Teda , TomášiT , máš to zmáklý , tu 1.6ku . Až mi připadáš až jako analytik psycholog přes motory . Ale nic ve zlym , jen si uvědom , že tohle auto je pro drtivou většinu lidí nezapálených pro leštění svýho autí jen dopravní prostředek , od kterýho něco očekávaj . A pokud mají už nějaký zkušenosti s předešlýma autama ( já třeba za 13 let ježdění mám ) v podobný třídě ( nižší střední ) tak mi daj za pravdu , že to auto je prostě slabý , líný a nemá žádnou špici . A rozhodně nebudou číst v techničáku a zjišťovat , proč je tomu tak , áha , tak proto , max.moment je jen ve 4600tisot. atd. .
Ne , tyhle lidi budou prostě jen konstatovat , že s tím autem předjíždět je prostě semtam horor, na svou třídu je prostě slabý .
Mimochodem,je až s neuvěřením , jak nízký výkony mělo VW group na svejch benzínech v letech cca 93 - 98 . Myslim, že absolutním " trhákem " byla benzín 1.8 55kW , kterej cpali do Venta a Golfu ( porovnej to s vysokootáčkovejma motorama Honda/Mitsubishi , třeba , a přitom životnost je u nich taky slušná )
No nic, hele , já tu Okťuli s AEEčkem mám taky , hanět jí nechci , je to slušný betelný auto , ale ten motor zase prosim Tě nepřechvalme , tak moc si to nezaslouží . Prostě tam je , nic víc, nic míň , a řešit , jestli budu řadit v 3185 ot. +- 68 ( nezlob se za ty jednotky ) , to aby člověk civěl na otáčkoměr a zatím se někde vymáz .... slabej prostě je , nic naplat , v přepočtu cca 1kW / 20 kg (při plnym obsazení 1kW/30kg!!) je prostě málo ...
Ale, v každym případě jsem rád, žes tohle vlákno pro nás , 55kWatáře založil ...dík