Přejít na obsah

uff

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení uff

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. taky jsem dvakrat kupoval tu krytku a pak dal do servisu a od te doby neupadla, podle me je to jasna vyrobni vada. Setkavam se s tim u OII celkem casto
  2. Ahoj vespolek, prave resim dilema, zda se do toho taky pustit, ale chtel bych mit vse sakumprdum. Tz. bud vsude nova loga nebo vsude stara. Mohl by mi nekdo poslat link na nova loga a idealne i na pasujici stare logo predni (tam uz totiz neni vubec zelena) pro Skoda Octavia II pred FL. Prosel jsem si zdejsi vlakno a nejdrive pisete, ze rapid, pak z fabie a je tam hodne odkazu, ktere jiz nefunguji. Pokud se rozhodnu pro nova loga, tak dopredu i dozadu dam origo a ted je otazka co na volant a na elektrony. Mate zkusenost s timhle: http://www.aliexpress.com/item/2007-2013-skoda-Octavia-Fabia-Back-before-the-header-standard-standard-wheel-steering-wheel-black-logo/1221952342.html Jeste mam problem v tom, ze mam elektrony Skoda Vega (delal je Ronal) a nevim, zda to pujde lehce prelepit. Ty stredy totiz zakryvaji i srouby... Predem diky za odpovedi.
  3. Tak nakonec to byla spatna dioda v alternatoru. Auto me nechalo ve stychu, uz neslo natocit. Tak pozor, kdyby se nekomu stalo neco podobneho... Oprava 1150 vcetne vymeny klinaku. Mejte se a diky.
  4. Nevite nekdo o nejakem slusnem servisu Skodovek, kde maji i autoelektrikare. Budu vdecny za jakykoliv link. Diky.
  5. Jezis. To bude asi ono. Nekdy na jare jsem tam montoval amatersky autoradio. Nejak se mi ho podarilo zapojit a hraje. Jen pri startovani se uplne vypne displej. Je trosku divne, ze se to projevilo az po takhle dlouhe dobe... No vidim, ze navsteva servisu bude nezbytna...
  6. Perfektni, ten klinak se mi snad podari vyresit a napnout. O tom sroubu vespod jsem nevedel. Co se tyce te kontrolky, tak bych to jako chybu alternatoru nevidel. Ta kontrolka totiz pri nastartovani motoru normalne zhasne, tim padem by se mela baterie normalne pomoci alternatoru nabijet, ne? Doufam, ze se nepletu, protoze jedu o vikendu na hory a auto do te doby opravit nestihnu.
  7. Dobry den. Jsem zde poprve, tak se predem omlouvam jestli nahodou porusim pravidla zdejsiho fora. Mam Felicii (posledni model), RV 1998 a o vikendu se mi vyskytnul problem v elektronice: Po vyndani klicku ze zapalovani mi porad sviti kontrolka dobijeni akumulatoru. Normalne klidne zamknu auto a kontrolka porad sviti. Radeji jsem odpojil baterku, aby se mi nevybila ale nemuzu prijit na puvod teto zavady. Kontroloval jsem pojistky a nahrival zamek kterym se vuz startuje a porad sviti. Nez vyrazim do servisu, tak se radeji ptam, jestli s tim nekdo nema zkusenost. Jeste doplnujici otazky: 2) Za cca jak dlouho mi ta kontrolka muze vybit baterii? 3) Nemate tuseni jak se utahuje klinovy remen? Rikal jsem si, ze by mohlo jit o signalizaci, ze je volny klinak a tak jsem povolil matku co je na alternatoru a neda se s nim hnout ani tam ani zpatky. Predpokladam, ze je to fixovane jeste nekde jinde nez v te kolejnici... Predem moc dekuji za odpoved. Martin
×
×
  • Vytvořit nový...