Přejít na obsah

fkarel

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení fkarel

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. čidlo teploty a volnoběžku jsem měnil taky, ale v předchozím příspěvku jsem to zatajil (neřeší to volbu rotačky nebo PD - myslím, že je to u obou stejné) No a olej jsem dolíval jedou, bylo to před výměnou ve 120kkm, jinak vydrží vždy do výměny (dlouhý interval)
  2. čauky při 110 kkm odešla váha vzduchu ve 120 kkm jsem nechal dělat rozvody, kamarád chtěl 3500kč včetně vodní pumpy ve 140 kkm to dvax spadlo do nouzáku, tak jsem nechal vyčistit turbo a měnila se ta podtlaková baňka u turba 3500kč kompet dlouhodobá spotřeba byla 6,6 no a letos jsem to nechal čipnout a dlouhodobá šla na 5,7 (do té doby jsem nevěřil, že to po čipu jde dolů a jede líp - už tomu věřím) Mou spotřebu ale neber jako měrnou minci, protože jezdím hodně ostře. Pokud ještě můžu ke spotřebě, tak při společné cestě s kolegou (O1 66kW)jsem se dostal na stejnou spotřebu jako on a při převaze dálničního tempa i níž a to bylo před čipem Nyní já po čipu a kolega přesedlal na O2 103 kW jsem pod jeho spotřebou Kombinovaná spotřeba je psaná 5 litrů, ale pokud půjdeš do PD 96kW, tak asi budeš jezdit o 0,5 litrů dráž, protože se neudržíš (ale zase se svezeš), tím ale nechci říct, že 81kW je špatná volba
  3. proměř čidlo teploty motoru, tedy aspoň u mě to bylo právě čidlo - je dvojité, takže teploměr ukazuje dobře, ale do ŘJ motoru jde špatná informace
  4. fkarel

    Octavia 4x4

    96kw se oficielně v 4x4 nedělala, ale jeko předokolka ano
  5. Nevím jestli ti pomůžu pípák je a) pásy (to není tvůj případ, pokud nemáš špatný spínač) nízká venkovní teplota (myslím, že to pípne už při poklesu na +4°Cjednou a potom snad při mrazu, ale nejsem si jist) c) nedostatek paliva (dojezd podle PC 50km a méně)
  6. nemění se, ale čistí. někdo jen doplnuje - když poklesne tlak, ale to je - myslím málo no a při tom se přidává olej na mazání kompresoru dělal jsem to na felicii a dělám to i na oktávce (rozuměj nakupuji jako službu)
  7. Tak to nesouhlasím, větší turboefekt je u PD a je to uváděno jako nevýhoda PD oproti rotačce
  8. 1,9tdi PD 96kw kód motoru ASZ není jich prej moc, ale píše se, že se vyráběly 1996-2004
  9. páčky jsou zaměnitelné, ale jak to je s ovládáním na volantě nevím, ale myslím, že to bude bungovat dál
  10. Závada je v levé páčce.Je třeba ji vyměnit - taky jsem měnil. Pouze zvaž, jestli hned nekoupit páčku s tempomatem.
  11. Mám tam jen tři žhavičky, tak jako vaše rotačky. Takže ve standartu to ani PDčko nemá
  12. fkarel

    Tazeni podvalu

    Jestli najdu znění zákona, nebo vyhlášky, dám to sem. Ale vem to jinak - nebržděné přívesy co se prodávají mají maximálku 750kg. Takže kdyby neplatila okamžitá, ale celková (maximální), tak ty vleky nemůže tahat auto "menší" Octávie.
  13. fkarel

    Tazeni podvalu

    U nás rozhoduje okamžitá, takže pokud nepřekročíš 1600, není problém. Ale ve skutečnosti můžeš táhnout o něco víc, protože když tě budou vážit, tak část hmotnosti vleku leží na autě.
  14. Ano, je to normální No a v zimě v režimu AUTO se ti klima nespustí (myslím, že pod +5°C) a nepoběží ti ani ventilátory.
×
×
  • Vytvořit nový...