Přejít na obsah

roooom

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení roooom

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. roooom

    rezonace auta

    Já se připojím k diskuzi , ikdyž mám 1.6 55kW , problém podobný , vibrace začaly přesně při 1500 a 3000 otáčkách , i vyřazeno , se spojkou nebo bez vyšl. spojky ,ikdyž stojim na místě, teď už ty vibrace po delším čase ( asi 1/2 roku) různě v otáčkách cestujou , už to není přesně na těch 1500 a 3000 , ale vypadá to u mě na silentbloky , z pravýho horního se sype guma , při vypnutym motoru , když za něj vezmu ho i já dokážu rukou pěkně rozkmitat . Má někdo zkušenost, na jakej silentblok bych se měl zaměřit nebo maj jít ven všechny ( najeto 150tis) ?
  2. Teda , TomášiT , máš to zmáklý , tu 1.6ku . Až mi připadáš až jako analytik psycholog přes motory . Ale nic ve zlym , jen si uvědom , že tohle auto je pro drtivou většinu lidí nezapálených pro leštění svýho autí jen dopravní prostředek , od kterýho něco očekávaj . A pokud mají už nějaký zkušenosti s předešlýma autama ( já třeba za 13 let ježdění mám ) v podobný třídě ( nižší střední ) tak mi daj za pravdu , že to auto je prostě slabý , líný a nemá žádnou špici . A rozhodně nebudou číst v techničáku a zjišťovat , proč je tomu tak , áha , tak proto , max.moment je jen ve 4600tisot. atd. . Ne , tyhle lidi budou prostě jen konstatovat , že s tím autem předjíždět je prostě semtam horor, na svou třídu je prostě slabý . Mimochodem,je až s neuvěřením , jak nízký výkony mělo VW group na svejch benzínech v letech cca 93 - 98 . Myslim, že absolutním " trhákem " byla benzín 1.8 55kW , kterej cpali do Venta a Golfu ( porovnej to s vysokootáčkovejma motorama Honda/Mitsubishi , třeba , a přitom životnost je u nich taky slušná ) No nic, hele , já tu Okťuli s AEEčkem mám taky , hanět jí nechci , je to slušný betelný auto , ale ten motor zase prosim Tě nepřechvalme , tak moc si to nezaslouží . Prostě tam je , nic víc, nic míň , a řešit , jestli budu řadit v 3185 ot. +- 68 ( nezlob se za ty jednotky ) , to aby člověk civěl na otáčkoměr a zatím se někde vymáz .... slabej prostě je , nic naplat , v přepočtu cca 1kW / 20 kg (při plnym obsazení 1kW/30kg!!) je prostě málo ... Ale, v každym případě jsem rád, žes tohle vlákno pro nás , 55kWatáře založil ...dík
  3. Takže se taky napojím na vaše vlákno , mám taktéž AEE 55kw , a na poklidnou , ale opravdu poklidnou jízdu v pohodě stačí . Jen to nutné, občasné předjetí je ale někdy horor . Totiž faktem u tohoto motoru je , že opravdu absolutně postrádá jakoukoliv výkonovou špicu , což jsem snad u žádnýho jinýho motoru nezažil ( a že už jsem jich projel) . Fakticky má průběh výkonu jak diesel bez turba . Slušně od spodu , ale v otáčkách kde nic tu nic. Spotřeba mimo město při opravdu poklidné, předpisové jízdě v pohodě do 6 - 6,5 , po dovolené Praha - Beskydy - Praha + semtam vysoké kopce , dohromady cca 800km jsme dojeli v průměru za 6,7 ( po dálnicích rychlostí 130 - 140 km ) - což je myslim vynikající . Neduhy ? Nepochopil jsem např., proč tolik osvědčený a léty prověřený klasický plechový termostat byl v tomto motoru nahrazen exotem z umělý hmoty , který se mě dost natrápil . Když vezmu v úvahu , že je to poměrně dost důležitá součástka a dost fatální pro zničení motoru, nechápu, že na tomhle soudruzi z SRN šetřili ... Z toho vyplývá rada pro všechny , aby se netrápili jako já - pokud u tohoto motoru měníte termostat ( zejména modely kolem roku 97,98,99 ) poprvé! , rozhodně jej měňte i s tím protikusem termostatu ( je tam opora pro tyčku termostatu ) , dá se to koupit i v kompletu za cca 300-400,- No , to je asi vše , jinak s Okťulí spokojenost , mimochodem , dnes jsem v ní měnil odešlou cívku ( zapalovací modul - předevčirem totálně odešel - AutoKelly - 1047,- Káčí ) , a už zase holka šlape . Mějte se a všem Okťulím ZDAR !!!
  4. Takže vyměněno , závada potvrzena , s novou cívkou bez problémů , mimochodem ceny se dost liší , origo cca 3200,- , já jsem koupil neznačku za 1050,- v AutoKelly . Tak doufám, že něco vydrží, ale záruka je beztak 2roky, takže v poho .
  5. Díky moc za odpověď , jasně , bude to tím , před chvíli mě kamarád napíchl na VAG a na počítači chyba " zkrat proti zemi na zapalovací cívce " . Zejtra pro ní jedu do Kelly, 1050,- s DPH . Zítra po výměně sem na web dodám info jak to dopadlo pro případné další nešťastníky s potenciální vadnou cívkulí . Dík a Okťulím ZDAR přeje Roooom
  6. Zdravím všechny, tak dnes jsem absolutně nenastartoval , po rozebrání deklů jsem ve spolupráci s mojí sličnou manželkou zjistil , že mi vůbec při startování nehází jiskru kabel ze sekundáru VF trafa . Jinak vše asi šlape ( palubka , startér točí atd. atd. ) Po proměření sekundáru ( fajfka - kostra ) jsem zjistil, že má cca 3kOhm , primár 1kOhm .... nevim nevim , jestli to tak má být . Nicméně , má někdo zkušenosti s nakopnutym zapalovacim modulem ( VF trafem) u 1.6 55kW ? Ptám se proto , abych třeba zbytečně nekoupil novej , a ono to bylo něčím jináčím ... Díky za případnou radu a přeju všem Okťákům ZDAR!!!!!!!!!
×
×
  • Vytvořit nový...