Přejít na obsah

uvirat

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 149 zobrazení profilu

Oznámení uvirat

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. V pátek jsem koupil novou FII Combi a v úterý už měla provrtanou nádrž, v servisu mi řekli, že je to normál, že jim za den i 5 aut dovezou. Neví někdo jak se dá tomu zabránit? Nějaký zkušenosti, popř. kontakt na firmu co se tím zabívá (přivařit 6-ku plech zespod)? Nikde jsem nic nenašel. Předem dík za radu.
  2. Moje zkušenost s HTP rv.2006: Leden 2011 73tkm -> rožla se mi kontrolka ,,systém kontroly výfukových plynů" na palubní desce, po 6 nastartováních zmizela. Tak jsem to nežešil. Duben 2011 76tkm -> opět se rožla kontrolka a opět za pár dní zhasla. Duben 2011 77tkm -> návštěva servisu kvůli garančce, servisákovi oznamuji problém blikající kontrolky. Změřili mi tlaky -> 8.8 ; 10.4 ; 15. Oprava cca 25tkč. O tom, že by mi mohla šáde přispět na opravu ani slůvko. Tak jsem se zmínil, o tom, že na forum.skodahome (tímto Vám mockrát děkuji) jsou příspěvky lidí, kteří píší o tom, že jim část opravy šáde zaplatila, natož servisák celkem ochotně, že je to možné, okopíroval servisní knížku s tím, že mi zavolá. A zavolal: zaplatí mi 70% z ND a 50% z ceny práce. 15.4.2011 jsem objednaný do servisu. Pak napíšu moje zlušenosti. Auto jezdí jak nové, nezdá se mi, že by přestalo táhnout. Při stání na volnoběh se někdy třepe jak ratlík a někdy je úplně v klidu (jestli na to nemá vliv i kvalita benálu) Jinak jezdím jako *****!!! tzn. v obci na 5ku -> 1500-1600ot/min a motor všeobecně hodně podtáčím, výš řadím při 2200ot/min. Na 2ku někdy i 3ku rozjíždím od 1000ot. Takže toto je asi z velké části příčina mých problémů. Dobře mi tak! :-)
  3. Já to dával dolů současně, tu kličku ani nejde sundat, když je tapec na dveřích, nebo jo?
  4. Už vím, kde soudruzi z NDR udělali chybu ;-) Já vůl jsem špatně uchytil bovden u vnitřní kliky, jak je to na obrázku. Ty dveře se mi podařilo otevřít tak, že jsem zatáhl za obě kliky současně. To jsem pako, co?
  5. Uz leží naporcovaná v mražáku? Lukaso má pravdu, v prodejně škodovky na obědnávku, jde to rychle, ale pozor na zmetka prodejce, určitě ti bude cpát nové světlo. Má z toho větší zisk
  6. Kolíček tam není. Za lanko z vnitřní strany tahá klička, mám to odzkoušený, ale takhle si stejně nepomůžu, tímhle centrál neodemknu. Co kdybych se nějak pokusil sundat tapci a ten přinýtovaný plech nějak vyrvat? Pod tím plechem je ten mechanizmus odemikání. Maximálně vezmu rozbrušku a budu řezat hlava nehlava! :-(
  7. Pod tapec jsem se podíval a vše OK! Ten profil jsem našel, zatlačil šroubovákem a on přeskočil o několik zubů dovnitř a NIC! Mám ho zatlačit ještě víc? Nebo shodit úplně? Ještě takový dotaz: Jak mám sundat tu malou krytku u kliky? Ona se brání :-) Můžu použít větší násilí??? Nerad bych něco poškodil.
  8. To je možný, ale to lanko je uchycené za kliku, bo tu kliku jdu vytáhnout tak o 1 cm (u ostatních dveří asi 3). Když za kliku zatáhnu, tak jenom kousek, dál to nejde. Prostě ty dveře jsou zamčený centrálem a jinak než centálem je odemkout nejde (v mém případě to nejde ani centrálem) Zlatá moje bývalá Š 120L !!!!!!!!
  9. Ale jaký lanko??? Pod tapeci je jen od vnitřní kliky a tím si nepomůžu, bo když je zamknutý centrálem, tak zevnitř auto otevřít nejde nikdy! Celý mechanizmus odemikání je schovaný pod plechem a ten plech je pěkně přinýtovaný k rámu dveří, takže babo raď
  10. A taky jím mám říct, že to nový čalounění a všechny ty moje úpravy interiéru se mi tam objevily taky z ničeho nic?
  11. To vím taky, že to je průser... Auto ještě v záruce a když s tímhle přijedu do servisu, tak ze mě radost mít nebudou...
  12. Ahoj lidi, mám megaproblém a nevím, kdo by mi mohl poradit: Na zadních levých dveřích jsem vyměnil tapecirung, šlo to jak po másle, ale problém nastal, když jsem auto zamknul a potom odemknul. Dveře zůstaly zamčené, nejdou otevřít ani zevnitř. Motor z centrálu na dveřích při odemikání i zamikání cvaká jak by měl. A při tom dveře jsou stále zamčené! Teď nevím co s tím! Kde mohla nastat chyba? Je to krátká Fabie classic r.v.2006 s centrálem bez dálkového.
  13. S novým autem je to jako s pannou... Ale teď vážně: prvních několik set Km jezdit opravdu opatrně a postupně přidávat. Asi tak od 1000Km bys měl motor "drtit" ať si zvyká :-)od 2tkm si jezdi jak chceš. Tak to dělám já a jsem spokojen.
×
×
  • Vytvořit nový...