Přejít na obsah

Ancovka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    161
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

O uživateli Ancovka

  • Narozeniny 5.2.1987

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 788 zobrazení profilu

Oznámení Ancovka

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. to izi: já používám tento olej: http://www.olejservis.cz/omv-syn-com-5w40-1-lt-nove-bixxol-premium/d-70648/ Mám ho již čtvrtou výměnu a jsem spokojen. Měním ho sám a po 10tkm. Množství je 2,8l
  2. Loketka z O1 je stejná jako se dává do fábie, akorád se mění trojnožka. Celou loketku i s uchycením (novou) prodává člen Roman 25 . Lze ale i upravit trojnožku z O1 a dostaneš to i do fábky. Sám jsem to dělal a dával jsem i fotky. Jen stačí hledat!!
  3. Máš pravdu s tím, že pokud např. dojíždíš na křižovatku na N , tak to drží vyšší otáčky a potom co úplně zastavím spadnou. Informace o rychlosti se berou z čidla na převodovce a ti co mají ABS, tak i z toho. Nápad je to dobrý, jen jak ošálit tu ŘJ..
  4. Tohle je celkem známá věc, hodně se stávala u octávií 1 generace. Chce to natáhnout nové dráty od čtecí cívky na spínačce k budíkům. Objevuje se tam studenej kontakt a při vyšších teplotách zkrátka nevede. Nebo zkusit lépe napružit kontakty v konektorech na obou stranách. Taky může být studeňák někde v budíkách.
  5. b33r: Ideální by bylo kdyby si natáhl jeden drát (plusovej) k vypínači světel, kde je přímo pozice na denní svícení (TFL). Pak by ti to fungovalo tak, že otočíš klíčkem - svítilo by ti to, startuješ - zhasne, pak svítí stále až do doby kdy pootočíš přepínačem na obrysový světla.. Takhle to mám zapojený já
  6. Zajímalo by mě, kolik by si třeba cimbu účtoval jen za zvednutí otáček..
  7. Mě hodnoty kolísají v rozmezí 736 - 704 ot/min. Dalo by si nějak zvýšit otáčky pomocí VAGu?
  8. Okna přes DO u fabie nefungují (lze ale nějakým záhadným způsobem zrovoznit), to funguje až u octavie 2, superb. Výbava komfort je střed mezi clasic a elegance, takže je jasný že tam nebudeš mít vše!! Ale oproti clasicu je komfort líp vybavenej!!
  9. čidlo je standartně umístěný v nárazníku dole na levé strane, za krytkou u mlhovek.
  10. stačí sundat kaslík před spolujezdcem a máš před sebou ventilátor. Mě to třeba taky píská, ale když se mi auto ohřeje, přestane to. Podívám se na to až bude teplo
  11. Hymbajsy, vždyť máš SPŠ CV , tak jak si to mohl zku*vit ?
  12. Ahoj. Poud děláš základní nastavení škrtící klapky, tak musíš mít motor ohřátý alespoň na 85°C !! pak je funkce zákl. nastavení odblokována. Dále pak nesmíš mít v paměti závad žádnou chybu!! Pokud tajty 2 body spňuješ, základní nastavení se musí podařit. Pokud né, bude zrada někde v klapce.
  13. Kubox: dej si černý tunel, ať to máš barevně slazený s loketkou
×
×
  • Vytvořit nový...