Přejít na obsah

radhola

Uživatel
  • Počet příspěvků

    84
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli radhola

  • Narozeniny 21.3.1986

Návštěvy profilu

3 739 zobrazení profilu

Oznámení radhola

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky za kontakt,zkusím se s Humlem spojit. Jinak co jsi psal ohledně příznaků,tak mastné oka ve vodě nejsou a ani nic na víčku,voda nesmrdí,olej nepřibejvá.
  2. Přehráno,ale blbne to dál, diagnostika píše zpříčené tlačítko navigace. Zkoušel jsem ho párkrát promačkat a začalo to fungovat vše jak má, to byla radost, ale bohužel předčasná. Teď se to seklo na obrazovce na navigaci natrvalo,tak budu muset někoho sehnat, kdo by dokázal vyměnit tlačítko navigace. Ve škodovce mi řekli, že oni se opravami columbusů vůbec nezabývají a musím si někoho najít sám.Neznáte někoho?
  3. Zdravím,začal zlobit colombo. Po nastartování mámnastavené rádio a během chvilky se se to samo přepne na displeji na navigaci. V tu chvíli jsou veškeré snahy přepnout na něco jiného marné,prostě se to blokne,zůstane viset plocha navigace a rádio hraje dále a ovládat ho mohu jedině přes ovládání ve volantu. Teď jsem přišel na to,že pokud se tam zjeví navigace,tak ji musím zadat nějakou trasu a potom většinou se dá volit na ostatní funkce. Dále se při volání nezobrazuje volání,ale zůstane třeba na displeji rádio nebo se zastaví DVD. Zkoušel jsem to už min. 2x resetovat ,ale bohužel nic. Nemáte s tímto nějakou zkušenost? Díky.
  4. Takže problém je zpět a voda uniká opět,k tomu se valí býlý dým při akceleraci z výfuku,nejvice ráno než se auto zahřeje.Toto jsem začal řešit v jiné sekci. http://forum.skodahome.cz/topic/125721-koureni-z-vyfuku-sup-125-kw-2010-pdf/
  5. Díky za reakce na tento problém. Po natlakování soustavy, při které se nic nenašlo mi ve škodovce sdělili,že se nedá určit zda je to špatným těsněním pod hlavou,prasklou hlavou nebo např. chladičem zpětného vedení spalin nebo něčím jiným. To co mi navrhli je udělat zároveň jak hlavu,tak ten chladič spalin,takže cca 35.000,-. Mám se rozmyslet jak to chci řešit.Pak je ještě jedno řešení,stále dolívat kapalinu. Měnil jste někdo těsnění pod hlavou,za kolik se to dá pořešit? Záruka už není,tak to budu muset dávat vše ze svého.
  6. Mechanici ze škodovky si myslí,že to bude chladič zpětného vedení spalin,výměna s prací 20.000,-. Cena mne celkem šokovala. Nemáte někdo zkušenost s tímto chladičem?
  7. Zdravim vsechny a predem dekuji za rady a zkusenosti. Supik 125 kw,najeto 90 tis.,r.v. 2010. PDF Rano nebo i pri zahratem motoru jde celkem silny bily kour z vyfuku,navic se jiz pre tim zacala lehce ztracet chladici kapalina. Nejvic to kouri pri pridani plynu za jizdy,na neutral pri seslapnuti nic. Co by to mohlo delat?
  8. .............tak tam naliju min. 2l přípravku a bude klid,samozřejmě sranda . Schválně se jich zeptám jestli to funguje jen chvíli nebo mají zkušenost,že to problém vyřešilo natrvalo. Samozřejmě bych byl velice rád pokud by mi to drželo. Vůbec si nedovedu představit kolik by mohla stát oprava. Máte někdo zkušenost kolik?
  9. Také jsem si myslel,že to natlakují,ale servisák mi řekl,že při tak malém úniku vody se to nejprve zkusí tím přípravkem a pokud to nebude lepší,tak se budou řešit další možnosti k nápravě. Jinak fakt nevím jak se ten přípravek jmenuje,ale bral ho přímo z jejich skladu,tak se zkusím zeptat.
  10. Proč zajímavé,jakože dobrý nebo špatný?
  11. Nakonec jsem navštívil zástupce Webasto v Prostějově a jejich verdikt zněl,čerpadlo nez. topení. Výměna bude stát cca 10.000,-. Nechám si to vyměnit v listopadu,abych si to hned mohl odzkoušet. Se ztrátou vody by nezávislé topení snad nemělo mít nic společného? Mně se v létě začala ztrácet voda při delších cestách, ve Škodovce mi do systému servisák nalil jakousi emulzi za 400,- a zatím je naštěstí klid, voda drží.
  12. Zatím jsem to nestihl řešit,mám to v plánu začátkem srpna,teď mají dovolenou. Potom dám zprávu co s tím udělali.
  13. radhola

    Táhne do prava

    Také stejný problém s táhnutím doprava, co bylo zatím provedeno: - 4 x geometrie 3D během 2 dnů, vše sedělo po prvním seřízení - provedena geometrie ve Škodovce, údajně to bylo špatné, při jízdě trochu lepší, ale stále to táhlo doprava - kontrola ve Škodovce na zvedáku, vše pevné Další projevy při jízdě: - při pomalé rychlosti na 1 a odbočování vždy doprava někdy celkem silně lupne v řízení. - při pomalé jízdě a pomalé akceleraci kolem 30-60 km v hodině se začne auto vlnit jako by bylo uvolněné kolo. Tak co byt podle Vás mohlo být ??
×
×
  • Vytvořit nový...