Přejít na obsah

cz_luky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli cz_luky

  • Narozeniny 15.3.1988

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení cz_luky

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • Conversation Starter Vzácný
  • One Month Later
  • First Post Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Já nemám problém kola umýt wapkou klidně každej den, mám jí doma, ale přesně jak píše JirikHL, mám rád auto čisté, ale nebudu jeho otrok. Možná má každý jiný pohled na věc, ale na můj vkus ty brzdy špiní opravdu hodně a vážně stačí najet 100km a kola jsou fakt špinavý, takže prakticky není reálná šance kamkoliv přijet s čistýma kolama i kdybych je myl denně. Kromě toho jak se tu psalo, tak ten prach je jenom známka toho, že jsou destičky měkké a jejich životnost tak nebude nijak závratná, takže na výměnu časem dojde stejně, ale otázkou zůstává, jestli tvrdší ATE Ceramic ty kotouče po pár kilometrech doslova nešežerou nebo naopak jestli to s tvrdšíma destičkama bude brzdit alespoň stejně jako s původníma a bez pískání. Čili téma jsem založil proto, abych se dozvěděl, zda je zvolit variantu nové desky a staré kotouče, nové desky a nové kotouče, případně ani jedno, protože to bude blbě brzdit. To že desky ATE Ceramit špiní o něco méně a mají světlejší prach mám ověřeno, proto se ptám přímo na ně, pokud někdo má ověřenou jinou alternativu za přijatelnou cenu, nechám se inspirovat.
  2. No co dodat, auto na oko hezký, ale šetřilo se kde se dalo. Takže dokud to brzdí, budu pravidelně umývat kola a až to brzdit přestane, tak přijde na řadu kompletní výměna kotoučů a destiček, což při kvalitě použitých materiálů asi nebude úplně tak dlouho trvat. A to ty přední kotouče vypadaj, že to ještě celkem dávaj, ale zadní kotouče jsou vyrobený snad z lisovaný kukuřice, po pár tisících kilometrů vypadaj, že maj nalítáno tak půl milionu.
  3. Tak na 100% se tomu vyhnout nedá, to je jasný, ale pokud se z hlediska prašnosti chovají podobně jako na bývalý Alfě, tak by mi to ke spokojenosti stačilo. Tam mi destičky prášili znatelně méně a hlavně ten prach s těch "keramických" ATE je o dost světlejší, takže to aspoň není tolik vidět. Co mě ale dále zajímalo, jestli má někdo zkušenost na Scale/Fabii/Kamiqu s použitím desek ATE Ceramic s původními kotouči, jestli pak kromě prášení ty brzdy nezačnou ještě pískat, hučet, dělat rýhy do kotouče a jestli taky vůbec budou brzdit.
  4. Zdravím, najde se někdo, komu stejně jako mě vadí až přílišné špinění předních disků prachem od brzdových destiček? Ujedu 200km a přední disky mám špinavé jak kdybych je protáh komínem. Nemáte někdo zkušenost s destičkami ATE Ceramic na Scale? Já je dřív používal na Alfě Romeo 159, která byla o nějakých 600kg těžší, ale ty destičky ani zdaleka neprášili tolik jako tyhle z prvovýroby na Scale.
  5. Zdravím, zkoušel někdo z vás přes Android auto navigaci MapFactor Navigator? Léta jsem na ní byl zvyklý z mobilu, kde slouží dobře, ale přes Android auto je absolutně nepoužitelná. Zapnu navigaci, okamžitě to na mapě ukáže aktuální polohu a pak už se poloha nemění, takže tak trochu navigace na nic a to se ještě v 80% případů nepodaří ani vypočítat trasu, jenom se točí kolečko a nic. Když navigaci vypnu a znova zapnu, tak opět to stejné, najde to novou aktuální polohu a už se to nehne. Ostatní navigace Waze a Sygic fungují normálně, takže v příjmu GPS signálu bych problém neviděl.
×
×
  • Vytvořit nový...