Přejít na obsah

Casek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Casek

  • Narozeniny 7.5.1957

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

820 zobrazení profilu

Oznámení Casek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Přesně tak, mě to dělalo také až jsem dal ten silnější tak to jakoby zaječí.Každopádně to točí do vyšších obrátek a od té doby co jsem to vyměnil tak mám pokoj.Jak jsem psal předtím nejdříve proměřit startér kolik bere a kdyžtak sehnat ten silnější.Repas nepomůže.Je to s podivem ale opravdu jsou startéry pod stejným číslem slabší a silnější jak jsem psal výše.Podotýkám že oba byly BOSH.
  2. Dneska jsem to opravil a byla to opravdu volnoběžná řemenice alternátoru.Konečně ,,kobylky" klapou tak jak mají a bez těch protivných pazvuků.Rajská hudba pro uši. Ještě jednou díky za radu Petanovi.
  3. Casek

    Alu kola

    Také přidám něco do placu.
  4. Škoda že jsi neřekl včera,teď jsem ji dovezl.Čekám až přestane cedit a jdu to namontovat.To jsem zvědav jestli to bude tím.
  5. na kolik ta sranda prijde? Já jsem to nechal dělat na mým autě před rokem a stálo mě to 5 500 kč.Nebyl to ale autorizovaný servis,tam to bude asi masnější.
  6. Ne dělá to porád.To co popisuješ je normální u dieselů.
  7. Co to přibližně koštuje.Nevíš. Už jsem si to našel v ETOSU a podle nového ceníku-remenice ozubena s volnobehem pro alternator: cena 3 536 kč. No to je tedy pěkný balík za takovou blbost.No nic nenadělám aspoň aby to bylo ono.Už jsem to měl aspoň čtyřikrát odstrojený a nemůžu na to přijít. Jo ještě je tam i za 1 900 kč.No uvidím až se mrknu na to číslo.Třeba to bude za míň.
  8. Co to přibližně koštuje.Nevíš. Už jsem si to našel v ETOSU a podle nového ceníku-remenice ozubena s volnobehem pro alternator: cena 3 536 kč. No to je tedy pěkný balík za takovou blbost.No nic nenadělám aspoň aby to bylo ono.Už jsem to měl aspoň čtyřikrát odstrojený a nemůžu na to přijít.
  9. Co to přibližně koštuje.Nevíš.
  10. Zítra to ještě jednou rozdělám a vyzkouším.Doufám že to bude tam.Ten klimakompresor se zdá být dobrý.Jen doufám že problém bude v tom altíku.Do toho kompresoru se mi vůbec nechce.Chytal jsem na tu řemenici od klimy nezdá se mi tam velká vůle.Zkoušel jsem sepnout klimu a zvuk byl pořád stejný tak to tam asi nebude.Že má altík volnoběžku jsem nevěděl, tak jsem po tom ani nešel.No nic zítra to průbnu.Každopádně díky za radu.
  11. Shodit řemen a zkusit s tí zatočit jestli se to někde nechytá?Nebo jak to poznám.
  12. Pánové potřebuji poradit.Vlevo od motoru tam jak je alternátor,servočerpadlo,kladky a klimakompresor se ozývá takové kovové klepání.Sundal jsem drážkový řemen a zkoušel řemenice která se hýbe.Zdálo se mi že je to od servočerpadla a i řemenice měla trochu vůli tak jsem to vyměnil a je to pořád stejný.Byl jsem u kámoše ať se na to mrkne a také si nebyl jistý ale říkal že napínací kladky to nejspíše nebudou.Potom mi zbývá jedině alternátor a nebo klimakompresor.Kdyby bylo přidřené ložisko na altíku tak by to asi pískalo,tak mi zbývá jedině klimakompresor.Než se do toho pustím tak se chci poradit jestli někdo neměl stejný problém.Ten zvuk je takový kovový klepavý jako by takový kovový cvakání či jak to popsat.
  13. Mě to startovalo převážně za tepla špatňe a na 100% za to mohl startér.
  14. Ještě jsi se ptal na cenu nového startéru.Nový stojí cca. 9000 kč.
  15. Já měl ten samý problém a byl to startér.Nechal jsem ho zrepasovat nasadili ho a bylo to pořád stejný.Co byl v opravně jsem si půjčil od kámoše druhý a bylo po problémech.Zdálo se mi že točí víc.Přijel jsem za týden jim říct že ta repas je nanic a problém mám stále a že ten starý startér točí jakoby do vyšších otáček.Nevěřili mě a tak jsem je ukecal ať ho vytáhnou a nechají přeměřit.Když to udělali tak bral polovic proudu co ten vypůjčený.Hleděli na to jako telata.Vrátili mě peníze a já zaplatil kámošovi ten starý a od té doby mám po problémech.Podotýkám že šlo o stejný typ podle čísla na startérech.Co z toho vyplývá?O tom startování se tu napsalo už hodně ale nikdo tu neřekl proč to ten startér dělá.Já osobně si myslím že tam dávali slabší startéry a když se vyskytly problémy u aut co měly něco najeto tak to vyřešily tak že tam začli dávat startéry silnější.Každopádně radím než začneš dělat nějakou repasi tak ho nech proměřit kolik bere proudu při zatížení.Mě osobně naměřili U vypůjčeného startéru 100 A a u startéru po repasi 50 A.Podotýkám znova že na obou byly stejné typové čísla.
×
×
  • Vytvořit nový...