Přejít na obsah

cappuccino

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli cappuccino

  • Narozeniny 4.5.1980

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení cappuccino

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. moc díky to jsem potřeboval vědět
  2. nezlob se odpověď jsem nedostal ani z tohoto tématu.
  3. opravdu nikdo neví? je vás tu spousta kdo dával zrcátka do laku. díky
  4. když opomenu rs volanty jako celek. a poroznám jen rozdíl předfacelift a faceliftový volant z fábie jsem 100% pro ten před feceliftový. přijde mě propracovanější a ne jen odlitek v pěny jako u MR05 a dál
  5. toto je pro mě důležité info, v rámci nastříkání najednou to potřebuji vědět naprosto přesně. Moje domněnka je, že se stříká ten plastový překryt zrcátka, který jsem sundal. Jak zvenčí tak i zevnitř a potřebuji jen potvrdit nebo vyvrátit jak je v originálu stříknutý právě ten rámeček. zdali ano nebo ne. zároveň mě zajímá, jestli samotné zrcátko(pravé velké) má také tu odlišnou zvětšovací část na sklíčku nebo nikoliv. Jen mi jde o případnou kontrolu po koupi zrcáka, jestli mi přijde to správné, co jsem objednal, jestli to mám ještě nějak při objednání upřesnit nebo podle objednacího čísla budou v salónu přesně vědět. Nerad by to dělal nebo reklamoval vícekrát. Moc díky za reakce
  6. prosba k lakování zrcátka. Prosím vás kdo to dělal. lakuje se podle originálu jen ten kryt na zrcátko nebo i ten černý plastový rámeček uvnitř zrcátka? Je to dal by se říct jen půl rámeček, drží na spodním plastu celého zrcátka. Já to mám bohužel vše z klasika a nevím jestli stačí k lakýrovi odnést ty překryty nebo i ty černý rámečky. Je to trochu lama dotaz ale nemám podle čeho porovnat nebo kde se kouknout jak to mají fábie z výroby. dík moc za rady
  7. také s použitím ráčny, bez závitníku, ale jak jsem psal tohle šlo, jen ten plast byl oříškem
  8. jen snad podle návodu bylo trochu horší vyříznutí otvoru pro loketku ve středovém tunelu. v návodu radí podle obrázku vyříznout nožem, tak jsem bláhově vzal do ruky lámací nůž a ono nic, nakonec jsem to vyřízl malou ruční bruskou, ten plast se nezdá
  9. cappuccino

    alarm+telefon

    před pár lety jsem řešil obdobné případ. spínal jsem na telefonu jakoby rychlou volbu na vytočení tel. čísla. ten krátký impuls se projevil ale tak, že sice tam na displeji skočila např. jednička, nebo při odemčení dvě jedničky, ale nikdy to nebyl tak dlouhý impuls aby mi to nasimulovalo jakoby dlouhý stisk tlačítka klávesnice. To provedl až samotný poplach auta. Snad každý mob. telefon má timeout po kterém se zadaný znak z displeje telefonu sám smaže. Tak mi to jen potvrď nebo vyvrať jak se to chová u tebe v autě. Určitě bude záležet na délce impulsu "kviknutí" alarmu. Většinou se pohybuje do 20ms, což u telefonu dlouhý stisk klávesy nevyvolá
  10. tak zrovna něco podobného stavím, bouhužel musím říct, že prací vestavba do rezervy bude snadnější než do kapsy. objem jestli sw v kapsee nebo v rezervě(pokud ji tam necháš) je prakticky stejný
  11. okna od jablotronu jsem používal vpředu i vzadu u feldy, montáž relativně v pohodě. kvalita nic moc. v porovná s origo okny v té době už i ve feldě to bylo nebe a dudy. je znát, jedou pomaleji a po čase odchází silonové zubaté kolečko do kterého zajíždí jako protikus kovový šnek. samostatně nesehnatelné jako náhradní díl. V průběhu používání jsem si nadával že jsem nedal o pár stovek víc a nekoupil origo. do fábie bych nad tím ani neuvažoval. reakce kolegů na tyto univerzální okna jsou vesměs stejné, neprodává to jen jablotron ale i několik jiných firem, původem vše pochází odjinut a to od italské firmy. u nás v republice není nikdo výrobcem, pouze to zde firmy prodávají, jablotronu nevyjímaje. co se týče dojezdů, lze dodělat přímo dokoupením jednotky ke každému oknu a poté jsou dojezdy pro každé okno zvlášť podle toho u kterého okna je jednotka domontovaná. Tyto jednotky nabízí jablotron zhruba za 500kč na jedno okno, avšak opět není výrobce. Tyto dojezdy mají jednu nevýhodu, nechovají se jako dojezdy u fábie. zde stačí ťuknout a hned se okno rozjede až dolu, následujícím stiskem se okno zastaví. docela problém je trocha inteligence s ovládáním třeba při otevření jen na kousek okna dolů nebo povytažení okna o třetinu. těžko se to popisuje,ale dalo by se říct že s dojezdy mají ty okna tendenci se stále rozjíždět do plného otevření a zavření, uživatelsky neděláte nic jiného než "chytáte" okno. Co se týče dodělání na origo spínače tak ano s dojezdy lze, dojezdové jednotky mají vyvedeny ovládací vodiče na spínače, silová relé jsou v jednotkách. Vpřípadě použití oken bez dojezdu se napřímo nenechají použít origo ovladače, protože bez dojezdů se spíná přímo přes spínač běh motoru Takže sám za sebe, použití ve dvou autech a debatování s lidmi, kteří měli tyto univerzály už nikdy. Ano pravdou je cena, ke které jsem onehdá také přihlédl
  12. sorry myslel jsem 44kw, nejslabší 1,4ka
  13. střídám 1,4 50kw a 1,2htp oboje v combi prakticky denně a bez velkých dálek se přikláním k 1,2. po městě je to živější a na dálnicích nejsem žádný rychlík. do 130kmh se ale pohodlně jet s oběma auty. Obavy z koupě 1,2htp byly velké, pročetl jsem zde na fóru vše. dnes bych to neřešil a klidně koupil znovu. říká se že každý chválí to co mu stojí v garáži. já mám obě motorizace. kilometrama najezdím s 1.4 cca o 5000 km ročně víc. Jsem spokojený. Poslední dobou jsem měl možnost vyzkoušet 1,4 40kw a zde je podle mě propastný rozdíl, je to línější auto. krátká verze, ale i tady je to na noze znát. bohužel zatím nemám ani v jednom autě pc takže spotřebu porovnávat nemohu
  14. cappuccino

    první rez

    tak jsem na 5. dveřích objevil cca 5cm pod oknem rezavějící flíček. velikost asi 2mm tečka, pár centimetrů podtím malý puchýřek, barva ještě nepraskla. měl bych dotaz co s tím, hlavně aby to bylo udělané perfektně, kolik si mám tak připravit peněz a jestli se to stříká nějak komplet nebo jen na ty místa. případně hledat karosáře, lakýrníka, nebo to dát do servisu škoda??
  15. ještě by mě zajímala cena, případně cena lakovaného do cappuccino metal. opět manuál bez výhřevu. jen jestli se nevyplatí už jít do zrcátek v barvě
×
×
  • Vytvořit nový...