Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

tomasek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    82
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

1 Neutrální

O uživateli tomasek

  • Hodnost
    Uživatel

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

431 zobrazení profilu
  1. tomasek

    Hučení pneumatik

    Z vlastní zkušenosti pomůže už jen nákup nových pneu . Dělalo nám to na O3 s jednoduchou nápravou, pneu Pirelli P7 17" z výroby a bohužel nepomohlo žádné otočení ani prohození pneumatik. Koupili se nové pneu, zatím najeto cca 10 000 km a je klid.
  2. tomasek

    Dlhé štartovanie

    My tohle v práci řešili na O3 1.6 TDI. V rámci záruky servis vyměnil všechno možné, aktualizoval se SW ŘJ a stejně nic. Teď je auto už po záruce, má 100 tis. a pomalu se s tím smiřujeme. Hlavní je, že to vždycky nastartuje :-)
  3. tomasek

    DPF a hlučnost - běžící ventilátor po vypnutí motoru

    Uplně stejně mě to štve u 1.6 TDI CR v O3. Jezdím hodne po dálnici, ale přijde mi, že auto mi to dělá naschvál a čeká až vjedu do města a budu chtít zastavit .
  4. tomasek

    Vaše spotřeba

    15degren: Já si dovolím zareagovat na tu šnekojízdu a bludy. U nás se tohle neřeší, priorita je být co nejdříve u zákazníka a i přesto auto chodí 5,3 - 5,5 litru. Palubák nikdo nenuluje, je to počítané z tankovací karty k autu. Prostě normální firemní provoz, kde se málo kdy hledí na šetření paliva.
  5. tomasek

    Vaše spotřeba

    U nás v práci dle výpisu z tankovací karty jezdí O3 1.6 TDI v průměru za 5,3 litru. Má najeto cca 95 tis. km a provoz je tak 50/50 město a dálnice.
  6. tomasek

    Možnosti kódování u OIII

    Není tu někdo z okolí Uherského Hradiště nebo Kroměříže? Chtěl bych na O3 dokódovat pár drobností.
  7. Ta povinná výbava mě celkem zarazila, my když jsme do práce kupovali O3 tak tam povinná byla, když jsme kupovali Supa tak taky a navíc plná nádrž nafty a roční dálniční známka. A ani u jednoho auta to nebylo na faktuře. Jedině když se brala Dacia, tak nás prodejce upozornil při přebírání, že povinnou výbavu si musíme dokoupit.
  8. tomasek

    studené auto a dálnice

    ještě jsem v souvislosti s tímto přemýšlel, zda nezměnit olej. Aktuálně se dává 507.00 a mění po 15 tis. km. Zda by kvůli většímu podílu dálničních jízd nebylo lepší 5w40 acea C3. Ale to už je spíše do jiného tématu.
  9. tomasek

    studené auto a dálnice

    Zajímal by mě názor ostatních, každé ráno po cca kilometru najíždím na dálnici. Vím, že to se studeným motorem není uplně optimální. Snažím se alespoň v rámci provozu nešlapat na to a než mi teploměr oleje ukáže aspoň tu nejnižší teplotu 50 st. tak jedu kolem 110 což je cca 2 tis. ot. Nenapadá mě nic jiného, jak to autu ulehčit, krom rozumné jízdy. Auto mám O3 TDI.
  10. tomasek

    Spotřeba oleje

    Sedlám firemní O3, cca kolem 20 tis. jsme doplnili 1 L oleje a od té doby nic. Aktuálně najeto 90 tis. , do cca 85 ježděno na LL interval, nyní překódováno na pevných 15 tis.
  11. tomasek

    Spotřeba Škoda Superb III 140kw DSG

    Náš fíremní superb 140kW, DSG, předokolka zatím dlouhodobá 6,5 podle palubáku. Najeto 30 tis. km
  12. tomasek

    Kola na letní sezónu

    Zajímalo by mě, za kolik jsou tak zhruba prodejné origo alu Denom? Je to bez pneu, nepoškozeno, z firemní Octavie 3, možnost daňového dokladu.
  13. tomasek

    16" ci 17" na O3

    Taky je možné, že stárnu :-) . Ale naše firemní O3 na 17" moc pohodlná není. Teď máme v servisu Superba a dostali jsem jako náhradu nového Passata, je na 16" ALU a tak bych si představoval pohodlné auto. Uplně jiné svezení. Jinak tu O3 máme 1.6TDI, takže jednoduchá zadní náprava.
  14. tomasek

    Zlé štarty pri teplom počasí

    My v práci zatím bez problémů. Auto najeto 85 tis. km a vždy naskočí ihned. Nafta tankována standartní OMV nebo MOL, podle toho jakou dostanu tankovací kartu.
  15. tomasek

    16" ci 17" na O3

    Za sebe bych doporučil 16". Máme firemní O3 na 17" a je to hrozně trvdé. Taky pořád řešíme, že se blbě sjíždí pneu a po čase začnou být hodně hlučné (mají "pilku"). Několikrát kontrola celého podvozku + geo, vždy to bylo v pořádku. Od pár lidí z oboru jsem už slyšel, že O3 s jednoduchou zadní nápravou se "nemá ráda" s 17" pneu. Doma jsem měl do nedávna O2 na 16" a to mi přišlo jako optimální z hlediska vzhledu a komfortu jízdy.
×