsem si dal namontovat jednohmotu...
  4. Tak mě docela zajímá, co je na fl ESP jiné ? Jsem jak děcko... A proč. Páč nejsem měnič dílů, ale přemýšlím co dělám a snažím se spíš opravovat.
  5. Proč by se mělo něco měnit? Nestačilo by nakodovat "bez 4x4"?
  6. Ahoj, bohužel Ti ne poradím. Už mám nové i tandemové čerpadlo, čidlo na klice vyzkoušené a teď sháním vstřiky bo jeden je slabší...a auto stále stojí... Kdybys na něco příšel, tak dej vědět, taky bych s tím potřeboval pohnout. Práci zdar.
  7. Ahoj lidi, potřebuju poradit. Má OII 4x4 motor BKC s chipem cca rok stála. Po roce jsem řešil různé problémy...zatuhlé stěrače atd, ale trápí mě motor. Chvíli jel, chvíli nejel...nedosaženo požadovaného tlaku... (turbo mírně pískalo, ale hřídelka byla bez vůle) tak šel do servisu. V servisu řekli vadné turbo, tak jsem nechal repasovat s tím, že se přizpůsobilo chipu. Po namontování pořád ten samý problém. Auto nejelo, pak zakouřilo a vyrazilo jako píchnutý, pak zase nejelo, pak zase jelo....Servis...vadná ŘJ. Jasný styl pokus omyl a zákazník platí. Napadl mě probléms podtlakovou regulací. Na vrakovišti jsem si půjčil blok ventilů 6Q0 906 625. Auto okamžitě vystřelilo...hurá. Jenže...byl teplý motor. Později jsem zjistil, že motor za studena nejede (nedosaženo tlaku), ale jamile ho zahřeju, tak vypnu, zapnu klíček a jede nádherně. Takže co s tím? EGR čistý, turbo nové...a přesto studený nejede. Napadlo mě, že ten blok z vrakáče taky nemusí být úplně košér, kdoví jak dlouho tam ležel, ale jak to zjistím? Za nový se mi na vyzkoušení dávat 6t nechce a pokud někde dojedu, ho nevyzkouším, bo motor bude teplý. A na třeba týden mi ten blok asi nikdo nepůjčí. Neporadíte něco? Auto mi bohužel už zase 2měsíce stojí...
  8. Nenapadlo vás,že kožené rukavice musíš taky sušit pozvolna jinak vám ztvrdnou? Kdyby ty dečky šajnily hned,tak vám sedadla brzo popraskají.Proto se taky kůže ošetřuje voskem. Měnil jsem kdysi tu vyhřívanou dečku a je i z jiného matroše než na textilní sedačky.
  9. Taky by mě to zajímalo. Plno lidí tu píše, že to jde, ale nikdo neví kde... Vaší p...jsem taky neviděl a nechce se mi věřít že ji máte
  10. Davee

    Letní pneu R17

    Asi už je to mimo mísu, ale tipl bych si, že Tví rodiče jezdili z prázdným autem a na to byly ty gumy i nahuštěné. Když jsi pak auto naložil do Chorvatska, takse ti na nich udělala žába a ta se ti pak prodřela.
  11. Řešil jsem úplně stejný problém, přilepil jsem Chemoprénem "Extrém", tak to snad vydrží. S tou oboustrannou páskou to myslím není dobrý nápad, protože ta spirála přes ní neprohřeje sklo, navíc ji "rozpustí"...
  12. Před týdnem se mi stalo úplně to samé.Seklo se mi turbo a olej zalil pres IC valce.IC i turbo už jsou na cestě,ale...zajímalo by mě,jestli bude stačit hadice vyčistit a dolít olej co chybí,nebo se musí vyměnit? A půjde pak ten normálně nastartovat,po výměně turba a IC,vyčištění hadic,nebo mě elektronika nepustí třeba přes emise? (asi se bude vypalovat zbytek oleje).Než jsem totiž zjistil v čem je problém,tak mi ve škodovce tvrdili,že mi zamrzla nafta,že mi asi chcíplo čerpadlo v nádrži......tak jestli tam nešla ta nafta,protože ŘJ si řekla,moc kouří,zavřu naftu...
  13. Ahoj, nechci z tebe, nebo sebe dělat blbce, mam OII asi 14 dní, ale měl jsem OI a tam byla náplň v převodce celoživotní. Převodka nemá žádnou vanu( dá se akorát rozpůlit), jen kontrolní šroub, kterým se olej i nalévá, pokud ti teda teče. Bavím se o manuálu, automat jsem neviděl.
  14. Kontrast.Žluté by sekly a le barva škody je zelená ale světlou
  15. Ahoj , já jsem si kdysi koupil barvu přímo na brzdové třmeny myslím FOLIA TEC , natřel jsem jí 4třmeny (opískované) a auto jem měl ještě 3roky a po celou dobu vypadaly jako nové.Barva stála něco kolem 800,-
×
×
  • Vytvořit nový...