Přejít na obsah

Tom75

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tom75

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravím borci. Mám dva dotazy. Protože jsem ztratil letitý modul, objednal jsem ELM327 ze sunnysoftu(ten nefungoval vůbec) a teď nově z Alzy. Zkoušel jsem na dvou autech O3 2016 a O4 2023. Mám to na starém tabletu android 5.1. Carista 7.2 beta2 se nepřipojí ani v jednom případě. O3 - Car scaner ukazuje živá data jak má, Vag DPF lite také ukazuje, Carista 7.2. beta2 bez připojení, O4 - Car scaner ukazuje jen napětí modulu zbytek nic, Vag DPF nic, Carista 7.2. beta2 bez připojení, carista aktuální z Obchod play nic. Může modul fungovat jen "napůl"???? Může to dělat starý android? Další dotaz: Dá se vůbec O4 customizovat přes caristu??? - dle ofiko nápovědy tam customizace není...... Díky za odpověď
  2. Je výše doporučovaná verze Carista Pro 7.2 beta 2 dobrá verze? Chci konfigurovat Octavia Scout z toho měsíce. Instaluje se to stále přes Lucky Patcher 6.3.5. a podle návodu z první strany, tak jako před lety? Díky.
  3. Podle posledního vyjádření, dochází k strašně rychlému zanášení filtru sazemi. Na místě při sešlápnutém plynu to skákalo 0,5g - 1g za cca 15 sec. Zřejmě to nedělá stále, ale jen někdy - to je moje domněnka, protože nikdy to tohle ještě neukazovalo .... Nemohlo by to ukazovat na vadný EGR? ( chybu diagnostika nepíše) Nenechá se to nějakou metodou ověřit, jak funguje? Dík
  4. No jestli vydrží 400-500tis nevím. Dle Škoda servisu byl plnej na výměnu. S kontrolkami DPF to byl impulz to řešit. Regenerace se neukončovaly proto kontrolky DPF. Nicméně jsem byl v DPF.CZ znovu a diagnostika údajně načetla chybu obou pomocných elektrických čerpadel chlazení motoru (předtím tam ta chyba nebyla, teď tam taky není - vymazali to) . A prej díky tomu to neregeneruje správně. Když se vymění čerpadla bude prý vše OK. Přijde mi to nějaký divný.... V út jedu Škodovky kvůli jiným věcem, tak nevím, jestli ty čerpadla nechat vyměnit, když to nebude v diagnostice vidět..... Můžou mít vůbec ty čerpadla vliv na ten filtr?
  5. Ahoj, má někdo tedy nějaké výsledky s touto chybou? Na O3 2.0 TDi 4x4 kód motoru CRMB najeto 370tis , se mi rozsvěcela kontrolka DPF, regenerovalo to po cca 150km a někdy neproběhla regenerace do konce. Dle Škoda servisu na výměnu DPF. Nechal jsem vyčistit v dpf.cz. Pak to nějaký čas bylo v klidu - regenerace po cca 500km. Před časem se rozsvítila kontrolka motoru a chyba P2000 ( na některé diagnostice je tam víc nul) - Překročení hodnoty NOx a ještě kod 25713. Od té doby se rozsvěcí pravidelně po cca 300km. V dpf.cz moc neví co s tím. Prý je vše podle parametrů OK. Tak dělali alespoň nucenou regeneraci a přesně po 210km to svítilo znovu. Nutno podotknout, že s k tomu zatím staví čelem a že to vyčistí znovu v rámci záruky. Ofiko Škoda servis taky neví a furt chtějí měnit DPF. Má někdo nějakou radu? Nemůže být chyba někde jinde? Předem díky moc.
  6. U OII 103KW TDI PD, jsou zasviněné od oleje všechny spojky hadice mezi turbem a chladičem vzduchu. Z té spojky co je nejníže k zemi i zřejmě kape olej (na spojce byla velká kapka oleje a na spodním krytu motoru je bordel od oleje). Je turbo v prd....? Může to mít souvislost s mizením chladící kapaliny? Za posledních tak 200km jsem musel dolít litr kapaliny. Olej nemizí nijak jinak než dříve ( nevypadá ředěnej vodou) . Od počátku dolévám tak 2-3l oleje na ten dlouhej servisní interval.
×
×
  • Vytvořit nový...