Přejít na obsah

milan111

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení milan111

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tá istá porucha -vadný vstrekovací ventil- cena 80E-bez práce vymena doma.
  2. ahoj ja som mal ten istý problém pri výmene kvapaliny vyplavilo malé kúsky plastu ale je to OK.Kúpil som termostat bez "pacičiek" dovtedy výmena 3x.
  3. Ďakujem za radu skúsim zohnať ten momenťák a naštudujemDP.Začína sa mi tlačiť olej do nádržky chl.kvapaliny-musím ju čistiť tak 1X za 2 mesiace.Chcem len vymeniť tesnenie.
  4. Zdravím! Je nutne nastavovanie ventilov a momentový klúč??? Ďakujem.
  5. milan111

    Čidlo spiatočky

    Ahoj. Čidlo je na prevodovke.Nové do 200.sk.Práca na 10,min.Po vyšrobovaní zadržať otvor prstom-kvôli oleju,našrobovať nové a bude to OK.
  6. Presne tak.Nádržku vyber,nalej kyselinu,nachaj cca.1.hod. a prepláchni ,bude to OK.Mal som to pred rokom.Len nedávaj tam zátku,nachaj to len tak bez zatvorenia.Už sa tu o tom píše.
  7. Mám ten istý problém.Po výmena sondy za katom už pred pol rokom riadiaca jednotka sa chová tak ako by o novej sonde nevedela.Poruchove hlásenie na vagu 16524.Sonda kúpená ako plnohodnotná náhrada pre Fabiu1,0/1,4 označenie sondy 06A 906 262 AJ-N. Vopred moc ďakujem za radu ktorá by ma posunula vpred.Auto jazdí len ma to trápi.
  8. Ahoj!!! Mám ten problém už dávno,akurát auto ide a štartuje dobre.VAG hlásil chybu sonda 2 tak som ju vymenil chybove hlásenie zmazal a po cca 100 km.kontrolka svieti.Už to nerieším. Mám VAG 3040 a nemôžem sa dostať do bloku na skúšku skutočnej hodnoty-udajne treba registráciu.Káble (tie problémove v tom husom krku ) mám vymenené.
  9. Už to mám hotové a je to ok
  10. Ahoj!!! Prosím o radu kde zoženiem tie koncovky ,jedna sa mi podarila poškodiť??? Dalo by sa to opraviť tak ,že tam dám normálnu benzinovu hadicu a sponu na zaistenie?
  11. OK!!! Naletovať sa to dá ja som letoval aj tie silné kontakty a potom som to celé z vnútornej strany vyplnil DENTACRYLOM.Zdalo sa mo že tá voda sa tam dostala okolo tých gumičiek na tom konektore,ale to je len môj dojem. Ten spodok ide dosť ťažko von treba odrezať tú tesniacu hmotu. Tak mnoho zdaru!
  12. Ano je to to čerpadlo a myslim si že by sa s tým mohlo niečo dať spraviť!!! Ten konektor je dosť brutus!!! Teraz neviem či ma skúšaš???
  13. Ahojte!!! Prispejem alebo podelím sa aj ja so svojími poznatkami ohladom toho"slavnehoServa TRW".Prežil som aj výmenu snímača,výmenu kábloveho zväzku a nakoniec aj výmenu celého SERVA TRW. Za 100% problemov môže vlhkosť - voda ktorá sa dostala aj do samotneho telesa servomotora.Pri mraze mi zamrzol rotor motora a následkom velkého prúdoveho nárastu odišiel výkonový tranzistor BUK 9508.Pri rozobraní bola elektronika celá mokrá a potiahnutá sivou vrstvou niečoho ako prášok.Riešil som to výmenou serva ktoré bolo búrané ale motor bol OK.Všetko robota doma v garáži,lebo so servisom nemám dobré skusenosti,to by bolo na dlhé písanie. Ak treba môžem poradiť aspoň takto.
×
×
  • Vytvořit nový...